Társadalomtudományi szakember, mérnök, közgazdász és tanári diplomával. PhD fokozatát 35 évesen foglalkoztatáspolitika és szakképzés témában szerezte.
1998-tól szervezi, irányítja a szakképzési és oktatási folyamatok elemzésével, értékelésével foglalkozó műhelyt (www.observatory.org.hu). A magyar EU csatlakozás óta ellátja a szakképzési információkat gyűjtő, elemző és terjesztő ReferNet hálózat (www.refernet.hu) nemzeti koordinátori feladatait.
1999 óta foglalkozik az Európai Szociális Alaphoz (ESZA) kapcsolódó szakpolitikai kérdésekkel. Már a magyar EU csatlakozás előtt különböző EU-s és hazai szervezetek megbízásából elemzéseket végzett az ESZA részterületeinek fejlesztési irányai és a csatlakozó országok társadalompolitikai helyzetének összefüggésében. Jelenleg tagja annak a szűk körű EU munkacsoportnak, amely az ESZA megújítására dolgoz ki javaslatot az Európai Bizottság számára.
Több mint tíz éves közintézmény vezetői gyakorlattal rendelkezik, vezette a magyar szak- és felnőttképzés fejlesztésével foglalkozó intézetet (www.nszfi.hu); ellátta oktatási, foglalkoztatási, szociális és egészségügyi komplex fejlesztéssel foglalkozó, az EU jogszabályai szerint működtetett magyar intézmények, szervezetek vezetését. Munkája során a stratégiai tervezés, programalkotás és megvalósítás terén egyaránt szerzett tapasztalatokat, jelenleg a hazai ESZA támogatások úgynevezett Irányító Hatóságának vezetői feladatait látja el. (http://ec.europa.eu/employment_social/esf/members/hu_hu.htm).
Kutatási területe kiterjed az oktatás és képzés, a szak- és felnőttképzés, valamint a foglalkoztatáspolitika szakterületeire, különösen a társadalmi felzárkóztatás és innováció szemszögéből. Jelentős eredményeket ért el a humán szolgáltatások területén dolgozó szakemberekkel szemben elvárt kompetenciák nemzetközi meghatározásában.
2005-2008 között ellátta az OECD által kezdeményezett Adult Literacy and Lifeskills Survey magyar kutatásvezetői feladatait. A felmérés keretében a 16-65 éves korosztály prózaolvasási-, dokumentumolvasási-, számolási készség, valamint problémamegoldó képességének vizsgálatára került sor, a nemzetközi elemző tanulmány 2010 nyarán jelenik meg.
A Budapesti Corvinus Egyetem docenseként különböző nappali és levelező szakokon társadalomtudományi területhez kacsolódóan mintegy 8 tantárgyat oktat.
Társadalomtudományi szakember, mérnök, közgazdász és tanári diplomával. PhD fokozatát 35 évesen foglalkoztatáspolitika és szakképzés témában szerezte.
1998-tól szervezi, irányítja a szakképzési és oktatási folyamatok elemzésével, értékelésével foglalkozó műhelyt (www.observatory.org.hu). A magyar EU csatlakozás óta ellátja a szakképzési információkat gyűjtő, elemző és terjesztő ReferNet hálózat (www.refernet.hu) nemzeti koordinátori feladatait.
1999 óta foglalkozik az Európai Szociális Alaphoz (ESZA) kapcsolódó szakpolitikai kérdésekkel. Már a magyar EU csatlakozás előtt különböző EU-s és hazai szervezetek megbízásából elemzéseket végzett az ESZA részterületeinek fejlesztési irányai és a csatlakozó országok társadalompolitikai helyzetének összefüggésében. Jelenleg tagja annak a szűk körű EU munkacsoportnak, amely az ESZA megújítására dolgoz ki javaslatot az Európai Bizottság számára.
Több mint tíz éves közintézmény vezetői gyakorlattal rendelkezik, vezette a magyar szak- és felnőttképzés fejlesztésével foglalkozó intézetet (www.nszfi.hu); ellátta oktatási, foglalkoztatási, szociális és egészségügyi komplex fejlesztéssel foglalkozó, az EU jogszabályai szerint működtetett magyar intézmények, szervezetek vezetését. Munkája során a stratégiai tervezés, programalkotás és megvalósítás terén egyaránt szerzett tapasztalatokat, jelenleg a hazai ESZA támogatások úgynevezett Irányító Hatóságának vezetői feladatait látja el. (http://ec.europa.eu/employment_social/esf/members/hu_hu.htm).
Kutatási területe kiterjed az oktatás és képzés, a szak- és felnőttképzés, valamint a foglalkoztatáspolitika szakterületeire, különösen a társadalmi felzárkóztatás és innováció szemszögéből. Jelentős eredményeket ért el a humán szolgáltatások területén dolgozó szakemberekkel szemben elvárt kompetenciák nemzetközi meghatározásában.
2005-2008 között ellátta az OECD által kezdeményezett Adult Literacy and Lifeskills Survey magyar kutatásvezetői feladatait. A felmérés keretében a 16-65 éves korosztály prózaolvasási-, dokumentumolvasási-, számolási készség, valamint problémamegoldó képességének vizsgálatára került sor, a nemzetközi elemző tanulmány 2010 nyarán jelenik meg.
A Budapesti Corvinus Egyetem docenseként különböző nappali és levelező szakokon társadalomtudományi területhez kacsolódóan mintegy 8 tantárgyat oktat.
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.