Ugrás a fő tartalomra
Vissza a főoldalra

Panasz bejelentése

Kedves Hallgató,

Kedves Bejelentő!

A Hallgatói Szolgáltatások illetékességébe tartozó ügyek intézésével kapcsolatban panasszal élhetsz a Vezetők felé.

Erre két lehetőség nyílik:

1. Amennyiben hallgatói jogviszonyod van:

Az „Intézd online” felületen egyszerűen és gyorsan indíthatsz ügyet panasztételre:

Belépés -> bal oldalon válaszd ki a „Panasz bejelentése” lehetőséget -> Új ügy indítása

2. Abban az esetben, ha nem rendelkezel hallgatói jogviszonnyal:

hsz.panasz@uni-corvinus.hu e-mail címen keresztül írhatsz a panasszal kapcsolatban.

Jelen esetben a panasz: olyan egyedi visszajelzés, amelyben a panaszos meghatározott eljárást kifogásol, válaszadási időt, vagy érdeksérelmet jelent be és ennek elintézése nem tartozik más eljárás, vagy szabályzat (pl. Jogorvoslati kérelem) hatálya alá.
 

1.) Az e-mail tárgyának formai követelménye:
Kérjük, hogy a levél tárgyába írd bele, hogy “panaszbejelentés” továbbá azt, hogy a Hallgatói Szolgáltatásokon belül melyik területtel kapcsolatosan élsz panasszal, kérjük válassz az alábbiak közül:

  • tanulmányi ügyek, tanulmányi adminisztráció,
  • NEPTUN,
  • hallgatói pénzügyek, ösztöndíj,
  • pszichológiai, vagy mentálhigiéniás tanácsadás,
  • digitális platformok,
  • onboarding tevékenység.



2.) Az e-mail/ügy írásának tartalmi követelménye:

Röviden, tömören írd le annak jellegét, ismertesd a panasz indokait és lényeges körülményeit, azaz

  • milyen csatornán történt a kommunikáció,
  • mikor,
  • kivel,
  • mi a kifogás tárgya,
  • mi a sérelem.

 Írd meg a konkrét kérésed, igényedet, azt, hogy mi lett volna Számodra az elfogadható megoldás, amelyre 5 munkanapon belül illetékesség szerinti terület Vezetője válaszol.

Más szervezeti egységek működésével kapcsolatos panaszok nem tartoznak a HSZ illetékességi körébe!

Vágólapra másolva
X
×
GEN.:2024.04.16. - 17:21:13