November - 2019
H K S C P S V
  01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

 

Kurzusprojektek

Az ún. kurzusprojekt egy egyetemi tantárgyba ágyazott csoportos hallgatói feladat, mely során a diákok egy civil szervezet vagy társadalmi vállalkozás által felvetett kérdésnek járnak utána.

A diákok jellemzően 3-6 fős csoportokban, oktatói vezetéssel dolgoznak szekunder (szakirodalmazás, elemzés, felmérés) és/vagy primer (interjú, kérdőívezés) kutatási módszertant használva, hozzáadva saját kreativitásukat.

Fontos, hogy ebben a fajta együttműködésben a hallgatók nem a szervezet operatív munkájában vesznek részt, hanem egy szakmai kérdés körüljárását és megválaszolását vállalják tantárgyi keretek között.

2019. tavaszi félév kurzusprojektjei

Szervezet

Oktató

Intézet

Projekt

AdniJóga

Kenesei Zsófia

Marketing és Média Intézet

AdniJóga jótékonysági jóga céges óráinak árazási és értékesítési stratégiájának kidolgozása. A hallgatói csoport feladata volt, hogy saját ötleteivel és a már partner vagy lehetséges partner vállalatok igényeinek felmérésével kialakítsanak egy szolgáltatás-javaslatot a kezdeményezés számára. Meg kell határozni azt a folyamatot, customer journey-t, amely során a vállalatok megismerkednek a lehetőséggel, megkapják az ajánlatot, és eljut hozzájuk a szolgáltatás. Ki kell alakítani szolgáltatáscsomagokat és ehhez tartozó árakat, majd ki kell alakítani a visszajelzésre lehetőséget adó rendszert.

Neurodiversitas Alapítvány

Harangozó Gábor

Marketing és Média Intézet

CSR stratégia kidolgozása autizmussal élő potenciális munkavállalók gyakornoki elhelyezése céljából

Búzavirág Alapítvány

Simay Attila, Varga Ákos

Marketing és Média Intézet

Javaslatok a társadalmi vállalkozás (szálláshely és érzékenyítő program) kommunikációjának módosítására

Civil Rádiózásért Alapítvány

Matolay Réka, Lazányi Orsolya, Kiss Julianna

Vállalatgazdaságtan Intézet

A Civil Rádió saját tudására és kompetenciáira alapozva vállalatok és magánszemélyek számára kíván szolgáltatást nyújtani. Ennek érdekében média megszólalás tréningeket tervez. E szolgáltatás kialakításához érdekes volna a számára, hogy milyen hasonló képzések, szolgáltatások vannak már jelen a hazai piacon.  A feladat a hasonló célú, vállalatoknak és magányszemélyeknek kínált képzések összegyűjtése és összehasonlító elemzése annak érdekében, hogy az Alapítvány megtalálja saját célközönségét, minél innovatívabb, körültekintőbb és vonzóbb szolgáltatást alakíthasson ki.

Neurodiversitas Alapítvány

Matolay Réka, Lazányi Orsolya, Kiss Julianna

Vállalatgazdaságtan Intézet

Hazai és nemzetközi crowdfinance kezdeményezések kommunikációs jellemzőinek gyűjtése.
A Neurodiversitast az érdekli, hogy miként lehet a crowdfinance hatásosságát növelni. Ennek egyik tényezője, hogy miként lehet azt bemutatni az adományozók, befektetők számára, hogy mi is pontosan az, amihez a pénzükkel a crowdfinance során hozzájárulnak. Vajon az egyes crowdfinance kezdeményezések ezt hogyan csinálják? Azaz hogyan kommunikálják a célt, milyen információkat és hogyan adnak a támogatandó projektekről/szervezetekről/ügyekről, miként igyekeznek a kommunikáció oldaláról a lehető legnagyobbra srófolni a hatást, a befektetést/adományozást.
A feladat tehát hazai és nemzetközi crowdfinance kezdeményezések kommunikációs gyakorlatának megismerése, össszevetése, a fontos különbségek és hasonlóságok azonosítása, a hatást vélhetőleg leginkább növelő jellemzők kiemelése volt.

Budapest Bike Maffia

Matolay Réka, Lazányi Orsolya, Kiss Julianna

Vállalatgazdaságtan Intézet

A szervezet céges csapatépítő programja keretében vállalatok munkatársai megismerhetik munkájukat, egymást, jól érezhetik magukat miközben segíthetnek rászoruló embereken. A program célja amellett, hogy bevételt biztosítson a szervezet számára, a résztvevők társadalmi érzékenyítése, nyitottabbá válása társadalmi problémák iránt. Szeretnék megismerni, hogy a céges csapatépítő programjuk mennyiben tölti be társadalmi érzékenyítés célját, vagyis a feladat e program hatásmérése: a résztvevőkkel való interjúzás vagy kérdőíves felmérés segítségével.

Szatyorbolt

Matolay Réka, Lazányi Orsolya, Kiss Julianna

Vállalatgazdaságtan Intézet

A Szatyorbolt egy újszerű közösség/társadalmi vállalkozás, melynek van egy üzleti része, ami a környezettudatos vásárlás alternatíváját kínálja helyi és szezonális élelmiszerek értékesítése révén. Valamint van egy civil szervezeti része, mely szemléletformáló programokat, gyakorlati műhelymunkákat, termelői találkozásokat szervez a fenntarthatóság témájában.
A Szatyorboltosok a vásárlóikra és programjaik résztvevőire tett hatását szeretnék vizsgálni kvalitatív interjús kutatás segítségével. Egyrészt arra kíváncsiak, hogy a Szatyorboltban vásárlás, a Szatyor Egyesület közösségi programjain való részvétel hogyan alakítja a tudatossághoz való viszonyukat. Másrészt azt szeretnék látni, hogy miben tudnák még segíteni célcsoportjaikat a tudatos vásárlás erősítésében. 

Höflinger Hajnalka, Watchdog Projekt

Matolay Réka, Lazányi Orsolya, Kiss Julianna

Vállalatgazdaságtan Intézet

Kutyabarát munkahely terjesztése érdekében az ezen dolgozó társadalmi vállalkozásnak nemzetközi gyakorlatok és tapasztalatok desk research gyűjtése két vonatkozásban:
Belülről, a kutyabarát munkahely oldaláról - annak tapasztalatai HR szemszögből: hogyan működik és hogyan működtetik a ‘kutyabarátságot” HR eszközként, motivációs eszközként olyan vállalatok/iparágak, amelyek már ráharaptak erre a témára.
Kívülről, azaz a kutyabarát munkahely terjedését, gyakorlatát támogató, fejlesztő eszközök és szervezetek köre:  milyen eszközöket kínálnak társadalmi vállalkozások, civil szervezetek a nemzetközi színtéren vállalatok számára, hogy a kutyabarát munkahely gyakorlata terjedjen, elfogadottá és kedveltté váljon?

Wesley János Óvoda, Ált.Iskola, Szakiskola és Gimnázium

Matolay Réka

Vállalatgazdaságtan Intézet

A hallgatók egy kiszállításra termelő vegán konyha beüzemelésének komplex üzleti tervét dolgozták ki az Iskola számára, mely a bevétel mellett gyakorlati tanulási lehetőséget is biztosíthat tanulók vagy szüleik számára.

Magikme

Matolay Réka

Vállalatgazdaságtan Intézet

Az inklúzív játszótéri játékokat tervező társadalmi startup osztrák piacra lépését vizsgálta a hallgatói csapat.

Pressley Ridge Alapítvány

Szilas Roland

Vezetéstudományi Intézet

Humánerőforrás térképezés: a kurzusprojektben a szervezet humánerőforrás térképét szeretnénk elkészíteni és ennek segítségével beazonosítani a jelenleg ellátatlan területeket, illetve megtervezni, hogy az a Alapítvány környékén lévő, részmunkaidős munkatársakat hogyan, milyen ütemezésben lehet bevonni jobban a z alapítvány működésébe.

Höflinger Hajnalka

Faludi Julianna

Marketing és Média Intézet

Kutyabarát munkahellyé válásban segítő (frissen induló) társadalmi vállalkozás márkakommunikációjának áttekintése és fejlesztése

Autistic Art Alapítvány

Kasza-Kelemen Kata

Marketing és Média Intézet

A projekt során a hallgatók európai országokat vizsgáltak meg az Alapítvány termékeinek szemszögéből, és áttekintést adtak az adott nemzetközi piacra lépés előnyeiről és hátrányairól

Csimota Kiadó

Faludi Julianna

Marketing és Média Intézet

Az ún. Papírszínház márkakommunikációjának áttekintése és fejlesztése

Csimota Kiadó

Faludi Julianna

Marketing és Média Intézet

Az ún. Papírszínház márkakommunikációjának áttekintése és fejlesztése

2018. őszi félév kurzusprojektjei

Szervezet

Oktató

Intézet

Projekt

Neurodiversitas Alapítvány

Révész Éva

Vezetéstudományi Intézet

Autista fiatalok művészképző akadémiájának társadalmi hatásmérése. Ennek célja művészeti és társadalmi közélet részévé válás, ezen keresztül széles körű ismertség és elismertség. Az értékesítés mellett pályázatok, szponzorok bevonása céljából fontos a társadalmi hatást pontosan meghatározni és hatékonyan kommunikálni.

Neurodiversitas Alapítvány

Zsóka Ágnes

CEMS - Ashoka - CSS - McKinsey&Co.

Márkaépítés autista fiatalok művészképző akadémiája számára

Stúdió "K" Alapítvány

Horváth Dóra, Csordás Tamás

Marketing és Média Intézet

Alternatív finanszírozási lehetőségek kibontása a színház működésére

Stúdió "K" Alapítvány

Faludi Julianna

Marketing és Média Intézet

A Stúdió "K" Színház márkakommunikációjának áttekintése és fejlesztése

AdniJóga

Faludi Julianna

Marketing és Média Intézet

Az AdniJóga márkakommunikációjának áttekintése és fejlesztése azzal a céllal, hogy egy hiteles, megbízható, széles körben ismert ("menő") brand legyen. Hogy ez a brand a jótékony jóga szimbólumává váljon és előnyt jelentsen oktatóknak, stúdióknak és cégeknek, ha az AdniJóga logót használják. 

Jövőt nekik is Alapítvány

Simay Attila, Varga Ákos, Horváth Dóra

Marketing és Média Intézet

A tordasi Szivárvány Együttes kommunikációjának fejlesztése

Jövőt nekik is Alapítvány

Szabó Zsolt Roland

Vezetéstudományi Intézet

Koncertszervezés budapesti középiskolákba a tordasi Szivárvány Együttes számára

Gyökerek és Szárnyak Alapítvány

Komár Zita, Faludi Julianna, Markos-Kujbus Éva

Marketing és Média Intézet

Az Alapítvány programjának egyik célja és tevékenységi területe, hogy Budapesten egy adományozói csoportot, közösséget hívjon életre. A csoport tagjai „Élő Adás” nevű rendezvényeken ismerhetnek meg és támogathatnak társadalmi projekteket. Az Alapítvány nem saját részére kér támogatást ezáltal, ezért komoly kihívás a potenciális adományozók beazonosítása, a célcsoport felmérése.Kiket és hogyan tudnak hatékonyan elérni? Mik a célcsoportok motivációi és igényei? Hogyan tudnak kapcsolatot építeni velük, közelebb hozni és bevonni őket egyes folyamatokba – fenntartani érdeklődésüket, aktivizálni őket?

Gyökerek és Szárnyak Alapítvány

Komár Zita, Faludi Julianna, Markos-Kujbus Éva

Marketing és Média Intézet

Az Alapítvány programjának egyik célja és tevékenységi területe, hogy Budapesten egy adományozói csoportot, közösséget hívjon életre. A csoport tagjai „Élő Adás” nevű rendezvényeken ismerhetnek meg és támogathatnak társadalmi projekteket. Az Alapítvány nem saját részére kér támogatást ezáltal, ezért komoly kihívás a potenciális adományozók beazonosítása, a célcsoport felmérése.Kiket és hogyan tudnak hatékonyan elérni? Mik a célcsoportok motivációi és igényei? Hogyan tudnak kapcsolatot építeni velük, közelebb hozni és bevonni őket egyes folyamatokba – fenntartani érdeklődésüket, aktivizálni őket?

Város és Folyó Egyesület

Jászberényi Melinda

Marketing és Média Intézet

Milyen szakmai érvek és ellenérvek szólnak a budai és pesti alsó rakpartok autós közlekedésének kiváltása mellett és ellen?

Jövő Öko-nemzedéke Alapítvány

Szilas Roland

Vezetéstudományi Intézet

Önkéntesek koordinálása, önkéntes menedzsment rendszer kidolgozása

Jövő Öko-nemzedéke Alapítvány

Ásványi Katalin

Marketing és Média Intézet

A szervezet profiljához illeszkedő CSR lehetőségek, eszközök és kommunikáció kialakítása

Jövő Öko-nemzedéke Alapítvány

Kiss Gabriella
Veress Tamás

Vállalatgazdaságtan Intézet

Hallgatók környezetvédelmi, hulladékmegelőzési és szelektív hulladékgyűjtési motivációinak mélyebb megismerése, ennek eszközfejlesztése

Motiváció Alapítvány

CEMS Club / részben: Zsóka Ágnes

CEMS - Ashoka - CSS - McKinsey&Co.

Fogyatékkal élőkért dolgozó szervezet nyiltabb, új célközönséget is bevonzó kommunikációs stratégiájának kidolgozása, amellyel ki tudnak lépni saját kommunikációs buborékukból, közegükből.

Motiváció Alapítvány

Kiss Kornélia

Marketing és Média Intézet

Fogyatékkal élők viszonya a turizmushoz - kiegészítő hallgatói kurzusprojekt egy szerb-magyar pályázathoz. Egyrészt HR megközelítésből: a turizmusban számos munkakört betölthetnének megváltozott munkaképességű emberek. Másrészt felhasználói oldalról: sok lehetőség áll a rendelkezésükre, azonban a szolgáltatók nincsenek felkészülve rájuk mint célcsoport, nem tudják mit kezdjenek velük.

Szurikáta Alapítvány a Diabéteszes Gyermekekért

Faludi Julianna

Marketing és Média Intézet

A Szurikáta Alapítvány márkakommunikációjának áttekintése és fejlesztése

Esély-kert Alapítvány

Kenesei Zsófia

Marketing és Média Intézet

Közösségi ház szolgáltatásainak árképzési kérdései és marketing stratégiájának kidolgozása

Magyar Élelmiszerbank Egyesület

Szabó Zsolt Roland

Vezetéstudományi Intézet

Fundraising kommunikációs kampány kidolgozása az Élelmiszerbank tevékenységének támogatására

Magyar Élelmiszerbank Egyesület

Révész Éva

Vezetéstudományi Intézet

Az Élelmiszerbank működésének hatásmérése. Milyen módon, mely elemek mentén lenne hatékony mérni az Élelmiszerbank működésének hatását?

WWF

Reizingerné Ducsai Anita

Pénzügyi, Számviteli és Gazdasági Jogi Intézet

Belső és külső (projekt/donor) számvitel és kontrolling jelentési rendszer továbbfejlesztése

KIKAPCS

Petheő Attila

Vállalkozásfejlesztési Intézet

Hogyan alakítsunk ki egy megfelelő üzleti modellt, mely képes lesz profittermelésre a fő célunk mellett?

Wesley János Óvoda, Ált.Iskola, Szakiskola és Gimnázium

Petheő Attila

Vállalkozásfejlesztési Intézet

Értékesíthető termékek és/vagy szolgáltatások kialakítása társadalmi vállalkozás keretében

Civil Rádiózásért Alapítvány

Petheő Attila

Vállalkozásfejlesztési Intézet

Értékesíthető termékek és/vagy szolgáltatások kialakítása társadalmi vállalkozás keretében

Höflinger Hajnalka

Simay Attila, Varga Ákos, Horváth Dóra

Marketing és Média Intézet

A kutyabarát hellyé válásnak van-e hatása van a forgalomra?  Ha igen, milyen? Milyen szempontok merülnek fel egy cégben a kutyabarát hellyé válásban?

Höflinger Hajnalka

Kiss Kornélia

Marketing és Média Intézet

Kutyatartás hatása az életmódra, élettani hatása. Az életminőségre gyakorolt hatás, kutyabarát helyek száma (ha több lenne, több kutyás lenne?, milyen az elfogadottságuk, mennyire fontos/vonzó különböző csoportoknak, üzleti szempontú megközelítés (bevezetnéd?, dolgoznál ilyen helyen?)). A kutyatartás is egyre divatosabb (ez milyen hatással van az állat igényeinek, az állattartási szabályok ismeretére)?

Bármelyik kérdés feldolgozásának eredményét fel lehet használni az örökbefogadás, a felelős állattartás népszerűsítésére, ezzel reményeim szerint a gazdátlan állatok számának csökkentésére, így nem csupán egy, hanem több szervezet munkáját is segítve.

Höflinger Hajnalka

Révész Éva

Vezetéstudományi Intézet

SROI számítás: kutyatartás

Cargonomia

Simay Attila, Varga Ákos, Horváth Dóra

Marketing és Média Intézet

Az ún. kozteherbringa program terjesztése Budapesten: marketing (a felhasználók felé), másodsorban forrásszerző kommunikáció (szponzorok, támogatók felé).

Civil Rádiózásért Alapítvány

Szabó Zsolt Roland

Vezetéstudományi Intézet

A rádió ismertségének, hallgatottságának növelése

2018. tavaszi félév kurzusprojektjei

Szervezet

Oktató

Intézet

Projekt

Gondolkodj egészségesen!

Matolay Réka

Vállalatgazdaságtan Intézet

A Gondolkodj Egészségesen óvodai nevelési program bizonyos részeinek üzleti alapokra helyezése mint társadalmi vállalkozás

Szimbiózis Alapítvány

Matolay Réka

Vállalatgazdaságtan Intézet

Az Alapítvány termékeinek és szolgáltatásainak láthatóvá tétele, promóciójának megtervezése vállalatok felé

Közösségi Szociális Szövetkezet E-cherry Adományboltja

Takács Sándor

Vezetéstudományi Intézet

Teljesítményértékelés és a visszajelzés kultúrájának megerősítése, valamint a munkaszervezési kérdések

Hulladék Munkaszövetség

Kiss Gabriella

Vállalatgazdaságtan Intézet

Az egyetemi szelektív hulladékgyűjtéssel kapcsolatod hallgatói attitűdök

Város és Folyó Egyesület

Kiss Kornélia, Formádi Katalin

Marketing és Média Intézet

A Duna és a Duna-part életminőségre gyakorolt hatása, kiemelten vizsgálva a Margit-híd - Szabadság-híd szakaszt Budapesten

Hat Alapítvány

Simay Attila, Varga Ákos, Horváth Dóra

Marketing és Média Intézet

A szervezet által működtetett gudi.hu kuponoldal üzleti kommunikációs stratégiájának kidolgozása

Város és Folyó Egyesület

Faludi Julianna

Marketing és Média Intézet

Valyo mint brand: reflexió a létező márkára. Szegmentációt, abból  perszonaépítést, a UX- szempontok felhasználását építik be a márka üzenetébe  hallgatók, ehhez kapcsolódóan készül az imázs kialakítására egy koncepció. 

Város és Folyó Egyesület

Faludi Julianna

Marketing és Média Intézet

Római-part mint brand: reflexió a létező márkára. Szegmentációt, abból  perszonaépítést, a UX- szempontok felhasználását építik be a márka üzenetébe  hallgatók, ehhez kapcsolódóan készül az imázs kialakítására egy koncepció. 

Wekerlei Társaskör Egyesület

Faludi Julianna

Wekerlei séták szolgáltatás márkafejlesztése: reflexió a létező márkára. Szegmentációt, abból  perszonaépítést, a UX- szempontok felhasználását építik be a márka üzenetébe  hallgatók, ehhez kapcsolódóan készül az imázs kialakítására egy koncepció. 

Város és Folyó Egyesület

Takács Sándor

Vezetéstudományi Intézet

Önkéntes és projekt alapú munkára alapozó szervezet vezetési és stratégiai nehézségei - benchmarking

Pressley Ridge Alapítvány

Kenesei Zsófia

Marketing és Média Intézet

Szolgáltatás árazás és kommunikációs stratégia (célcsoportjukat milyen csatornákon érik el és hogyan szólítsák meg) kidolgozása az Alapítvány nehezen kezelhető gyermekekket is foglalkoztató inkubátorprojektje számára. A társadalmi vállalkozás egy salgótarjáni helyi lakosság és vállalkozók bevonásával működtetett  bevonásával működtetett családbarát túraútvonal. 

Demokratikus Ifjúságért Alapítvány

Ásványi Katalin

Marketing és Média Intézet

Egyetemek társadalmi felelősségvállása, a service learning mint ennek egy típusa:
milyen jó gyakorlatok léteznek Magyarországon az ún. 'Service Learning' modellre vagyis arra, hogy a diákok kurzusba ágyazva (tehát strukturált tanulási folyamat részeként) vehessenek részt helyi projektek megvalósításában civil szervezetekkel együttműködésben, azok munkáját segítve?

Wekerlei Társaskör Egyesület

Kiss Kornélia

Marketing és Média Intézet

A "Wekerlei séták" közösségi turisztikai vállalkozással kapcsolatban:
Hogyan érjük el a Magyarországra látogató külföldieket vagy az itt élő külföldieket?
Hova lenne érdemes eljuttatni a magyar és angol szórólapjainkat? A szórólapon és fb hirdetésen kívül hogyan tehetnének ismertségre szert? Hogyan lehetne a Wekerletelep -et bevemelni a budapesti turisztikai látnivalók közé? Hogyan lehetne a vidéki városokból Budapestre látogatókat megszólítani?

Kunbábonyi Tízek Közösségi Szövetkezet

Révész Éva

Vezetéstudományi Intézet

Közösségi vállalkozásban hogyan és mikor történjen a közösen megszerzett javak elosztása? Mi a részesedés alapja? Hogyan hozzanak döntést? Mi legyen a régi és új tagok viszonya a szövetkezet vagyonához?

Kunbábonyi Tízek Közösségi Szövetkezet

Kiss Kornélia

Marketing és Média Intézet

Turisztikai termékfejlesztés a Kunbábonyi Képzési Központ részére

Nagy Lépés Futárszövetkezet

Révész Éva

Vezetéstudományi Intézet

SROI (social return of investment) számítás megváltozott munkaképességűek csomagszállítási szolgáltatásához

Hat Alapítvány

Matolay Réka, Pataki György

Vállalatgazdaságtan Intézet

Hogyan lehet ismertebbé tenni az adományboltot, a kultúrát, az élményt? Hogyan lehet elérni az egyes célcsoportokat (adományozók, rászoruló vásárlók, tudatos vásárlók, civil szervezetek)?

BAGázs Egyesület

Matolay Réka, Pataki György

Vállalatgazdaságtan Intézet

A BAGázs Bazár társadalmi vállalkozás egy mozgó adományboltot működtet Pest megyében. Eddig nem találkoztunk hasonló modellel sem itthon, sem külföldön, csak hasonló hangzású kezdeményezésekkel, mint pl. az angol Vöröskereszt önkéntestoborzó "mobile charity" busza. Bízva a hallgatók kutatásában, kutakodásában, szeretnénk, ha megnéznék, milyen valós mozgó adományboltok léteznek vagy léteztek, ezeknek mik a főbb jellemzőik?

BAGázs Egyesület

Matolay Réka, Pataki György

Vállalatgazdaságtan Intézet

A diákok a projekt során magyar és külföldi példákat gyűjtöttek és vettek górcső alá használt ruha feldolgozására, „upcyclingra”, azaz egy új, értékesíthető, hasznos termék előállítására. 

Ferencvárosi Közösségi Alapítvány

Ásványi Katalin

Marketing és Média Intézet

IX. kerületi cégek adományozási szokásainak feltérképezése
Cégekkel való kommunikáció segítése, hogy át tudjon törni az Alapítvány a passzivitáson

2017. őszi félév kurzusprojektjei

Szervezet

Oktató

Intézet

Projekt

Közösségi Szociális Szövetkezet E-cherry Adományboltja

Takács Sándor

Vezetéstudományi Intézet

Hogyan tudnánk javítani az adománybolti dolgozók munkahelyi közérzetét, vonzóbbá tenni a munkát? Hogyan tudnánk motiválni a dolgozókat a munkaidőn kívüli közösségi/szabadidős programokra? Hogyan lehetne javítani a vezetőség és a munkavállalók (tagok) közötti kommunikációt?

Wekerlei Közösségi Iroda

Matolay Réka, Pataki György

Vállalatgazdaságtan Intézet

Hogyan tehetnénk a frissen nyitott co-working irodát ismertté és vonzóvá a helyiek számára?

Wekerlei Közösségi Iroda

Matolay Réka, Pataki György

Vállalatgazdaságtan Intézet

Árazási stratégia és felhasználói monitoring rendszer kialakítása, ami segít mérni az irodában töltött időt és a látogatások gyakoriságát.

Wekerlei Zöldségkommandó

Matolay Réka, Pataki György

Vállalatgazdaságtan Intézet

A Wekerlei Zöldségkommandó különleges hozzáadott értékeinek feltáró vizsgálata az önkéntesek és az adományozók körében a jövőbeni hatékony kommunikációs üzenetek megfogalmazásához.

Hat Alapítvány

Szabó Zsolt Roland

Vezetéstudományi Intézet

Egy népszerűsítő találkozó megszervezése az egyetemen a támogató vásárlásról és a gudi.hu webáruházról

2017. tavaszi félév kurzusprojektjei

Szervezet

Oktató

Intézet

Salva Vita Alapítvány

Kenesei Zsófia

Marketing és Média Intézet

Utcáról Lakásba Egyesület

Matolay Réka

Vállalatgazdaságtan Intézet

Igazgyöngy Alapítvány

Matolay Réka

Vállalatgazdaságtan Intézet

Budapesti Fesztiválzenekar

Ásványi Katalin

Marketing és Média Intézet

Gólem Színház Egyesület

Zsóka Ágnes

Marketing és Média Intézet

Salva Vita Alapítvány

Takács Sándor

Vezetéstudományi Intézet

Utolsó frissítés: 2019.10.21.