Marketing
Marketingkommunikáció alapjai
A marketingkommunikáció pszichológiai alapjai
Médiaismeret
Kreatív és médiatervezés a reklámban
Kommunikációs gyakorlatok
Szakszeminárium
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
- online fogyasztói tartalmak és marketingkommunikációs értékük
- online szájreklám (electronic word-of-mouth) mint csatorna és mint tartalom a virtuális közösségekben
- virtuális közösségek típusai, jellemzői, azokban megjelenő szerepkörök
- fogyasztói részvétel az online térben
- közösségi média mint marketingkommunikációs eszköz
- digitális bennszülöttek olvasási szokásainak változása
- virtuális közösségekben való részvétel motivációi
- közösségi média fogyasztói használata
- online információkeresés folyamata és információkeresési stratégiák
Fontosabb kutatások
2013 - 2016, FP7 Unveiling Creativity for Innovation in Europe
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: EU
További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
2010 - , Mikor szólnak a fogyasztók a vállalatok érdekében? - Az online szájreklám a virtuális közösségekben
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról: doktori kutatás
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2011 - , tag,
Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja,
Marketing
Introduction to Marketing Communications
Psychological aspects of marketing communications - an introduction
Media vehicles and advertising an introduction
Creative and Media Planning in Advertising
Communication skill development
Thesis seminar
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
- online consumer contents and their marketingcommunication value
- electronic word-of-mouth as a channel and a content in virtual communities
- virtual communities: typology, attributes and participants' roles
- social media as a marketing communications tool
- reading habits of the ditigal natives
- motivation of participating in virtual communities
- consumers' usage of social media
-online information seeking: process and strategies
Fontosabb kutatások
2013 - 2016, FP7 Unveiling Creativity for Innovation in Europe
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: EU
További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
2010 - , When the consumers support firms... - Electronic word-of-mouth in virtual communities
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2011 - , member,
Hungarian Marketing Association ,
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.