Társadalomtudományi szakember, mérnök, közgazdász és tanári diplomával. PhD fokozatát 35 évesen foglalkoztatáspolitika és szakképzés témában szerezte.
1998-tól szervezi, irányítja a szakképzési és oktatási folyamatok elemzésével, értékelésével foglalkozó műhelyt (www.observatory.org.hu). A magyar EU csatlakozás óta ellátja a szakképzési információkat gyűjtő, elemző és terjesztő ReferNet hálózat (www.refernet.hu) nemzeti koordinátori feladatait.
1999 óta foglalkozik az Európai Szociális Alaphoz (ESZA) kapcsolódó szakpolitikai kérdésekkel. Már a magyar EU csatlakozás előtt különböző EU-s és hazai szervezetek megbízásából elemzéseket végzett az ESZA részterületeinek fejlesztési irányai és a csatlakozó országok társadalompolitikai helyzetének összefüggésében. Jelenleg tagja annak a szűk körű EU munkacsoportnak, amely az ESZA megújítására dolgoz ki javaslatot az Európai Bizottság számára.
Több mint tíz éves közintézmény vezetői gyakorlattal rendelkezik, vezette a magyar szak- és felnőttképzés fejlesztésével foglalkozó intézetet (www.nszfi.hu); ellátta oktatási, foglalkoztatási, szociális és egészségügyi komplex fejlesztéssel foglalkozó, az EU jogszabályai szerint működtetett magyar intézmények, szervezetek vezetését. Munkája során a stratégiai tervezés, programalkotás és megvalósítás terén egyaránt szerzett tapasztalatokat, jelenleg a hazai ESZA támogatások úgynevezett Irányító Hatóságának vezetői feladatait látja el. (http://ec.europa.eu/employment_social/esf/members/hu_hu.htm).
Kutatási területe kiterjed az oktatás és képzés, a szak- és felnőttképzés, valamint a foglalkoztatáspolitika szakterületeire, különösen a társadalmi felzárkóztatás és innováció szemszögéből. Jelentős eredményeket ért el a humán szolgáltatások területén dolgozó szakemberekkel szemben elvárt kompetenciák nemzetközi meghatározásában.
2005-2008 között ellátta az OECD által kezdeményezett Adult Literacy and Lifeskills Survey magyar kutatásvezetői feladatait. A felmérés keretében a 16-65 éves korosztály prózaolvasási-, dokumentumolvasási-, számolási készség, valamint problémamegoldó képességének vizsgálatára került sor, a nemzetközi elemző tanulmány 2010 nyarán jelenik meg.
A Budapesti Corvinus Egyetem docenseként különböző nappali és levelező szakokon társadalomtudományi területhez kacsolódóan mintegy 8 tantárgyat oktat.
Társadalomtudományi szakember, mérnök, közgazdász és tanári diplomával. PhD fokozatát 35 évesen foglalkoztatáspolitika és szakképzés témában szerezte.
1998-tól szervezi, irányítja a szakképzési és oktatási folyamatok elemzésével, értékelésével foglalkozó műhelyt (www.observatory.org.hu). A magyar EU csatlakozás óta ellátja a szakképzési információkat gyűjtő, elemző és terjesztő ReferNet hálózat (www.refernet.hu) nemzeti koordinátori feladatait.
1999 óta foglalkozik az Európai Szociális Alaphoz (ESZA) kapcsolódó szakpolitikai kérdésekkel. Már a magyar EU csatlakozás előtt különböző EU-s és hazai szervezetek megbízásából elemzéseket végzett az ESZA részterületeinek fejlesztési irányai és a csatlakozó országok társadalompolitikai helyzetének összefüggésében. Jelenleg tagja annak a szűk körű EU munkacsoportnak, amely az ESZA megújítására dolgoz ki javaslatot az Európai Bizottság számára.
Több mint tíz éves közintézmény vezetői gyakorlattal rendelkezik, vezette a magyar szak- és felnőttképzés fejlesztésével foglalkozó intézetet (www.nszfi.hu); ellátta oktatási, foglalkoztatási, szociális és egészségügyi komplex fejlesztéssel foglalkozó, az EU jogszabályai szerint működtetett magyar intézmények, szervezetek vezetését. Munkája során a stratégiai tervezés, programalkotás és megvalósítás terén egyaránt szerzett tapasztalatokat, jelenleg a hazai ESZA támogatások úgynevezett Irányító Hatóságának vezetői feladatait látja el. (http://ec.europa.eu/employment_social/esf/members/hu_hu.htm).
Kutatási területe kiterjed az oktatás és képzés, a szak- és felnőttképzés, valamint a foglalkoztatáspolitika szakterületeire, különösen a társadalmi felzárkóztatás és innováció szemszögéből. Jelentős eredményeket ért el a humán szolgáltatások területén dolgozó szakemberekkel szemben elvárt kompetenciák nemzetközi meghatározásában.
2005-2008 között ellátta az OECD által kezdeményezett Adult Literacy and Lifeskills Survey magyar kutatásvezetői feladatait. A felmérés keretében a 16-65 éves korosztály prózaolvasási-, dokumentumolvasási-, számolási készség, valamint problémamegoldó képességének vizsgálatára került sor, a nemzetközi elemző tanulmány 2010 nyarán jelenik meg.
A Budapesti Corvinus Egyetem docenseként különböző nappali és levelező szakokon társadalomtudományi területhez kacsolódóan mintegy 8 tantárgyat oktat.
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.