Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
1980 - 1981
Rudas László Közgazdasági Szakközépiskola, Budapest, középiskolai tanár
1981 -
Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem - Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem - Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem - Budapesti Corvinus Egyetem, gyakornok, egyetemi tanársegéd, adjunktus
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
Oktatáselmélet - a tanítás tanulásaMódszertani kérdések az iskolábanPedagógusmesterségA pedagógus személyiségének fejlesztéseKonfliktusmegoldás az iskolábanKommunikációs tréning
Nevelés- és sporttudományok
• A tanári személyiség fejlesztése (elmélete, módszerei, területei), a pedagógusok konfliktusmegoldási módszerei • Tanítás és tanulás kooperatív csoportmunkában, az aktív önirányító elsajátítás
A tanári kommunikáció sajátosságaiTanári kompetenciákTantervfejlesztés az iskolábanPedagógusképzés
Fontosabb kutatások
1992 - 1993, A pedagógiai kultúrára és mesterségre felkészítés helyzetének, problémáinak, aktuális tennivalóinak felmérése és elemzése hazai pedagógusképző intézményekben
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Pedagógus Szakma Megújítása Projekt
További információk a kutatásról:
2004 - 2005, Tanárjelöltek kulcskompetenciáinak dimenziói
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: MTA Pedagógiai Bizottsága, OM
További információk a kutatásról:
2005 - 2007, Új tanári képesítéshez vezető kompetencia-fejlesztő program a pedagógusok munkaerőpiaci stabilitása érdekében
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: HEFOP
További információk a kutatásról: A kooperatív tanítás-tanulás módszertanának elsajátítása elektronikus tananyag segítségével
2007 - 2009, A tartalmi szabályozás helyzetének komparatisztikai kutatása
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Oktatásért Közalapítvány
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
1992 - , tag, szakosztályi titkár, titkár,
Tanárképzők Szövetsége, országos
1994 - , tag,
MTA Pedagógiai Bizottság, Didaktikai Albizottság, országos
1997 - , tag,
Felsőoktatási Tanácsadók Egyesülete, országos
2000 - , tag,
Magyar Pszichológiai Társaság, országos
Oktatáselmélet - a tanítás tanulásaMódszertani kérdések az iskolábanPedagógusmesterségA pedagógus személyiségének fejlesztéseKonfliktusmegoldás az iskolábanKommunikációs tréning
pedagogy and sports sciences
• A tanári személyiség fejlesztése (elmélete, módszerei, területei), a pedagógusok konfliktusmegoldási módszerei • Tanítás és tanulás kooperatív csoportmunkában, az aktív önirányító elsajátítás
A tanári kommunikáció sajátosságaiTanári kompetenciákTantervfejlesztés az iskolábanPedagógusképzés
Major research projects
1992 - 1993,
Form of participation: member of the research team
Moneylender:
Further info about research:
2004 - 2005,
Form of participation: member of the research team
Moneylender:
Further info about research:
2005 - 2007,
Form of participation: member of the research team
Moneylender:
Further info about research:
2007 - 2009,
Form of participation: member of the research team
Moneylender:
Further info about research:
Membership in scientific or professional bodies/organizations
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.