Január - 2020
H K S C P S V
  01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31  

Adminisztráció

 

Deák Ákos

adminisztrátor


482-5430
E.116
akos.deak@uni-corvinus.hu


Kedd, csütörtök

10:00-12:00


Deák Ákos a BCE MNB Tanszék adminisztrátora. A Tanszék általános adminisztratív teendőin felül a tanszéki leltár-adminisztrátor szerepét is betölti, illetve ellátja a tanszéki weblap szerkesztését, aktualizálását és a Tanszék közösségi oldalának szerkesztési munkálataiban (hírek, események) is részt vesz. Emellett programokat ír a különböző feladatok gyorsabb elvégzése érdekében, és próbálja ezt a képességét minél többször a Tanszék szolgálatába állítani. A hallgatók számára a következő dolgokban tud rendelkezésére állni: Segítségnyújtás a Neptun-nal és a Moodle-el kapcsolatos kérdésekben; Problémás ügyekben való gyors segítségnyújtás; Tárgyakkal kapcsolatos általános tudnivalók megismertetése. A titkársági fogadóórákon a hallgatók részéről felmerülő kérdések megválaszolása vagy továbbítása az illetékeseknek; Kapcsolat megteremtése a hallgatók és a Tanszék oktatói, illetve a Dékáni hivatal között a felmerülő kérésekben/kérdésekben.

 

Hajba-Kapos Petra

adminisztrátor


482-5430
E.116
petra.kapos@uni-corvinus.hu


Kedd, csütörtök

10:00-12:00


Kapos Petra a tanszék adminisztratív feladatait látja el. Mindennapos, operatív teendők biztosítása mellett rendezvények, előadások megszervezésében és koordinációjában, valamint az oktatókkal történő kapcsolattartásban nyújt segítséget. Felveszi és kezeli a hallgatói problémákat, közreműködik a vizsgaidőpontok kiírásában, valamint az egyes alkalmak lebonyolításában, továbbá folyamatos személyes és elektronikus kapcsolattartást és elérhetőséget biztosít a hallgatók számára. Az órai anyagok folyamatos frissen tartása és az érdemjegyek Neptun rendszerbe történő felvitele szintén hozzá tartozik.

Utolsó frissítés: 2018.11.30.