Marketing
Marketingkommunikáció alapjai
A marketingkommunikáció pszichológiai alapjai
Médiaismeret
Kreatív és médiatervezés a reklámban
Kommunikációs gyakorlatok
Szakszeminárium
organization science
- online fogyasztói tartalmak és marketingkommunikációs értékük
- online szájreklám (electronic word-of-mouth) mint csatorna és mint tartalom a virtuális közösségekben
- virtuális közösségek típusai, jellemzői, azokban megjelenő szerepkörök
- fogyasztói részvétel az online térben
- közösségi média mint marketingkommunikációs eszköz
- digitális bennszülöttek olvasási szokásainak változása
- virtuális közösségekben való részvétel motivációi
- közösségi média fogyasztói használata
- online információkeresés folyamata és információkeresési stratégiák
Major research projects
2013 - 2016, FP7 Unveiling Creativity for Innovation in Europe
Form of participation: member of the research team
Moneylender: EU
Further info about research: http://www.cre8tv.eu/
2010 - , Mikor szólnak a fogyasztók a vállalatok érdekében? - Az online szájreklám a virtuális közösségekben
Form of participation:
Moneylender:
Further info about research: doktori kutatás
Membership in scientific or professional bodies/organizations
2011 - , tag,
Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja,
Marketing
Introduction to Marketing Communications
Psychological aspects of marketing communications - an introduction
Media vehicles and advertising an introduction
Creative and Media Planning in Advertising
Communication skill development
Thesis seminar
organization science
- online consumer contents and their marketingcommunication value
- electronic word-of-mouth as a channel and a content in virtual communities
- virtual communities: typology, attributes and participants' roles
- social media as a marketing communications tool
- reading habits of the ditigal natives
- motivation of participating in virtual communities
- consumers' usage of social media
-online information seeking: process and strategies
Major research projects
2013 - 2016, FP7 Unveiling Creativity for Innovation in Europe
Form of participation: member of the research team
Moneylender: EU
Further info about research: http://www.cre8tv.eu/
2010 - , When the consumers support firms... - Electronic word-of-mouth in virtual communities
Form of participation:
Moneylender:
Further info about research:
Membership in scientific or professional bodies/organizations
2011 - , member,
Hungarian Marketing Association ,
Ez a weboldal sütiket használ annak érdekében, hogy javítsa az Ön böngészési élményét, miközben az oldalon navigál. Ezek közül a sütik, amelyeket nélkülözhetetlennek kategorizáltunk, az Ön böngészőjében tárolódnak, mivel ezek elengedhetetlenek a weboldal alapvető funkcionalitásainak működése szempontjából. Emellett harmadik féltől származó sütiket is használunk, amelyek segítenek nekünk elemezni és megérteni, hogyan használja ezt a weboldalt. Ezek a sütik csak az Ön hozzájárulásával kerülnek tárolásra a böngészőjében. Lehetősége van ezekről a sütikről leiratkozni. Azonban néhány süti elutasítása befolyásolhatja a böngészési élményét.
In order to continuously improve and personalize the services you use, we record the activity of visitors on our website for analysis purposes. This data helps us understand how our visitors use our site, which features are most popular, and how we can enhance user experience. Additionally, this data collection allows us to conduct more effective targeted marketing activities, thereby offering content and promotions that match your interests.
The legal basis for processing your data is your consent, which is given by using our website. Further information is detailed in our privacy policy, where you can learn about our data handling practices, the duration of data storage, and your rights and how to exercise them.