Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
1980 - 1981
Rudas László Közgazdasági Szakközépiskola, Budapest, középiskolai tanár
1981 -
Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem - Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem - Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem - Budapesti Corvinus Egyetem, gyakornok, egyetemi tanársegéd, adjunktus
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
Oktatáselmélet - a tanítás tanulásaMódszertani kérdések az iskolábanPedagógusmesterségA pedagógus személyiségének fejlesztéseKonfliktusmegoldás az iskolábanKommunikációs tréning
Nevelés- és sporttudományok
• A tanári személyiség fejlesztése (elmélete, módszerei, területei), a pedagógusok konfliktusmegoldási módszerei • Tanítás és tanulás kooperatív csoportmunkában, az aktív önirányító elsajátítás
A tanári kommunikáció sajátosságaiTanári kompetenciákTantervfejlesztés az iskolábanPedagógusképzés
Fontosabb kutatások
1992 - 1993, A pedagógiai kultúrára és mesterségre felkészítés helyzetének, problémáinak, aktuális tennivalóinak felmérése és elemzése hazai pedagógusképző intézményekben
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Pedagógus Szakma Megújítása Projekt
További információk a kutatásról:
2004 - 2005, Tanárjelöltek kulcskompetenciáinak dimenziói
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: MTA Pedagógiai Bizottsága, OM
További információk a kutatásról:
2005 - 2007, Új tanári képesítéshez vezető kompetencia-fejlesztő program a pedagógusok munkaerőpiaci stabilitása érdekében
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: HEFOP
További információk a kutatásról: A kooperatív tanítás-tanulás módszertanának elsajátítása elektronikus tananyag segítségével
2007 - 2009, A tartalmi szabályozás helyzetének komparatisztikai kutatása
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Oktatásért Közalapítvány
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
1992 - , tag, szakosztályi titkár, titkár,
Tanárképzők Szövetsége, országos
1994 - , tag,
MTA Pedagógiai Bizottság, Didaktikai Albizottság, országos
1997 - , tag,
Felsőoktatási Tanácsadók Egyesülete, országos
2000 - , tag,
Magyar Pszichológiai Társaság, országos
Oktatáselmélet - a tanítás tanulásaMódszertani kérdések az iskolábanPedagógusmesterségA pedagógus személyiségének fejlesztéseKonfliktusmegoldás az iskolábanKommunikációs tréning
Nevelés- és sporttudományok
• A tanári személyiség fejlesztése (elmélete, módszerei, területei), a pedagógusok konfliktusmegoldási módszerei • Tanítás és tanulás kooperatív csoportmunkában, az aktív önirányító elsajátítás
A tanári kommunikáció sajátosságaiTanári kompetenciákTantervfejlesztés az iskolábanPedagógusképzés
Fontosabb kutatások
1992 - 1993,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2004 - 2005,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2005 - 2007,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2007 - 2009,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
Ez a weboldal sütiket használ annak érdekében, hogy javítsa az Ön böngészési élményét, miközben az oldalon navigál. Ezek közül a sütik, amelyeket nélkülözhetetlennek kategorizáltunk, az Ön böngészőjében tárolódnak, mivel ezek elengedhetetlenek a weboldal alapvető funkcionalitásainak működése szempontjából. Emellett harmadik féltől származó sütiket is használunk, amelyek segítenek nekünk elemezni és megérteni, hogyan használja ezt a weboldalt. Ezek a sütik csak az Ön hozzájárulásával kerülnek tárolásra a böngészőjében. Lehetősége van ezekről a sütikről leiratkozni. Azonban néhány süti elutasítása befolyásolhatja a böngészési élményét.
Az Ön által használt szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és személyre szabása érdekében weboldalunk látogatóinak tevékenységét elemzés céljából rögzítjük. Ezek az adatok segítenek nekünk megérteni, hogyan használják látogatóink az oldalunkat, mely funkciók a legnépszerűbbek, és hogyan javíthatjuk felhasználói élményüket. Az adatgyűjtés továbbá lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyabban célzott marketingtevékenységet folytathassunk, így az Ön érdeklődési körének megfelelő tartalmakat és ajánlatokat kínálhassunk.
Az adatkezelés jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet a weboldal használatával ad meg. További információkat az adatkezelési szabályzatunk részletez, ahol tájékozódhat az adatkezelési gyakorlatokról, az adatok tárolásának idejéről, valamint az Ön jogairól és azok gyakorlásának módjáról.