Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
1980 - 1981
Rudas László Közgazdasági Szakközépiskola, Budapest, középiskolai tanár
1981 -
Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem - Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem - Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem - Budapesti Corvinus Egyetem, gyakornok, egyetemi tanársegéd, adjunktus
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
Oktatáselmélet - a tanítás tanulásaMódszertani kérdések az iskolábanPedagógusmesterségA pedagógus személyiségének fejlesztéseKonfliktusmegoldás az iskolábanKommunikációs tréning
Nevelés- és sporttudományok
• A tanári személyiség fejlesztése (elmélete, módszerei, területei), a pedagógusok konfliktusmegoldási módszerei • Tanítás és tanulás kooperatív csoportmunkában, az aktív önirányító elsajátítás
A tanári kommunikáció sajátosságaiTanári kompetenciákTantervfejlesztés az iskolábanPedagógusképzés
Fontosabb kutatások
1992 - 1993, A pedagógiai kultúrára és mesterségre felkészítés helyzetének, problémáinak, aktuális tennivalóinak felmérése és elemzése hazai pedagógusképző intézményekben
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Pedagógus Szakma Megújítása Projekt
További információk a kutatásról:
2004 - 2005, Tanárjelöltek kulcskompetenciáinak dimenziói
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: MTA Pedagógiai Bizottsága, OM
További információk a kutatásról:
2005 - 2007, Új tanári képesítéshez vezető kompetencia-fejlesztő program a pedagógusok munkaerőpiaci stabilitása érdekében
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: HEFOP
További információk a kutatásról: A kooperatív tanítás-tanulás módszertanának elsajátítása elektronikus tananyag segítségével
2007 - 2009, A tartalmi szabályozás helyzetének komparatisztikai kutatása
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Oktatásért Közalapítvány
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
1992 - , tag, szakosztályi titkár, titkár,
Tanárképzők Szövetsége, országos
1994 - , tag,
MTA Pedagógiai Bizottság, Didaktikai Albizottság, országos
1997 - , tag,
Felsőoktatási Tanácsadók Egyesülete, országos
2000 - , tag,
Magyar Pszichológiai Társaság, országos
Oktatáselmélet - a tanítás tanulásaMódszertani kérdések az iskolábanPedagógusmesterségA pedagógus személyiségének fejlesztéseKonfliktusmegoldás az iskolábanKommunikációs tréning
pedagogy and sports sciences
• A tanári személyiség fejlesztése (elmélete, módszerei, területei), a pedagógusok konfliktusmegoldási módszerei • Tanítás és tanulás kooperatív csoportmunkában, az aktív önirányító elsajátítás
A tanári kommunikáció sajátosságaiTanári kompetenciákTantervfejlesztés az iskolábanPedagógusképzés
Major research projects
1992 - 1993,
Form of participation: member of the research team
Moneylender:
Further info about research:
2004 - 2005,
Form of participation: member of the research team
Moneylender:
Further info about research:
2005 - 2007,
Form of participation: member of the research team
Moneylender:
Further info about research:
2007 - 2009,
Form of participation: member of the research team
Moneylender:
Further info about research:
Membership in scientific or professional bodies/organizations
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.