Marketingelmélet, marketingstratégia, feltörekvő országok, stratégiai marketingmenedzsment. Piacorientáció a felsőoktatásban és a nemzetközi versenyképesség. Országimázs és termékeredet hatása.
Készletgazdálkodás, logisztika, disztribúciós rendszerek. Marketingszervezet és információs rendszer.
Major research projects
1984 - 1986, Marketing Információs Rendszer
Form of participation: member of the research team
Moneylender: Magyar kereskedelmi Kamara
Further info about research: Témavezető: Molnár László
1992 - 1993, A marketing helyzete a kelet-közép európai régióban
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: ACE, EU
Further info about research: Közreműködő: Kolos Krisztina. A nemzetközi konzorcium vezetője, Graham Hooley, Aston University
1995 - 1997, A privatizáció és a külföldi tőkebefektetés hatása a marketingtevékenységre
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: ACE, EU
Further info about research: Közreműködő: Agárdi Irma, Kolos Krisztina. Nemzetközi konzorcium vezetője Graham Hooley
1999 - 2001, A marketing orientáció elméleti megalapozása a magyarországi marketinghelyzet alapján
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: OTKA
Further info about research: Közreműködő: Keszey Tamara, Sajtos László
2002 - 2003, Országimázs, - a sztereotípiák, a fogyasztói etnocentrizmus és az országeredet imázs
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: OTKA
Further info about research: Közreműködő: Malota Erzsébet
2009 - 2010, A magyar felsőoktatás nemzetköziesedésének a folyamata
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: Tempus Közalapítvány
Further info about research: Közreműködők:Hubert József, Malota Erzsébet, Nagy Gábor, Zsótér Boglárka
2010 - 2012, Nemzetközi piacorientáció a magyar felsőoktatásban
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KMR-2010-0005
Further info about research: Közreműködő: Nagy Gábor
Membership in scientific or professional bodies/organizations
1985 - 1998, tag és az MLBKT képviselője a Végrehajó Bizottságban, leadership position (president, director etc) European Logistics Association (ELA), international
1995 - 2004, Nemzeti képviselő, Executive Committee tag, leadership position (president, director etc) European Marketing Academy (EMAC), international
1999 - 2006, Elnökhelyettes, titkár, leadership position (president, director etc)
MTA, Marketingtudományi Bizottság, national
Marketingelmélet, marketingstratégia, feltörekvő országok, stratégiai marketingmenedzsment. Piacorientáció a felsőoktatásban és a nemzetközi versenyképesség. Országimázs és termékeredet hatása.
Készletgazdálkodás, logisztika, disztribúciós rendszerek. Marketingszervezet és információs rendszer.
Major research projects
1984 - 1986,
Form of participation: member of the research team
Moneylender:
Further info about research:
1992 - 1993,
Form of participation: leader of the research team
Moneylender:
Further info about research:
1995 - 1997,
Form of participation: leader of the research team
Moneylender:
Further info about research:
1999 - 2001,
Form of participation: leader of the research team
Moneylender:
Further info about research:
2002 - 2003,
Form of participation: leader of the research team
Moneylender:
Further info about research:
2009 - 2010,
Form of participation: leader of the research team
Moneylender:
Further info about research:
2010 - 2012,
Form of participation: leader of the research team
Moneylender:
Further info about research:
Membership in scientific or professional bodies/organizations
Ez a weboldal sütiket használ annak érdekében, hogy javítsa az Ön böngészési élményét, miközben az oldalon navigál. Ezek közül a sütik, amelyeket nélkülözhetetlennek kategorizáltunk, az Ön böngészőjében tárolódnak, mivel ezek elengedhetetlenek a weboldal alapvető funkcionalitásainak működése szempontjából. Emellett harmadik féltől származó sütiket is használunk, amelyek segítenek nekünk elemezni és megérteni, hogyan használja ezt a weboldalt. Ezek a sütik csak az Ön hozzájárulásával kerülnek tárolásra a böngészőjében. Lehetősége van ezekről a sütikről leiratkozni. Azonban néhány süti elutasítása befolyásolhatja a böngészési élményét.
In order to continuously improve and personalize the services you use, we record the activity of visitors on our website for analysis purposes. This data helps us understand how our visitors use our site, which features are most popular, and how we can enhance user experience. Additionally, this data collection allows us to conduct more effective targeted marketing activities, thereby offering content and promotions that match your interests.
The legal basis for processing your data is your consent, which is given by using our website. Further information is detailed in our privacy policy, where you can learn about our data handling practices, the duration of data storage, and your rights and how to exercise them.