A kormányrendeletben kihirdetett intézkedések érintik az egyetem működését. Mindannyiunk biztonsága érdekében a veszélyhelyzet alatt elsődlegesen online biztosítjuk számodra a tanulmányi ügyintézést.
A zavartalan lebonyolításához az alábbi lehetőségeket veheted igénybe:
1. Digitális platformunkon keresztül “Intézd online”/”Self Care” tájékozódj a kérdéses témáról:
2. Amennyiben valamely, a digitális platformon nem található ügykörben van szükséged segítségre, írj tematikus email címeinkre, ahol kollégáink várják kérdéseidet:
A tanulmányi- és vizsgaszabályzat szerinti valamennyi kérelmedet zavartalanul benyújthatod továbbra is a NEPTUN rendszeren keresztül.
Amennyiben jogviszony igazolásra vagy kreditigazolásra van szükséged, amelyet elektronikus formában fogsz felhasználni, úgy azt továbbra is letöltheted NEPTUN fiókodból akadálytalanul.
3. Új ügyintézési forma! Kérj online konzultációt!
2021. 03. 31-től szerdánként időpontot tudsz foglalni online konzultációra. A konzultáció célja, hogy olyan esetekben, ahol a felmerülő probléma összetettebb, vagy hosszabb megbeszélést, tájékoztatást igényel, egy 15 perces Teams beszélgetés során megoldást találjatok. Az online konzultációkra az alábbi 3 nagyobb témakörben foglalhatsz időpontot a képzés nyelve, munkarendje szerint.
Figyelj arra, hogy minden elektronikus ügyintézést, levelezést kizárólag a keresztnev.vezeteknev@stud.uni-corvinus.hu email címről kezdeményezhetsz, más magán email címekről küldött levelek automatikusan visszautasításra kerülnek.
Kérjük, folyamatosan kövesd figyelemmel az egyetemi kommunikációt, ahol naprakész tájékoztatásokat nyújtunk számodra.