Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×

Hasznos információk

Milyen kérdéssel kihez fordulhatok?

A Budapesti Corvinus Egyetem Doktori programjának adminisztrációját a Doktori Iskolák- és az Egyetemi Doktori iroda munkatársai látják el.

A doktori iskolák koordinátorai

Közgazdasági és Gazdaságinformatikai Doktori Iskola

Arany Zsuzsanna zsuzsanna.arany@uni-corvinus.hu Informatika Intézet
Intézeti titkár / Institute Secretary
Sóház, 121
Telefon: +36 1 482 7462 • Mellék: 7462

Szociológia és Kommunikációtudományi Doktori Iskola

Kálmán László laszlo.kalman@uni-corvinus.hu Corvinus Doktori Iskolák
Koordinátor / Coordinator
C épület

Gazdálkodástani Doktori Iskola

gdi_phd@uni–corvinus.hu

Nemzetközi Kapcsolatok és Politikatudományi Doktori Iskola

NKPDI-PHD@uni-corvinus.hu

Ön hallgatóként az alábbi témakörökben tud a doktori iskolák koordinátoraihoz fordulni

  • órarend
  • curriculum
  • syllabus
  • témavezetőkkel kapcsolatos kérdések
  • tervezetvita védés
  • konferenciapályázatok
  • munkatervek
  • kutatási fórumok
  • segítségnyújtás publikációs, oktatási és kutatási kreditekkel kapcsolatos elszámolásban a félév végén

Az Egyetemi Doktori Iroda referensei

Gazdálkodástani Doktori Iskola valamint Közgazdasági és Gazdaságinformatikai Doktori Iskola

Herman Mónika monika.herman@uni-corvinus.hu Corvinus Doktori Iskolák
Referens / Desk Officer
E épület

Nemzetközi Kapcsolatok és Politikatudományi Doktori Iskola valamint Szociológia és Kommunikációtudományi Doktori Iskola

Virágh Eszter Margit eszter.viragh@uni-corvinus.hu Corvinus Doktori Iskolák
Ügyvivő szakértő, referens / Managing Expert, Desk Officer
E épület

Ön hallgatóként az alábbi témakörökben tud az Egyetemi Doktori iroda referenseihez fordulni

  • doktori értekezés
  • komplex vizsga
  • belépés a fokozatszerzési szakaszba
  • halasztási és méltányossági kérelmek

Az Egyetemi Doktori Iroda tanulmányi koordinátora

Mind a négy doktori iskola esetében

Mocsári Andrea andrea.mocsari@uni-corvinus.hu Corvinus Doktori Iskolák / Nemzetközi Kapcsolatok Multidiszciplináris Doktori Iskola
Koordinátor / Coordinator
C épület

Ön hallgatóként az alábbi témakörökben tud a doktori iskola tanulmányi koordinátorához fordulni

  • Neptunban történő mindennemű ügyintézés, tanulmányi adminisztráció
  • kreditekkel kapcsolatos egyeztetés
  • igazolások pl. jogviszony, abszolutórium, transcript
  • diákigazolvánnyal kapcsolatos ügyek
  • passziválási/aktiválási kérelmek
  • ösztöndíj utalás
  • publikációs, oktatási és kutatási kreditek rögzítése a Neptunban a félév végén

A doktori képzésben részt vevő szervezeti egységek

Az első lépések

Beiratkozás Az Egyetemi Doktori Iroda munkatársai a Neptun rendszerben rögzítik a személyi adatokat, ellenőrzik a korábbi tanulmányokkal,végzettségekkel kapcsolatos dokumentumokat (ezeket eredetiben be kell mutatni). 
Fontos tudnivaló: A tanulmányok során a hallgató elsősorban a Neptun rendszerben rögzített email címén keresztülkommunikál, ezért ha a hallgató emailcíme megváltozik, saját érdekében haladéktalanul jelezze az Egyetemi Doktori Irodán.

Tantárgyfelvétel
 A beiratkozást/bejelentkezést követően a hallgató a Neptun rendszeren keresztül saját maga veszi fel az operatív tanterv szerint az adott szemeszterben esedékes kurzusait, a kötelező, a kötelezően választandó és a szabadon választható tárgyakat. 
Fontos tudnivaló: A doktori iskolák titkársági asszisztensei szükség esetén segítséget nyújtanak a hallgatóknak a tárgyfelvételben.

Témavezető választás
 A témavezető a doktori képzés során kulcsfontosságú szerepet játszik a hallgató előmenetelének sikerében. A doktori iskolák többségében már a felvételieljárás folyamatában körvonalazódik a témavezető személye (mentor témavezető),de a kapcsolat véglegesítésére csak a Doktori Iskola Tanácsának őszi ülésén kerül majd sor. Fontos tudnivaló: A hallgató már a képzés kezdetén törekedjen a (mentor)témavezetővel intenzív kapcsolatot kialakítani, amennyiben még nincs témavezetője, minél előbb vegye fel a kapcsolatot a doktori iskola vezetőségével,a legmegfelelőbb személymegtalálása és a munka megkezdése érdekében.

Adatbázisokba való belépés A kommunikációhoz, online adatbázisokhoz (Neptun, intranet, könyvtár)való hozzáféréshez elengedhetetlen a Cusman–kód és jelszó beszerzése,a doktori hallgatók név@uni–corvinus.hu formátumú emailt is igényelhetnek.A doktori.hu adatbázisba az Egyetemi Doktori Iroda viszi fel a hallgatókat,azonban az MTMT–ben (Magyar Tudományos Művek Tára) minden hallgatónak magának KÖTELEZŐ a regisztráció 
Fontos tudnivaló: Az MTMT használatáróla könyvtárosok adnak információt.  

Doktori ügyintézés

Tanév rendje

2022/2023. tanév időbeosztása doktori képzés hallgatói számára
×
Vágólapra másolva
GEN.:2022.07.01. - 17:55:29