Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
2008 -
BCE Marketing és Média Intézet, egyetemi docens
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
2006 - 2009
Kari Tanács tag
2016 - 2020
Kutatási Bizottság tagja
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
2000, folyamatos
Hollandia: Groningen - Handelhochgeshool, Nijmegen - Radboud University, USA: Warrensburg - Central Missouri State University, Anglia: Cranfield - Cranfield School of Management, Norvégia: Bergen -Norwegian School of Business, Kanada: Waterloo - Wilfrid Laurier University, Skócia: Edinburgh-Heriott Watt University, Ausztria: Linz - Johannes Kepler Universität, Bécs – Wirtschaftsuniversität Wien, Dánia: Koppenhága - Copenhagen Business School, Olaszország: Milánó - Bocconi University, Velence - Ca’Foscari University of Venice, Róma - Sapienza University of Rome, Finnország: Helsinki - Helsinki School of Economics, Svédország: Stockholm-Stockholm University, India: New Delhi - Delhi University, Horvátország: Split - Split University, Rijeka - University of Rijeka, Románia: Kolozsvár - Babes-Bolyai Egyetem, Franciaország: Dijon - Groupe ESC Dijon Bourgogne, Portugália: Lisszabon - Nova School of Business and Economics, Málta: Msida - University of Malta, Szlovénia: Ljubljana - University of Ljubljana, Csehország, Prága: University of New York in Prague
Díjak, címek, kitüntetések
2025, Spotlight on Teaching
Corvinus Egyetem
2025, Publikációs Nívódíj
Magyar Tudományos Akadémia
2012, Az év oktatója
Corvinus Egyetem
2014, Felsőoktatás nemzetközi fejlesztéséért díj
Tempus Közalapítvány
2011, Bolyai ösztöndíj
Magyar Tudományos Akadémia
2010, Bolyai ösztöndíj
Magyar Tudományos Akadémia
2009, Bolyai ösztöndíj
Magyar Tudományos Akadémia
2010, Kiváló oktató
CEMS, Corvinus Egyetem
2016, Publikációs Nívódíj
Magyar Tudományos Akadémia
interkulturális kommunikáció, nemzetközi marketing, interkulturális marketing, cross-cultural communication and marketing, intercultural and international marketing, kommunikációs- és konfliktuskezelési tréningek, soft skill fejlesztés, interkulturális tréningek
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
soft skill fejlesztés, kultúraszemélyiség, kulturális sokk, akkulturáció, interkulturális kompetenciák, kulturális különbségek, önkéntesség, femvertising, országimázs, nemzetközi marketing, fogyasztói magatartás, élelmiszerfogyasztási szokások, országmárkázás, külföldi hallgatók
sztereotípiák, etnocentrizmus, országeredetimázs
Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
2022 - , Szerkesztő, a szerkesztőbizottság tagja, vezetője magyar nyelvű
Szakértői tanácsadási tevékenységek
2009 -
Kvalitatív és kvantitatív kutatások, tréningek a következő vállalatok, szervezetek számára: Codecool, Trocellen, Fővárosi Önkormányzat, Tempus Közalapítvány, E.on, Fundamenta, Axel-Springel, ELMŰ, SaraLee, Magyar Posta, Menedzser Praxis Kiadó, Szociális és Munkaügyi Minisztérium, Magyar Diáksport Szövetség, Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara, Külgazdasági és Külügyminisztérium, ESSCA Hungary, SEED Kisvállalkozásfejlesztési Alapítvány:, Nagykanizsai Inkubátorház és Innovációs Központ, , Vállalati és szervezeti kutatások
2017 -
Tempus Közalapítvány, Tempus intézményi mobilitás pályázatok, bíráló, külső szakértő
2018 - 2018
Külgazdasági és Külügyminisztérium, külgazdasági attasék nemzetközi marketing és országmárkázás tréningje
2016 -
Tempus Közalapítvány, interkulturális szenzitivitás tréning, Stipendium Hungaricum hallgatók számára
2015 -
Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetközi IrodaTempus Közalapítvány, interkulturális tréning Erasmus koordinátorok számára
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.