Hasznos információk
Milyen kérdéssel kihez fordulhatok?
A Budapesti Corvinus Egyetem Doktori programjának adminisztrációját a Doktori Iskolák- és az Egyetemi Doktori iroda munkatársai látják el.
A doktori iskolák koordinátorai
Közgazdasági és Gazdaságinformatikai Doktori Iskola
Sóház, 121
Telefon: +36 1 482 7462 • Mellék: 7462
Szociológia és Kommunikációtudományi Doktori Iskola
C épület
Gazdálkodástani Doktori Iskola
Nemzetközi Kapcsolatok és Politikatudományi Doktori Iskola
Ön hallgatóként az alábbi témakörökben tud a doktori iskolák koordinátoraihoz fordulni
- órarend
- curriculum
- syllabus
- témavezetőkkel kapcsolatos kérdések
- tervezetvita védés
- konferenciapályázatok
- munkatervek
- kutatási fórumok
- segítségnyújtás publikációs, oktatási és kutatási kreditekkel kapcsolatos elszámolásban a félév végén
Az Egyetemi Doktori Iroda referensei
Gazdálkodástani Doktori Iskola valamint Közgazdasági és Gazdaságinformatikai Doktori Iskola
E épület
Nemzetközi Kapcsolatok és Politikatudományi Doktori Iskola valamint Szociológia és Kommunikációtudományi Doktori Iskola
E épület
Ön hallgatóként az alábbi témakörökben tud az Egyetemi Doktori iroda referenseihez fordulni
- doktori értekezés
- komplex vizsga
- belépés a fokozatszerzési szakaszba
- halasztási és méltányossági kérelmek
Az Egyetemi Doktori Iroda tanulmányi koordinátora
Mind a négy doktori iskola esetében
C épület
Ön hallgatóként az alábbi témakörökben tud a doktori iskola tanulmányi koordinátorához fordulni
- Neptunban történő mindennemű ügyintézés, tanulmányi adminisztráció
- kreditekkel kapcsolatos egyeztetés
- igazolások pl. jogviszony, abszolutórium, transcript
- diákigazolvánnyal kapcsolatos ügyek
- passziválási/aktiválási kérelmek
- ösztöndíj utalás
- publikációs, oktatási és kutatási kreditek rögzítése a Neptunban a félév végén
A doktori képzésben részt vevő szervezeti egységek
Az első lépések
Beiratkozás Az Egyetemi Doktori Iroda munkatársai a Neptun rendszerben rögzítik a személyi adatokat, ellenőrzik a korábbi tanulmányokkal,végzettségekkel kapcsolatos dokumentumokat (ezeket eredetiben be kell mutatni).
Fontos tudnivaló: A tanulmányok során a hallgató elsősorban a Neptun rendszerben rögzített email címén keresztülkommunikál, ezért ha a hallgató emailcíme megváltozik, saját érdekében haladéktalanul jelezze az Egyetemi Doktori Irodán.
Tantárgyfelvétel
A beiratkozást/bejelentkezést követően a hallgató a Neptun rendszeren keresztül saját maga veszi fel az operatív tanterv szerint az adott szemeszterben esedékes kurzusait, a kötelező, a kötelezően választandó és a szabadon választható tárgyakat.
Fontos tudnivaló: A doktori iskolák titkársági asszisztensei szükség esetén segítséget nyújtanak a hallgatóknak a tárgyfelvételben.
Témavezető választás
A témavezető a doktori képzés során kulcsfontosságú szerepet játszik a hallgató előmenetelének sikerében. A doktori iskolák többségében már a felvételieljárás folyamatában körvonalazódik a témavezető személye (mentor témavezető),de a kapcsolat véglegesítésére csak a Doktori Iskola Tanácsának őszi ülésén kerül majd sor. Fontos tudnivaló: A hallgató már a képzés kezdetén törekedjen a (mentor)témavezetővel intenzív kapcsolatot kialakítani, amennyiben még nincs témavezetője, minél előbb vegye fel a kapcsolatot a doktori iskola vezetőségével,a legmegfelelőbb személymegtalálása és a munka megkezdése érdekében.
Adatbázisokba való belépés A kommunikációhoz, online adatbázisokhoz (Neptun, intranet, könyvtár)való hozzáféréshez elengedhetetlen a Cusman–kód és jelszó beszerzése,a doktori hallgatók név@uni–corvinus.hu formátumú emailt is igényelhetnek.A doktori.hu adatbázisba az Egyetemi Doktori Iroda viszi fel a hallgatókat,azonban az MTMT–ben (Magyar Tudományos Művek Tára) minden hallgatónak magának KÖTELEZŐ a regisztráció
Fontos tudnivaló: Az MTMT használatáróla könyvtárosok adnak információt.