Main page Budapesti Corvinus Egyetem - Budapesti Corvinus Egyetem
Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Back to contacts

CV - Kasza-Kelemen Kata

Personal data

Kasza-Kelemen Kata

Egyetemi Adjunktus / Assistant Professor
Marketing Intézet / Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
Qualifications, scientific degrees
Higher education qualifications
  • 1997 - 2002
    Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Tanár szak, Német szaknyelv szakirány (D)
Scientific degrees and awards
  • 2017, PhD
    Budapesti Corvinus Egyetem
Career
Workplaces
  • 2017 -
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék, Adjunktus
  • 2010 - 2017
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék, Tudományos segédmunkatárs
  • 2007 - 2010
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék, Ph.D. hallgató
  • 2004 - 2007
    TravelToHungary, Gazdasági vezető
  • 2002 - 2003
    E.ON, Menedzser asszisztens
Public activities in the university (memberships in university bodies)
  • 2010 - 2019
    Felelős Üzleti Oktatás Bizottság, tag
  • 2015 -
    TDK szekciótitkár - Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció
  • 2017 - 2019
    Marketing és Média Intézet Alumni Mentorprogram, koordinátor
Important study tours, delegacies
  • 2008, 2 hónap
    Technische Universität Berlin
  • 2009, 4 hónap
    Helsinki School of Economic
Language skills
Language
Speaking
Writing
Reading
Media appearance
English
Advanced
Advanced
Advanced
German
Advanced
Advanced
Advanced
Language skills
  • Language: English
    Speaking: Advanced
    Writing: Advanced
    Reading: Advanced
    Media appearance:
  • Language: German
    Speaking: Advanced
    Writing: Advanced
    Reading: Advanced
    Media appearance:
Research, professional activity

Fogyasztói magatartásNemzetközi marketingMarketingMarketingkutatás

organization science

Fenntartható fogyasztásFenntartható turizmusHelykötődésDigitalizáció a felsőoktatásban
Major research projects
  • 2008 - 2010, Fenntartható fogyasztás, termelés és kommunikáció
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: EEA és Norvég Alap
    Further info about research: A projekt célja egy olyan hatékony és méltányos gazdaság-, társadalom- és településpolitika megalapozása, amely úgy szolgálja az életmód tartós javítását, hogy maximálisan figyelembe veszi az ökológiai fenntarthatóság feltételeit. A fejlesztési irány középpontjában a fogyasztás áll, amely egyrészt elsődleges színtere - az ipari szennyezések arányának csökkenésével - a környezetre kifejtett emberi tevékenységeknek, másrészt központi eleme a termelési folyamatoknak megágyazó társadalomszervezési technikáknak. További részletek: http://www.sustainable.consumption.uni-corvinus.hu/
  • 2010 - 2012, Fenntartható fogyasztás
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: TÁMOP 4.2.1/B-09/1/KMR/-2010-0005
    Further info about research: A BCE jövőképében egymással egyenértékű feladat a jövő nemzedékének magas szintű képzése, valamint a tudományos és kutatói tevékenység végzése. Ehhez adott ösztönzést a TÁMOP felsőoktatási minőségi fejlesztését szolgáló pályázata. A BCE vezetése öt kiemelt fontosságú, az egyetem integrációját demonstráló, interdiszciplináris szakmai témára építette kutatási programját, melyek között a fenntartható fejlődés feltételeinek biztosítása is megjelent. Az alprojekt feladatának tekinti a Közép-Magyarországi Régióban, mint modellterületen a fenntartható fejlődés műszaki, ökológiai, természeti-táji, valamint társadalmi-gazdasági kereteinek feltárását. Utóbbi terület vizsgálati fókusza kiterjed a fenntartható fogyasztás kérdéseire is, így a fogyasztási szokások alakulására nemzetközi és hazai szinten, befolyásolásának lehetőségeire, valamint a fogyasztást meghatározó tényezőkre. További részletek: http://www.uni-corvinus.hu/index.php?id=30141&no_cache=1
  • 2018 - 2019, DTP2-055-2.2 EcoVeloTour azonosítószámú
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: Európai Unió - Széchenyi 2020 OP - Zugló Önkormányzata
    Further info about research:
Contacts
Location at the university
  • Building: Központi épület - Fővám tér 8.
    Room number: 357
    Extension: 5091
    Main line: 482-5091
    Fax: 482-5236
    Internal fax:
kata.kelemen@uni-corvinus.hu

Hétfő 9.30-11.00 // Teams Call vagy előzetes egyeztetés alapján
Personal data

Kasza-Kelemen Kata

Egyetemi Adjunktus / Assistant Professor
Institute of Marketing / Department of Marketing Research and Consumer Behaviour
Qualifications, scientific degrees
Higher education qualifications
  • 1997 - 2002
    Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration, Marketing and Business German Teacher Specialisation (D)
Scientific degrees and awards
  • 2017, PhD
    Corvinus University of Budapest
Career
Workplaces
  • 2017 -
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing Research and Consumer Behaviour, Assistant Professor
  • 2010 - 2017
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing Research and Consumer Behaviour, Research Fellow
  • 2007 - 2010
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing Research and Consumer Behaviour, Ph. D. Student
  • 2004 - 2007
    TravelToHungary, CFO
  • 2002 - 2003
    E.ON , Manager assistant
Public activities in the university (memberships in university bodies)
  • 2010 -
    Committee for Responsible Management Education, Member
  • 2015 -
    TDK (Scientific Student Conference), Section Secretary
  • 2017 -
    Institute of Marketing and Media, Alumni Mentoring Program, Coordinator
Important study tours, delegacies
  • 2008, 2 months
    Technische Universität Berlin
  • 2009, 4 months
    Helsinki School of Economic
Language skills
Language
Speaking
Writing
Reading
Media appearance
English
Intermediate
Intermediate
Advanced
German
Advanced
Advanced
Advanced
Language skills
  • Language: English
    Speaking: Intermediate
    Writing: Intermediate
    Reading: Advanced
    Media appearance:
  • Language: German
    Speaking: Advanced
    Writing: Advanced
    Reading: Advanced
    Media appearance:
Research, professional activity

Consumer behaviourInternational marketingMarketingMarketing research

organization science

Sustainable consumptionSustainable tourismPlace attachmentDigitalisation in the higher education sector
Major research projects
  • 2008 - 2010, Sustainable consumption, production and communication project
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: EEA and Norway Grants
    Further info about research: Further information on research: http://www.sustainable.consumption.uni-corvinus.hu/
  • 2010 - 2012, Increasing research, development and innovation efficiency at Corvinus University of Budapest, Member of the Sustainable Development Research Group
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: TÁMOP 4.2.1/B-09/1/KMR/-2010-0005
    Further info about research: Further information on research:http://www.uni-corvinus.hu/index.php?id=30141&no_cache=1
  • 2018 - 2019, DTP2-055-2.2 EcoVeloTour Sustainable planning of ecotourism in the EUROVELO cycle path network in the Danube region
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: European Union - Széchenyi 2020 OP - Municipality of Zugló
    Further info about research:
Contacts
kata.kelemen@uni-corvinus.hu
Copied to clipboard