Pszichológiai elméletekSzemélyiséglélektanTheories of Psychology Munka- és szervezetpszichológiaVezetés- és szervezetpszichológiaSzervezetdiagnoszika és -szervezetfejlesztésSzervezeti igazságosság és bizalomSzervezeti érzelmek pszichológiájaSzervezeti kultúraIrányzatok a pszichológiábanKonfliktusmenedzsmentSzervezeti folyamatok az iskolábanIskolai mentálhigiénéPedagógiai pszichológiaPályakövetés, pályaorientációA társadalomkutatás módszereiPolitikai pszichológiaMentorálás elmélete és gyakorlataKommunikáció szociálpszichológiája
Pszichológiai tudományok
szervezeti érzelmek, egészségpszichológia, tehetséggondozás, politikai pszichológia
2002 - 2006, o Az iskolák szervezeti kultúrájának, tanulási környezetének szervezetpszichológiai elemzése
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2003 - 2005, o Alapkészségek és kulcskompetenciák fejlesztése
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: OM- MTA
További információk a kutatásról:
2004 - 2007, o Új tanári képesítéshez vezető kompetencia-fejlesztő program a pedagógusok munkaerőpiaci stabilitása érdekében
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: A Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium Humánerőforrás-fejlesztés Operatív Program Irányító Hatósága
További információk a kutatásról:
2004 - 2007, o „JobArt CEE“ – A CEE -Transfer of Qualification Concept and Implementation Guides for Learner-centred Training in the Occupational Field Digital and PrintMedia Design
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Leonardo da Vinci Project
További információk a kutatásról:
2004 - 2007, o \\
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Leonardo da Vinci Project
További információk a kutatásról:
2008 - , E-learning alapú nyelvi képzés beválásvizsgálata, Szakiskolai Fejlesztési Program beválás vizsgálata és Emeltszintű szervezeti kultúra projekt
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: A Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ ROP 3.1.1 Programigazgatóság
További információk a kutatásról:
2009 - 2010, Pályaorientációs mérő-értékelőrendszer kidolgozása
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2009 - 2010, A szakképzési tájékozódási anomáliák és hiedelmek feltárása 3 TISZK iskoláiban
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: TISZK
További információk a kutatásról:
2009 - 2010, Pályakövetési rendszer kidolgozása 12 TISZK számára
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2009 - 2010, Dobbantó Program beválás vizsgálata
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Qualitas Kft.
További információk a kutatásról:
2010 - , Munkaerő-piaci elvárások feltérképezése a hallgatói és munkaadói oldalon a Budapesti Corvinus Egyetemen, a Komplex hallgatói- és intézményi szolgáltatásfejlesztés a BCE-n
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: TÁMOP-4.1.1/A-10/2/KMR-2010-0011
További információk a kutatásról:
2008 - , ACVCD Accreditation Centre for VET Curriculum Developers Leonardo da Vinci Program ARCP az e-tananyagfejlesztő szakmacsoport képzéseihez kapcsolódó akkreditációs anyagok kidolgozása
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2011 - , BCE Képzés- és tartalomfejlesztés, különös tekintettel a hiányszakmák, új szakmák igényeihez kapcsolódó képzésekre és azok fejlesztésére projektben elektronikus egyetemi jegyzetek készítése, tantervek kidolgozása, képzési anyagok kidolgozása
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: TÁMOP-4.1.2/A/2-10/1-2010-0003
További információk a kutatásról:
2012 - , A szakiskolai közismereti képzés tartalma és a szakiskolában tanulók tanulási nehézségei, zavarai
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Educatio Kft
További információk a kutatásról:
2012 - 2015, Animclass project – animációkészítés mint oktatási módszer alkalmazása
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2012 - 2014, European Workplace Tutor project
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2013 - 2015, Érzelmi igénybevétel a tanári pályán
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: TÁMOP 4.1.2.B.2-13/1 Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése projekt
További információk a kutatásról:
2017 - 2020, „A módszertani megújuláshoz kapcsolódó attitűdmérés és a kompetenciamérés egyetemi rendszerének stratégiai kidolgozása”
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: EFOP-3.4.3-16-2016-00006
További információk a kutatásról: 2017-20 EFOP-3.4.3-16-2016-00006 azonosító számú - A BCE intézményi fejlesztései a felsőfokú oktatás minőségének és hozzáférhetőségének együttes javítása érdekében
2019 - 2020, - Innovative and smart module for potential research managers and administrators in higher education (foRMAtion)
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Erasmus+ 2019-1-HU01-KA203-061233
További információk a kutatásról: szakértői részvétel
2017 - 2021, „Tehetségből fiatal kutató”
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00007
További információk a kutatásról: A kutatói életpályát támogató tevékenységek a felsőoktatásban projekt, szakmai vezető
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
Pszichológiai elméletekSzemélyiséglélektanTheories of Psychology Munka- és szervezetpszichológiaVezetés- és szervezetpszichológiaSzervezetdiagnoszika és -szervezetfejlesztésSzervezeti igazságosság és bizalomSzervezeti érzelmek pszichológiájaSzervezeti kultúraIrányzatok a pszichológiábanKonfliktusmenedzsmentSzervezeti folyamatok az iskolábanIskolai mentálhigiénéPedagógiai pszichlógiaPályakövetés, pályaorientációA társadalomkutatás módszerei
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.