Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×

Információk gólyáknak

Kedves Leendő Hallgatónk! 

Szívből gratulálunk a sikeres felvételidhez és szeretettel köszöntünk a Corvinus Egyetem mesterszakos hallgatói között! 

Kérjük, a gördülékeny ügyintézés és félév kezdés érdekében tanulmányozd át az oldalon közzétett hasznos információkat, illetve a Hallgatói onboarding tájékoztatót.

Amennyiben ezt követően is maradtak volna benned kérdések, úgy kérjük keress minket bátran a corvinus.beiratkozas@uni-corvinus.hu elérhetőségünkön. 

Sikeres félévet kívánunk!  
Roadmap 2021
A modern oktatás elengedhetetlen elemei a különböző informatikai rendszerek. Mivel az idei tavaszi félév online oktatással fog indulni, ezért a problémamentes félévkezdéshez rendkívül fontos, hogy időben beszerezd a megfelelő szoftvereket és rendelkezz a kívánt belépési kódokkal.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy az alábbi installációk/regisztrációk nélkül nem tudod teljesíteni a félévet, ezért javasoljuk, hogy mielőbb végezd el a lenti teendőket. 
A Neptun a BCE által használt egységes tanulmányi rendszer, melyen keresztül számos, egyetemi éveitekhez elengedhetetlen adminisztratív, funkcionális teendőt intézhettek, illetve szükséges intéznetek. A teljesség igénye nélkül, a Neptunon keresztül nyílik lehetőségetek felvenni tárgyaitokat és a vizsgáitokat,itt tudjátok összeállítani az órarendeteket, jelentkezhettek be aktív vagy passzív félévre, fizethetitek be a tandíjat, vizsgadíjat és egyéb költségeket,továbbá adhattok le kérvényeket, pályázatokat, szakosodást, és az ösztöndíjak is erre a felületre érkeznek. A rendszer tárolja a régi tárgyakat, valamint azt is, hogy hányszor vizsgáztál és milyen érdemjegyet szereztél az adott tárgyból.Természetesen számos egyéb tájékoztató célú tartalom és leírás mellett. A felsoroltakon túl egyetemi éveitek során további számos egyéb funkcióval is megismerkedhettek azok aktualitása és szüksége szerint.

Amennyiben bármilyen problémát tapasztalnál a belépés során, vagy a program használata közben, úgy kérjük jelezd a neptun@uni-corvinus.hu email címen.

A Neptun tanulmányi rendszer használatát illetően itt találhatsz bővebb információkat:
A CUSMAN rendszer lehetővé teszi, hogy a különböző informatikai szolgáltatásokat ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval használhasd A CUSMAN regisztráció során jön létre az egyetemi email címed, melyre szükséged lesz az egyetemmel való kommunikáció során.

A regisztrációt azután kezdheted meg, hogy az adataid bekerültek a Neptun rendszerbe. Erről értesítést fogsz kapni tőlünk email címedre. Ahhoz, hogy a regisztrációd sikeres legyen, az első belépés alkalmával meg kell változtatnod a jelszavad.

Itt találsz bővebb információt a CUSMAN rendszerrel kapcsolatban:
A Moodle az Egyetem e-learning rendszere. Az itt megjelenő tartalom a felvett kurzusaidtól függ. A felületen történő teendőidről az oktatóid fognak tájékoztatni.

A Moodle rendszerbe a CUSMAN felhasználóneveddel és jelszavaddal tudsz belépni. Amennyiben nehézséget tapasztalnál a belépés során, kérjük jelezd a moodlehelpdesk@uni-corvinus.hu email címen.

Bővebb információkat a rendszer használatáról itt olvashatsz:
A Microsoft Teams az Egyetem egységes kommunikációs és kollaborációs platformja. Ezen keresztül valósul meg az online oktatás a koronavírus idején, továbbá ezen a felületen rendezzük meg a Corvinus által szervezett eseményeket, rendezvényeket, mint az Online Welcome Event, vagy a Szakfelelősi tájékoztatók. Továbbá ez az egyetem által biztosított felület, ahol oktatóiddal és hallgatótársaiddal tarthatod a kapcsolatot.

A Microsoft Teams elérhető webes böngészőn keresztül is, de a gyorsabb belépés és stabilabb alkalmazhatóság végett azt javasoljuk, hogy mindenképp telepítsd az applikációt az általad használt elektronikus eszközre (asztali számítógép, laptop…stb.) és a telefonodra egyaránt.

A Teamsbe való bejelentkezéshez az egyetemi email címed (…@stud.uni-corvinus.hu) és a CUSMAN jelszavad használd. Amennyiben bármi problémád akadna a bejelentkezéssel, kérjük jelezd a helpdesk@uni-corvinus.hu email címen.

A program telepítésével és használatával kapcsolatban itt találsz bővebb tájékoztatást:
Az Office 365 a Corvinus Egyetem által támogatott Microsoft Office csomag, amely számodra is ingyenesen elérhető. A programot használhatod felhőalapú webes verzióban, illetve telepítheted is annak különböző programelemeit a számítógépedre. Mi azt javasoljuk, hogy az Outlook levelezőprogram applikációját töltsd le a telefonodra is, és állítsd be az értesítéseket, nehogy lemaradj a fontos tudnivalókról.

Az Office 365 és az Outlook programokba való bejelentkezéshez az egyetemi email címedet kell használnod (…@stud.uni-corvinus.hu) és a CUSMAN jelszavadat. Amennyiben bármi problémád akadna a bejelentkezéssel, kérjük jelezd a helpdesk@uni-corvinus.hu email címen.

A programmal kapcsolatban itt találhatsz bővebb tájékoztatást:
A MyCorvinus a Corvinus Egyetem mobil applikációja, melyen rendszerezve gyorsan elérheted a tanulmányaiddal kapcsolatos legfontosabb információkat, mint az órarendedet, a tanulmányi átlagaidat vagy épp a könyvtár nyitvatartását.

A MyCorvinus app letöltését követően az egyetemi CUSMAN azonosítóddal és jelszavaddal tudsz bejelentkezni.

Az applikáció letöltésével és funkcióval kapcsolatban itt találsz bővebb információt:
Amennyiben önköltséges képzésre nyertél felvételt, úgy a képzési díjad automatikusan kiírjuk majd a Neptun felületen, amelyet a tanulmányaid megkezdéséhez szükséges kiegyenlítened.

Önköltség befizetési határideje: 2021.01.29

Kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben tartozásod áll fenn az Egyetemmel szemben, úgy nem fogsz tudni beiratkozni.

Amennyiben bármi problémád vagy kérdésed merülne fel a befizetés kapcsán, úgy kérjük jelezd az osztondij@uni-corvinus.hu email címen.
A tétel kiírása a Neptun-> Pénzügyek -> Befizetés menüben érhető el. Először el kell utalnod a szükséges összeget a Neptun gyűjtőszámlá(d)ra, majd az átfutási időt követően jóváírásra kerül az összeg, amelyből ki tudod egyenlíteni az önköltség díját a Neptunban. A jövőben keletkező kiírásokat is hasonló módon tudod majd kiegyenlíteni.

Gyűjtőszámla adatai Forint átutalás esetén
Jogosult neve: Neptun gyűjtőszámla
Jogosult számlaszáma: 11784009-22229913-00000000
Közlemény rovat első sora: NK-NEPTUNKÓD(szóköz)NÉV 

Gyűjtőszámla adatai Euro átutalás esetén
Jogosult neve: Neptun EUR gyűjtőszámla
Jogosult számlaszáma: 11763842-00687881-00000000
IBAN:HU93117638420068788100000000
SWIFT kód: OTPVHUHB
Közlemény rovat első sora: NK-NEPTUNKÓD(szóköz)NÉV 

GYŰJTŐSZÁMLÁRA VALÓ BEFIZETÉS MÓDJA
A szükséges fedezetnek megfelelő összeget a leadott bankszámládról utalással kell indítanod.
A közlemény rovat első karaktere nem lehet szóköz. A rovat első sorának, első karakterétől kezdődően kell rögzíteni az ’NK-’ előtagot, utána pedig folyamatosan a Neptun kódod – figyelj az o (mint betű) és a 0 (nulla, mint szám) karakterekre –, majd következik egy szóköz, végül a neved. A nem azonosítható tételeket visszautaljuk.
Az átutalás napjától minimum egy munkanap mindenképpen szükséges a Neptunban való jóváírásig. Az OTP Bankhoz 15:30-ig befolyó összegeket gyűjti a bank, majd a következő munkanap reggelén adja át azt az Egyetemnek. Az OTP Bankhoz 15:30 után megérkezett utalások csak az azt követő munkanapon kerülnek összegyűjtésre. Az azonnali utalás a gyűjtőszámlára nem vonatkozik. 

TÉNYLEGES TÉTEL BEFIZETÉS MÓDJA
Miután befizettél a gyűjtőszámládra, utána a Neptunban a „Pénzügyek/Befizetés” menü alatt találod a kiírt befizetési kötelezettségeidet, így az önköltség díját is. Be tudsz állítani szűrést is (félév, státusz), ami felett találod a gyűjtőszámlád egyenlegét. Jelenleg a félévek, illetve a kiírt tételek státusza alapján tudod szűrni a listát, a “Listázás” gombra kattintva. A kiegyenlítendő tétel mellett lévő jelölőnégyzetet bejelölve, majd a „Befizet” gombra kattintva a megjelenő felületen a „Gyűjtőszámlás fizetés”-t kiválasztva, ismét a „Befizet” gombot megnyomva a kiírt tételed azonnal kiegyenlítésre kerül. 
A Budapesti Corvinus Egyetem Hallgatói Térítések és Juttatások Szabályzat 59.§, 61.§ és 62.§ szakaszai alapján részletfizetést kizárólag a második aktív félévet és azt követőféléveket megkezdő hallgató igényelhet. A beiratkozás félévében nincs lehetőség részletfizetésre.

A vonatkozó szabályzat ide kattintva érhető el a Szervezeti Működési és Szabályzat aloldalon, azon belül is a Hallgatói Térítési és Juttatási Szabályzat rész alatt.  
Amennyiben Corvinus ösztöndíjasként nyertél felvételt technikai szempontból kötelezett vagy önköltség megfizetésére, ám annak összegével megegyező mértékben fogsz Corvinus ösztöndíjban részesülni, így nincs szükség további teendőre, költségbefizetésre. Gyakorlatban mindez az alábbiak szerint fog zajlani: Az aktuális félévre vonatkozó önköltségi díjat hamarosan kiírjuk a Neptun Tanulmányi rendszerben márciusi határidővel, azonban – amennyiben Corvinus ösztöndíjasként nyertél felvételt – ezt az összeget nem kell elutalnod, mert az önköltség összege a részedre megítélt, ezzel azonos összegű Corvinus Ösztöndíjból kerül kiegyenlítésre. Így ez a tranzakció a részedről pénzmozgással – sem bevétellel, sem kiadással – nem jár, továbbá az Ösztöndíj és az önköltség kezelése adminisztratív és pénzügyi teendőt nem igényel a részedről.
Annak érdekében, hogy a félév kezdés minél gördülékenyebb legyen, szeretnénk, ha minden szükséges információ a rendelkezésedre állna. Az írásos tájékoztatókon túl két személyesebb eseményt szervezünk számodra, melyek online formában fognak megvalósulni. Az Online üdvözlő eseményt, valamint a Szakfelelősi tájékoztatót.

Az Online üdvözlő eseményen megismerkedhetsz majd az egyetem vezetőivel, megtudhatsz néhány hasznos információt az előtted álló lehetőségekről, a tanév menetéről és az adminisztratív teendőkről egyaránt.

Időpont: 2021.01.29.  16:00
Helyszín: Microsoft Teams 

Az eseményhez itt tudsz majd csatlakozni.

Az eseményen vetített prezentáció itt tölthető le.
A hallgatói jogviszonyod a beiratkozást követően jön létre. Ez a tanulmányaid megkezdésének egyik legfontosabb feltétele, ezért kérjük, figyelmesen olvasd végig a folyamattal kapcsolatos tudnivalókat.

A  személyes beiratkozás 2021.02.02-án fog zajlani az Egyetem E épületében (főépület). 

A beosztást lent láthatod a képzésed és a vezetékneved kezdő betűjének jelölésével (ahol szükséges volt, ott a vezetéknév kezdőbetűjét követő pár hangzó is megjelölésre került). Kérjük ellenőrizd, hogy melyik idősáv vonatkozik Rád, és aszerint érkezz a beiratkozásra.

BEOSZTÁS:
Budapesti Corvinus Egyetem
Kérjük, hozz magaddal minden szükséges dokumentumot (eredeti és másolat is), hiszen ezek nélkül nem fogsz tudni beiratkozni.

A jelenlegi járványügyi helyzet miatt, kérjük tájékozódj az Egyetemen hatályban levő biztonsági intézkedésekről.

Valamennyi fontos információt lentebb olvashatsz kategóriákra bontva:

SZEMÉLYESEN

Amennyiben lehetséges, kérjük személyesen jelenj meg a beiratkozás során. Fontos, hogy valamennyi szükséges dokumentumot hozd magaddal és a beosztásban megadott időpontra érkezz a gyors és gördülékeny ügyintézés érdekében.



MEGHATALMAZOTT ÁLTAL

Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem tudsz személyesen részt venni a beiratkozáson, akkor egy általad meghatalmazott személy is eljárhat helyetted. Ez az alábbi Meghatalmazási minta kitöltésével valósulhat meg.


AMENNYIBEN ÉRINTETT VAGY A COVID-19 VÍRUSSAL, VAGY KARANTÉNBA KERÜLTÉL

A közvetlenül koronavírussal érintett hallgatók számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy a beiratkozást ideiglenesen online végezzék el, ám a tanulmányi jogviszonyuk létrejöttéhez a személyes beiratkozást később nekik is maradéktalanul pótolniuk kell.

Az ideiglenes online beiratkozáshoz a következő teendőket kell elvégezni:

Első lépésként kérjük, jelezd a coronavirusinfo@uni-corvinus.hu email címen a koronavírussal való érintettségedet. A levél az alábbi adatokat tartalmazza ahhoz, hogy a regisztrációd sikeres legyen: 
  • teljes név,
  • szak,
  • évfolyam,
  • stipendium ösztöndíjas (igen/nem),
  • igazoltan pozitív COVID-19 vírusra (igen/nem),
  • a karantén kezdete (dátum), 
  • a karantén vége (dátum).
A személyes beiratkozáshoz szükséges dokumentumokat (lásd lent) scannelve (vagy jó minőségű fénykép formátumban) küldd el a corvinus.beiratkozas@uni-corvinus.hu email címre.

A beiratkozásodat akkor véglegesítjük, amikor személyesen, vagy meghatalmazott útján bemutatod az Egyetemen az eredeti dokumentumokat. Ezt kérjük, a hatósági karantén lejárta után mielőbb pótold, de legkésőbb 2021.02.19-ig. Ennek elmulasztása a hallgatói jogviszony megszüntetését vonja maga után. 
A BEIRATKOZÁS HELYSZÍNE: 1093, Budapest, Fővám tér 8 – E épület (főépület). A pontos útvonalat a COVID-19 biztonsági intézkedések részen találod meg.
Kérjük az alábbi dokumentumokat feltétlen hozd magaddal, hiszen ezek hiányában nem fogsz tudni beiratkozni.

Fontos, hogyha korábban is a Corvinus Egyetem hallgatója voltál alapképzésen, akkor kérjük állítsd át a képzésedet Mester képzésre a Neptunban, mielőtt kinyomtatnád a beiratkozási lapot.

Az aktuális  Tűz- és munkavédelmi oktatás anyagát, valamint a beiratkozáshoz szükséges Oktatási lapot itt éred el:
Tűzvédelmi oktatási lap 2021
Tűzvédelmi oktatás 2021
A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok listáját itt töltheted le nyomtatható verzióban:
Dokumentumok beiratkozáshoz – kettős v külf. állampolgárok
Dokumentumok beiratkozáshoz – magyar állampolgárok
Mennyi?Mi?Megjegyzés
EredetiFénymásolatDokumentum neveEgyéb hasznos információ
2 0 Beiratkozási lap kinyomtatva, kitöltve, aláírva Neptun-> Információk-> Általános nyomtatványok -> Beiratkozási lap
Nyomtatás előtt a képzést át kell állítani az aktuális Mester-re (ha korábban BCE-n folytattad tanulmányaid).
11Személyazonosító igazolványMindkét oldalt szükséges lefénymásolni. Kerülhet egy lapra.
11LakcímkártyaMindkét oldalt szükséges lefénymásolni. Kerülhet egy lapra.
11TAJ kártyaA hátoldalt nem szükséges fénymásolni.
11Adóazonosító jel igazolására szolgáló kártyaA hátoldalt nem szükséges fénymásolni.
01Lakossági folyószámla-szerződés számlaszámát igazoló dokumentumLakossági folyószámla-szerződés számlaszámát igazoló dokumentum
11Oklevél, vagy oklevéligazolás, korábbi felsőfokú végzettséget igazoló dokumentumA magyar és angol oldalak fénymásolata is szükséges. Kérjük, a bal felső sarokban levő nyomtatvány sorszám jól látható legyen.
11
Nyelvvizsga bizonyítvány(ok)
A legmagasabb fokú szükséges.
10Igazolványkép hátoldalán név és szak megjelölésével35 x 45 mm, pixelben: 413 x 531(300 dpi esetén)
10Önköltség befizetéséről szóló igazolás / hiteltérdemlő igazolásCsak önköltséges hallgatóknak szükséges.
10Tűz- és munkavédelmi oktatásról szóló dokumentum kinyomtatva, aláírva
10Kék színű toll
Mennyi?Mi?Megjegyzés
EredetiFénymásolatDokumentum neveEgyéb hasznos információ
20Beiratkozási lap kinyomtatva, kitöltve, aláírvaNeptun-> Információk-> Általános nyomtatványok -> Beiratkozási lap
Nyomtatás előtt a képzést át kell állítani Mester-re
11Személyazonosságot igazoló iratPl. útlevél – csak fényképes oldal.
11Tartózkodási engedélyHa van.
11Nemzetközi biztosítási kártya
11Adóazonosító jel igazolására szolgáló kártyaHa van.
10Magyar állampolgárság megszerzéséről szóló –Köztársasági elnök által aláírt – határozatHa van.
01Lakossági folyószámla-szerződés számlaszámát igazoló dokumentumHa van magyar bankszámlája.
11Oklevél vagy oklevél-igazolásAngol nyelven, vagy hivatalos angol fordítással, ha más nyelvű az oklevél.
11Nyelvvizsga bizonyítvány(ok)Ha van(nak).
10Igazolványkép hátoldalán név és szak megjelölésével35 x 45 mm, pixelben: 413 x 531(300 dpi esetén).
10Önköltség befizetéséről szóló igazolás / hitelérdemlő igazolásCsak önköltséges hallgatóknak szükséges.
10Tűz- és munkavédelmi oktatásról szóló dokumentum kinyomtatva, aláírva
10Kék színű toll
A jelenlegi járványügyi helyzetben szeretnénk megkérni, hogy mindannyiunk biztonsága érdekében tartsd be az alábbi intézkedéseket:

  • A beosztásban meghatározott időpontra érkezz, így elkerülhető a tömeg kialakulása!
  • Tarts megfelelő távolságot sorban állás közben és az épületen belül!
  • Az egyetem épületeibe való belépést minden esetben lázmérés előzi meg.
  • Az egyetem épületén belül kötelező a maszkviselés.
  • Hozz magaddal minden szükséges dokumentumot – eredeti példányt és másolatot is
  • Fokozottan ügyelj a higiéniai szabályok betartására!
  • Tartsd be az egyetem által meghatározott útvonalat be- és kilépésnél! 

Az épületben előírt haladási útvonalat itt láthatod:
Budapesti Corvinus Egyetem 
Az eseményen a szakodra jellemző specifikus információkat kaphatsz és interaktív formában saját kérdéseid is felteheted. Itt mutatkoznak be a szakfelelősök, illetve a Hallgatói Önkormányzat képviselői, akik praktikus információkkal látnak el arról, hogy melyik tárgyakat érdemes felvenni, miket kell tudnod a félév sikeres teljesítésével kapcsolatban és általánosságban mire érdemes figyelned a tanulmányaid során.

Időpont: Szakok szerinti pontos időpont lentebb látható
Helyszín: Microsoft Teams

SZAKFELELŐSI TÁJÉKOZTATÓK:

Vezetés és szervezés
2021.02.04. 17:00
Az online eseményhez itt tudsz majd csatlakozni.

Vállalkozásfejlesztés
2021.02.03. 16:00
Az online eseményhez itt tudsz majd csatlakozni.

Pénzügy
2021.02.03. 17:00
Az online eseményhez itt tudsz majd csatlakozni.

Ellátásilánc-menedzsment
2021.02.03. 15:00
Az online eseményhez itt tudsz majd csatlakozni.

Marketing
2021.02.05. 13:00
Az online eseményhez itt tudsz majd csatlakozni.

Számvitel
2021.02.04 10:00
Az online eseményhez itt tudsz majd csatlakozni.

Nemzetközi adózás
Szakfelelős egyéni tájékoztatást nyújt majd, külön online esemény nem kerül megrendezésre.
A jelenlegi járványügyi helyzetben az ügyintézés lehetőség szerint online módon valósul meg.

Kérjük, figyelj arra, hogy minden elektronikus ügyintézést, levelezést kizárólag a keresztnev.vezeteknev@stud.uni-corvinus.hu email címről kezdeményezhetsz, más magán email címekről küldött levelek automatikusan visszautasításra kerülnek.


INTÉZD ONLINE!
Digitális platformunkon keresztül “Intézd online”/”Self Care” tájékozódj a kérdéses témáról: 

Magyar nyelvű, nappali munkarendű alap-, mester- és osztatlan mesterképzésre járó hallgatók.
Magyar nyelvű, levelező és esti munkarendű alap-, mester és szakirányú továbbképzésekre járó hallgatók.
Angol nyelvű, nappali munkarendű alap- és mesterképzésre járó hallgatók.

TEMATIKUS EMAIL CÍMEK
Amennyiben valamely, a digitális platformon nem található ügykörben van szükséged segítségre, írj tematikus email címeinkre, ahol kollégáink várják kérdéseidet:
  • Tanulmányi ügyekben, magyar nyelvű nappali képzés esetén a hallgatoi.iroda@uni-corvinus.hu, 
  • részidős képzések esetén part.time@uni-corvinus.hu, 
  • angol nyelvű képzés esetén a student.office@uni-corvinus.hu,
  • ösztöndíj ügyekben az osztondij@uni-corvinus.hu,
  • részképzés (Erasmus, egyéb) kapcsán (pályázat, kiutazás, dokumentumok), a corvinus.erasmus@uni-corvinus.hu címen. 
NEPTUN ÜGYINTÉZÉS
A tanulmányi- és vizsgaszabályzat szerinti valamennyi kérelmedet zavartalanul benyújthatod továbbra is a NEPTUN rendszeren keresztül.
Amennyiben jogviszony igazolásra vagy kreditigazolásra van szükséged, amelyet elektronikus formában fogsz felhasználni, úgy azt továbbra is letöltheted NEPTUN fiókodból akadálytalanul.

SZEMÉLYES KONZULTÁCIÓ
Azon, a fenti felsorolásba nem tartozó eredeti dokumentum kiadását vagy személyes konzultációt igénylő esetekben, az időpontfoglaló rendszerünkön keresztül van lehetőséged személyes ügyintézést kezdeményezni magyar nyelvű képzések esetén, magyar nyelvű képzések diákigazolvány ügyintézés esetén illetve angol nyelvű képzések esetén.

A diákigazolvány igénylés azon beiratkozott hallgatók számára elérhető, akik jogviszonyt létesítettek az Egyetemmel.

A diákigazolvány igénylés menete az alábbiak szerint történik:

  • Első lépésként ajánlatos összeegyeztetni a személyes dokumentumok adatait a Neptun tanulmányi rendszerben szereplő adatokkal, mivel az igénylés adatai a személyi és lakcímnyilvántartással vetik össze az igényléselküldésekor (hosszú és rövid magánhangzók különbözőnek számítanak, második keresztnévnek is szerepelnie kell a Neptunban).
  • Eltérés esetén a tanulmányi ügyintéződnél kell a hibát jelezni, és javíttatni.
  • Az igénylését az okmányirodákban kell elindítani, ahol a hallgató kapni fog egy NEK-adatlapot, melynek adatait majd fel kell vinnie a Neptunba. Az igénylés okmányirodához kapcsolódó menetéről bővebb információt a következő oldalon találsz. https://www.oktatas.hu/felsooktatas/diakigazolvany/diakig_igenyles_hun
  • A Neptunban az Ügyintézés/Diákigazolvány igénylésfelületen új felvétel gombbal lehet létrehozni az új diákigazolvány igénylést.
  • A sorszám mezőbe kell felvinni a NEK-kódot (nagybetűkkel, elválasztó jelek nélkül kell beírni a megfelelő helyre)
  • Igénylés típusát értelemszerűen ki kell választani(első igénylés, elveszett, stb.)
  • Képzés mezőbe az a képzés fog megjelenni, amelyikkel a hallgató a Neptunba bejelentkezett. Amennyiben valaki több képzéssel rendelkezik, azon a képzésen kezdje el az igénylést, melyre kérni szeretné a diákigazolványát
  • Cím mezőbe a Neptunban megadott állandó lakcímet, vagy tartózkodási címet lehet megadni, amelyhez lakcím kártya is tartozik
  • Másodlagos intézményt annak kell megadnia, aki másik intézménnyel is hallgatói jogviszonyban áll, és szeretné szerepeltetni a másik intézményt is a diákigazolványon
  • a. Másodlagos intézménynyomdai kódjának megadása szintén kötelező, erről az adott intézménynél kell érdeklődnie a hallgatóknak. Ez a nyomdai kód az alábbi formával rendelkezik: F01111
  • b. Fontos! Nem összekeverendő az intézmények OM-kódjával, ami FI01010 formájú!
  • A diákigazolvány igénylése, legyártása díjtalan, de amennyiben az igazolványt elveszítenéd a matrica pótlásának díja 3.500,-Ft.
  • Az igénylés küldése után van lehetősége a hallgatónak ideiglenes igazolványt kérni a Tanulmányi Osztályon. (Ha a létrehozott igénylés sorában a FIR-be feladva mezőben szerepel dátum, akkor került az igénylés továbbításra)
  • Az elkészült diákigazolványt a jogosult lakcímére postázzák – külföldi cím esetén abba az okmányirodába, ahol a NEK-adatlap készült.
  • A hallgatóknak lehetősége van nyomon követni a diákigazolvány igénylésének menetét a https://igenyles.diakigazolvany.hu/felületen, az oktatási azonosítójának megadásával (7-sel kezdődő 11 számjegyből álló azonosító)

Amennyiben ott bármilyen hibát észlelsz, kérjük jelezd a neptun@uni-corvinus.hucímen, (a Neptun kódod megadásával, a hiba rövid leírásával)

Vágólapra másolva
GEN.:2021.03.02. - 02:25:44