Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×

Hallgatóknak

Szakdolgozati tájékoztató/szakdolgozat-írásmegkezdéséhez

Kedves Hallgatónk!

Itt talál információt aszakdolgozat-írás menetéről, az ahhoz kapcsolódó feladatokról és határidőkről. Azoperatív tanterv változása miatt ebben a félévben eltérnek a 2017 előtt és a2017-ben beiratkozott hallgatók feladatai. Kérjük, a saját beiratkozásiidőpontja szerinti tájékoztatót kövesse.

 

Amennyiben2016-ban vagy korábban kezdte meg a Nemzetközi gazdálkodás szakot:

Önnek az egy félévesSzakszeminárium (7NK40NGK53B) tárgyat kell teljesítenie, mely 0 krediteskritériumtárgy, és aláírással zárul. Kérjük, olvassa el tájékoztatónkat:

·        Tájékoztató a szakdolgozat-írás kétféléves folyamatáról:

o  Szakdolgozati_teendok_2016ig_2019_20_tavasz  

·        Szakszeminárium tematika:

o  Szakszeminarium_Tematika_2020tavasz 

·        Téma-és konzulens választásNeptun-kérvénnyel (hallgatói segédlet):

o  szakdolgozat_jelentkezes_hallgatoi

·        Témaválasztás tájékoztató konzulenseknek:

o  NG_Szakszeminarium_informaciok_konzulenseknek_2020tavasz

 

Amennyiben2017-ben kezdte meg a Nemzetközi gazdálkodás szakot:

Önnek a következő kéttárgyat kell teljesíteni, hogy leadhassa szakdolgozatát: Szakszeminárium 1(2SZ74NAK07B) és Szakszeminárium 2 (2SZ74NAK08B). Mindkét tárgy gyakorlatijeggyel zárul. Kérjük, olvassa el tájékoztatónkat:

·        Tájékoztató a szakdolgozat-írás kétféléves folyamatáról:

o  Szakdolgozati_teendok_2017tol_2019_20_tavasz

·        Szakszeminárium 1. tematika

o  Szakszeminarium1_Tematika_2020tavasz

·        Téma- és konzulens választásNeptun-kérvénnyel (hallgatói segédlet):

o  szakdolgozat_jelentkezes_hallgatoi

·        Témaválasztás tájékoztató konzulenseknek:

o  NG_Szakszeminarium_informaciok_konzulenseknek_2020tavasz

 

For students who started their studies inseptember 2017 or later

Instructions for those who aregoing to submit their thesis work in October, 2020

If you are going to start writing your thesis work inthe 2020 spring semester and graduate in January 2021, please follow the stepsbelow:

1.           Choose a topic foryour thesis from the list attached, contact the professor offeringthe topic and ask him/her to be your thesis supervisor. Also, inform theprofessor about the following:

The deadline to upload the filled-in „Approval for individual thesis consultation – BA IB” form in Moodle, under the 293NTHECONS1 Thesis workconsultation I. course, signed by your thesis consultant is Thursday, 13thFebruary, 2020. Please note that the form is available in http://isp.uni-corvinus.hu/index.php?id=55379 and in case you miss the deadline to upload it inMoodle with the relevant signatures (i.e. your own and your thesissupervisor’s), then you will receive a „signature denied” entry in Neptun forthe course (unless you deregister from it until the last day of the fallsemester course registration period). Please note also that Professor MónikaMiskolczi Gábriel, – the person in charge of the Thesis work consultation 1course – will either approve your choice of the thesis topic and thesisconsultant or will send you a remark or a question if she needs futherinformation in order to be able to approve your choice.

o  the deadline to upload the thesis outlinein Moodle is 12th March, 2020

o  the deadline to submit the thesis work isthe middle of October, 2020

o  you are a student in the English-languageBA in International Business programme

o  you need to consult 10×50 minutes withhim/her during your 2-semester thesis consultation courses.

Find a supervisor from thegiven list as quickly as possible. Several hundred students write their thesiswork every semester at the Faculty and they need a supervisor, too. If you arenot quick enough, professors will say yes to other students for thesisconsultation and you may not find an available supervisor.

 

2.           November 11-17: Youmust register for the 293NTHECONS1 Thesis Work Consultation I. subject inNeptun for the 2020 spring semester. Please register forthe subject in the preregistration period in November. If you fail to completethis subject in the 2020 spring semester, you will have to register for itagain in the following semester. Like all other courses, Thesis WorkConsultation can only be taken max. three times.

IMPORTANT: Students whostarted the BA in International Business program in September 2017 or later,must complete the Thesis Work Consultation I. (293NTHECONS1) and Thesis WorkConsultation II. (293NTHECONS2) courses (two semesters) in order to be able tosubmit their thesis work and graduate.

 

3.           If the professor you have contacted agrees to beyour thesis supervisor, you have to write a two-three page (minimum two fullpages) thesis outline; the proposed title, your name and your supervisor’s namemust be on the first page. The outline (thesis plan) must contain the followinginformation about the chosen thesis work topic: its importance, researchquestion(s), the methodology to be used, the planned structure of your thesis,the scientific support required – at the end of the thesis outline, please givea proper reference list of 4-5 books you are planning to use when writing yourthesis work – and the name and signature of your supervisor. 

The deadline to upload thethesis outline in Moodle WITH the signature of your thesis consultant is 23:59,12th March, (Thursday), 2020. Please note that it is a final deadline, no latesubmission is possible. Make sure that your thesis supervisor signs your thesisoutline before you upload it in Moodle, otherwise it will not be accepted.

 

4.           After you have uploaded your thesis outline inMoodle, please continue thesis consultation with your thesis supervisor. You need to consult 10×50 minutes withyour supervisor during your thesis consultation courses in the spring and fallsemesters. 

Also, in order to complete theThesis Work Consultation I. course, you must also attend the thesis methodologysessions offered in the 2020 spring semester, held by Prof. Mónika MiskolcziGábriel. The syllabus ofthe Thesis Work Consultation I. course, which includes detailed information onthese sessions will be uploaded in Moodle before the start of the springsemester.

Apart from attending the thesis methodology sessions,your grade for the three-credited293NTHECONS1 Thesis Work Consultation I. course will be based on yourperformance during the semester (whether you regularly consulted with yourthesis supervisor, how professionally you completed the theoretical part ofyour thesis work and overall how efficiently you worked during the semester).

IMPORTANT: In keeping with41.§ (3) of the Study and Exam Regulations, students who start their ThesisWork Consultation I. in the fall semester of the 2019/2020 academic year orsubsequently, do not have the option of declaring their Thesis Work to be “Confidential”/”NotPublic”.

During the actual writing process, minor changes inthe thesis topic will have to be judged by the actual thesis supervisor. Anymajor changes require prior written approval from the Program Director.

 

5.           May 15, Friday, 2020,last day of teaching: Deadline to upload the theoretical part of the thesiswork in Moodle 

Upload it in Moodle. The theoretical part should make1/3rd of your entire thesis work.

 

6.           June 19, Friday,2020, the last day of the exam period

By this date your grade for the Thesis WorkConsultation I. (293NTHECONS1) course must be entered in Neptun. If necessary,make sure to remind you thesis consultant in due time to enter your grade inNeptun!

 

7.           Register for theThesis Work Consultation II. course in Neptun in the course registration period(either in the course preregistration period in April,or in the final registration period in September at the latest).

 

8.           September 18, 2020:The final content (a 90% finished version) of your thesis work must be uploadedin Moodle and must also be sent to your thesis supervisor by email.

Your thesis work must meet the requirements as givenin the Thesis Work Guidance B&M and IB, which is available on the ISPwebsite at http://isp.unicorvinus.hu/index.php?id=55379 (Current students/Thesis Work). Your grade for the7-credited Thesis Work Consultation II.(293NTHECONS2) course will be based on the uploaded 90% version of yourthesis work.

 

9.           Mid-October, 2020,the exact date is yet to be announced: deadline to upload the thesis work on anelectronic platform and submit it in the ISP Office 

Students who wish to defend their thesis work inDecember, 2020 must upload the final version of their thesis work and theexecutive summary of the thesis work on an electronic platform (either Neptunor Moodle – precise information will be given to you in due time) and must alsosubmit a hardbound copy of the thesis work and a hardcopy of the executivesummary until this deadline in Room 134. Submission is only possible if thesupervisor approves it by signing the thesis approval part of the Statement onthe Originality of the Thesis Work form, available in the Thesis Guidance.

By signing this form the thesis supervisor declaresthat you have regularly consulted with them and that your thesis work meets thegeneral requirements of the Thesis Guidance. Please make sure to read theGuidance carefully as the evaluators of your thesis work will also work on thebasis of this material. Please note that in case you have not met the internaldeadlines, have not consulted with your supervisor regularly or have not metthe quality requirements of the Thesis Guidance, the supervisor has every rightnot to sign your thesis approval form. Furthermore, please note that you cannotwithdraw your submitted thesis work.  

Your thesis work mustmeet the requirements as given in the Thesis Work Guidance B&M and IB,which is available on the ISP website at http://isp.unicorvinus.hu/index.php?id=55379 (Currentstudents/Thesis Work). The deadline to submit the thesis work will be aroundthe middle of October, 2020; I will inform you about the exact date in duetime.

The graduation requirementsof the BA in International Business program are available on the ISP website athttp://isp.uni-corvinus.hu/index.php?id=55468.

If you have completedall the required courses and the mandatory internship in the program and havetwo passing grades for the Thesis Work Consultation I. and II. courses, yourlegal status as a student will end.

Szakdolgozatitájékoztató/szakdolgozat leadáshoz

Teendők a 2020. májusi szakdolgozat-leadáshoz

Kedves Hallgatónk!

Annak céljából, hogy a szakdolgozatának leadása zökkenőmentes legyen,igyekszünk tömören és pontosan tájékoztatni. Ebben a levélben a félévbenesedékes feladatait és a határidőket tekintjük át, a szakdolgozat-leadás pontosrészleteiről egy későbbi levélben tájékoztatjuk. Kérem, figyelmesen olvassa elaz alábbi levelet, és ennek megfelelően járjon el.

 

1.           2020. március elején: Az „Előzetes felmérés –szakdolgozat leadás 2020 tavasz NG” című kérdőív kitöltése

A kérdőív kitöltésével jelzi felénk, hogy a tavaszi félévben kívánjaleadni dolgozatát. A megadott információkra a bírálatok és a záróvizsgákszervezésének megkezdéséhez van szükségünk, ezért kérjük, ne mulassza el akérdőív kitöltését.

A kérdőív linkjét március folyamán kapja meg e-mailben FehérpatakyRitától, illetve találja meg honlapunkon.

 

2.           2020. április 12-éig: a 90%-os készültségűdolgozat feltöltése a Moodle rendszerbe

A 90%-os dolgozat tartalmazza a fő fejezetek (szakirodalmi áttekintés,módszertan, gyakorlati probléma elemzése) lényegi részét. Ezeknek afejezeteknek nem kell befejezettnek lenniük, továbbá a 90%-os verziónak nemkell még tartalmaznia a Bevezetés, Összefoglalás fejezeteket és a véglegesformázást sem. Ellenőrizze viszont, hogy a dolgozat eddigi része teljesíti-e aKar által előírt tartalmi követelményeket és a hivatkozás szabályait (elérhetőitt: http://www.uni-corvinus.hu/index.php?id=21373 – 2. sz. melléklet).

A 90%-os dolgozat leadása, mint követelmény a 2017/18 tavaszi félévSzakszeminárium tematikájában szerepelt először, tehát ha korábban teljesítette aSzakszemináriumot, nem kell feltöltenie a 90%-os dolgozatot.

Amennyiben a Szakszemináriumot a 2017/18tavaszi félévben vagy ezután teljesítette, a 90%-os dolgozat feltöltésénekelmulasztása esetén a szakdolgozatot a tavaszi félévben nem adhatja le!

Határidő: 2020. április 12. vasárnap 23:59

A feltöltés helye: Moodle, Szakdolgozat leadás Nemzetközi GazdálkodásKözpont kurzus (a kurzus március végén nyílik meg)

 

3.           2020. május 4-éig: a kész szakdolgozatleadása

A kész szakdolgozatot nyomtatott és elektronikus formában is le kelladni.

·        Nyomtatott szakdolgozat.1 bekötött példány, amely tartalmazza a 2 kötelező mellékletet (Nyilatkozatsaját munkáról és témavezetői nyilatkozat. A Nyilatkozat a szakdolgozatnyilvánosságáról, letölthető innen: http://gazdalkodastudomany.uni-corvinus.hu/index.php?id=zrvizsgasszakdolgozat0

·        Elektronikus formátumú szakdolgozat.A nyomtatott dolgozattal tökéletesen egyező pdf formátumú szakdolgozat,amelyben a nyomtatott dolgozatba bekötött 2 nyilatkozat szkennelve, valamint azannotáció, amely maximum 2 oldalban röviden összefoglalja a dolgozatcélkitűzését, módszertanát, felépítését, és eredményeit egyaránt megtalálható,pdf formátumban.

Határidő: 2020. május 4. hétfő 16:00

Leadás helye: Nemzetközi Gazdálkodás Központ, E.385

Feltöltés helye: Moodle vagy Neptun (még egyeztetés alatt)

 

4.           2020. május 4-éig: jelentkezés záróvizsgára

Záróvizsgára a szakdolgozat leadásával egy időben írásban kelljelentkezni a „Jelentkezési lap záróvizsgára” című formanyomtatvány leadásával.A formanyomtatvány letölthető innen.

 

5.           2020. május 11-éig: szakdolgozat késedelmesleadása és jelentkezés záróvizsgára

Minden nap késés pótdíjfizetéssel jár! A késedelmes leadás menetéről itt olvashatnakbővebben, a dátumok egyelőre az őszi félévre vonatkoznak, de frissülni fognak.

Szakdolgozati munkájukat a dolgozat leadását követően konzulensük és egybíráló érdemjeggyel látja el. Ezek az érdemjegyek és az értékelés a záróvizsgátmegelőzőleg elérhetőek lesznek az Önök számára. A bírálatban összefoglaltakalapján tudnak majd készülni a védésre, ahol egy háromtagú bizottság előtt leszlehetőségük megvédeni munkájukat. A záróvizsgára június 15-19. között kerülmajd sor.

Szakmai gyakorlat

Kedves Hallgatóink!

A szakmai gyakorlat engedélyezésének menetrendje elérhető azalábbi linken.

A szakmai gyakorlati felelős a Nemzetközi Gazdálkodás (BA) ésInternational Business (BA) képzéseken JenesBarbara, aki a gyakorlat tartalmát és a szak követelményeinek valómegfelelőségét ellenőrzi és engedélyezi.

A szakmai gyakorlat referens a Karrier Irodában Vankó Gábor (gabor.vanko@uni-corvinus.hu) a szakmaigyakorlat adminisztrációját intézi. Számára kell eljuttatniuk a szakmaigyakorlathoz szükséges szerződéseket és mellékleteket.

A Nemzetközi Gazdálkodás Központ adminisztrációját Fehérpataky Rita kolléganőnk vezeti.

 

A SZAKMAI GYAKORLATI HELY ENGEDÉLYEZTETÉSÉNEKMENETE

 

1.           Azengedély formanyomtatványa elérhető honlapunkon. Kérjük, számítógéppel töltsék ki a file Önökre vonatkozó részeit. (http://uni-corvinus.hu/index.php?id=52883) A dokumentumot PDF-BEN MENTVE az alábbimódon nevezzék el:

NÉV_NEPTUN-KÓD_SzakmaiGyakorlatiHelyEngedély
MINTA_MIHÁLY_AAA111_ SzakmaiGyakorlatiHelyEngedély

 

2.           Akitöltött dokumentumot küldjék meg az alábbi email címekre Jenes Barbara tanárnőnek címzett levélben.

barbara.jenes@uni-corvinus.hu
corvinus.ngk.szakmaigyakorlat@gmail.com (cc-zve)

 

3.           Jenes Barbara Tanárnő emailben 3 munkanaponbelül választ ad Önöknek,hogy szakmai gyakorlati helyük megfelel-e a képzésüknek. Levelét megküldi VankóGábor (gabor.vanko@uni-corvinus.hu) szakmai gyakorlati referens számára is.Amennyiben Tanárnő a levél írásának időpontjában külföldi kiküldöttségben van,automatikus válaszüzenetben értesülnek arról, hogy mikor kapnak visszajelzéstengedélyükre.

 

4.           Szakmaigyakorlati engedélyüket és az emailt kinyomtatva és összetűzve, illetve aszerződési papírok birtokában keressék fel szakmai gyakorlati referensüket aKarrier Irodában.

 

5.           A hiányosan, formai követelményeknek nemmegfelelően, illetve kézzel kitöltött és nem PDF-ben mentett dokumentumot nemáll módunkban elfogadni.

 

6.           A szakmaigyakorlat tanszéki felelőse csak a szakmai gyakorlat tartalmát és az NG szakkövetelményeinek való megfelelőségét ellenőrzi, egyéb adminisztratívkérdésekben nem tud segítségükre lenni.

 

A SZAKMAI GYAKORLAT VÉGEZTÉVEL LEADANDÓDOKUMENTUMOK:

I. Munkahelyi vezetői értékelés:

·        1 eredeti példány a szakmai gyakorlatosirodában a szakmai gyakorlat befejezését követően 8 naptári napon belül (Eépület I/146),

·        1 példány a Nemzetközi GazdálkodásKözpontban 14 naptári napon belül;

II. Szakmai gyakorlati beszámoló: csak a Nemzetközi Gazdálkodási Központban14 naptári napon belül

·        Tartalmi követelmények:

o  A szakmai gyakorlat bemutatása

o  Motiváció, cégválasztás indoklása

o  Az érintett ágazat, versenytársak rövidbemutatása

o  A vállalat (gazdálkodó szervezet)bemutatása

o  A kapott feladat ismertetése

o  A végzett munka és eredményei

o  A szerzett tapasztalatok értékelése

o  Javaslatok és észrevételek, amely aszakmai gyakorlat hatékonyságát javíthatják

·        Formai követelmények:

o  Kötelező szerkezeti elemek: Fedőlap,tartalomjegyzék, oldalszámozás, fejezetszámozás, hivatkozásjegyzék

o  Terjedelem: 9-10 oldal + mellékletek

o  Times New Roman 12 pt, 1,5 sortávolság

 

KÉRJÜK, HOGY A VÉGSŐHATÁRIDŐVEL SZAKMAI GYAKORLATOT TELJESÍTŐ HALLGATÓINK A NEPTUNZÁRÁST ISKÍSÉRJÉK FIGYELEMMEL A FÉLÉV VÉGÉN! A NEPTUN ZÁRÁSÁT KÖVETŐEN NINCSLEHETŐSÉGÜNK A MEGSZERZETT ÉRDEMJEGY RÖGZÍTÉSÉRE A NEPTUNBAN.

Minden fontos szakmaigyakorlatos információ és nyomtatvány elérhető az alábbi honlapon:http://gazdalkodastudomany.uni-corvinus.hu/index.php…

Kérjük Önöket, hogy a gördülékeny munkavégzés érdekében mindenképpenkísérjék figyelemmel a határidőket és a fenti információkat!

Üdvözlettel, NGK

Szakdolgozati tájékoztató/szakdolgozat-írásmegkezdéséhez

Kedves Hallgatónk!

Itt talál információt a szakdolgozat-írás menetéről, az ahhoz kapcsolódó feladatokról és határidőkről. Az operatív tanterv változása miatt ebben a félévben eltérnek a 2017 előtt és a 2017-ben beiratkozott hallgatók feladatai. Kérjük, a saját beiratkozási időpontja szerinti tájékoztatót kövesse.

Amennyiben 2016-ban vagy korábban kezdte meg a Nemzetközi gazdálkodás szakot:

Önnek az egy féléves Szakszeminárium (7NK40NGK53B) tárgyat kell teljesítenie, mely 0 kredites kritériumtárgy, és aláírással zárul. Kérjük, olvassa el tájékoztatónkat:

· Tájékoztató a szakdolgozat-írás két féléves folyamatáról:

o Szakdolgozati_teendok_2016ig_2019_20_tavasz

· Szakszeminárium tematika:

o Szakszeminarium_Tematika_2020tavasz

· Téma-és konzulens választás Neptun-kérvénnyel (hallgatói segédlet):

o szakdolgozat_jelentkezes_hallgatoi

· Témaválasztás tájékoztató konzulenseknek:

o NG_Szakszeminarium_informaciok_konzulenseknek_2020tavasz

Amennyiben 2017-ben kezdte meg a Nemzetközi gazdálkodás szakot:

Önnek a következő két tárgyat kell teljesíteni, hogy leadhassa szakdolgozatát: Szakszeminárium 1(2SZ74NAK07B) és Szakszeminárium 2 (2SZ74NAK08B). Mindkét tárgy gyakorlati jeggyel zárul. Kérjük, olvassa el tájékoztatónkat:

· Tájékoztató a szakdolgozat-írás két féléves folyamatáról:

o Szakdolgozati_teendok_2017tol_2019_20_tavasz

· Szakszeminárium 1. tematika

o Szakszeminarium1_Tematika_2020tavasz

· Téma- és konzulens választás Neptun-kérvénnyel (hallgatói segédlet):

o szakdolgozat_jelentkezes_hallgatoi

· Témaválasztás tájékoztató konzulenseknek:

o NG_Szakszeminarium_informaciok_konzulenseknek_2020tavasz

For students who started their studies inseptember 2017 or later

Instructions for those who are going to submit their thesis work in October, 2020

If you are going to start writing your thesis work in the 2020 spring semester and graduate in January 2021, please follow the steps below:

1. Choose a topic for your thesis from the list attached, contact the professor offering the topic and ask him/her to be your thesis supervisor. Also, inform the professor about the following:

The deadline to upload the filled-in „Approval for individual thesis consultation – BA IB” form in Moodle, under the 293NTHECONS1 Thesis workconsultation I. course, signed by your thesis consultant is Thursday, 13thFebruary, 2020. Please note that the form is available in http://isp.uni-corvinus.hu/index.php?id=55379 and in case you miss the deadline to upload it in Moodle with the relevant signatures (i.e. your own and your thesis supervisor’s), then you will receive a „signature denied” entry in Neptun forthe course (unless you deregister from it until the last day of the fallsemester course registration period). Please note also that Professor MónikaMiskolczi Gábriel, – the person in charge of the Thesis work consultation 1course – will either approve your choice of the thesis topic and thesisconsultant or will send you a remark or a question if she needs futherinformation in order to be able to approve your choice.

o the deadline to upload the thesis outline in Moodle is 12th March, 2020

o the deadline to submit the thesis work is the middle of October, 2020

o you are a student in the English-language BA in International Business programme

o you need to consult 10×50 minutes with him/her during your 2-semester thesis consultation courses.

Find a supervisor from the given list as quickly as possible. Several hundred students write their thesiswork every semester at the Faculty and they need a supervisor, too. If you are not quick enough, professors will say yes to other students for thesis consultation and you may not find an available supervisor.

2. November 11-17: You must register for the 293NTHECONS1 Thesis Work Consultation I. subject in Neptun for the 2020 spring semester. Please register for the subject in the preregistration period in November. If you fail to complete this subject in the 2020 spring semester, you will have to register for itagain in the following semester. Like all other courses, Thesis WorkConsultation can only be taken max. three times.

IMPORTANT: Students who started the BA in International Business program in September 2017 or later,must complete the Thesis Work Consultation I. (293NTHECONS1) and Thesis Work Consultation II. (293NTHECONS2) courses (two semesters) in order to be able to submit their thesis work and graduate.

3. If the professor you have contacted agrees to beyour thesis supervisor, you have to write a two-three page (minimum two fullpages) thesis outline; the proposed title, your name and your supervisor’s name must be on the first page. The outline (thesis plan) must contain the following information about the chosen thesis work topic: its importance, researchquestion(s), the methodology to be used, the planned structure of your thesis,the scientific support required – at the end of the thesis outline, please givea proper reference list of 4-5 books you are planning to use when writing yourthesis work – and the name and signature of your supervisor.

The deadline to upload the thesis outline in Moodle WITH the signature of your thesis consultant is 23:59,12th March, (Thursday), 2020. Please note that it is a final deadline, no late submission is possible. Make sure that your thesis supervisor signs your thesis outline before you upload it in Moodle, otherwise it will not be accepted.

4. After you have uploaded your thesis outline in Moodle, please continue thesis consultation with your thesis supervisor. You need to consult 10×50 minutes with your supervisor during your thesis consultation courses in the spring and fall semesters.

Also, in order to complete theThesis Work Consultation I. course, you must also attend the thesis methodologysessions offered in the 2020 spring semester, held by Prof. Mónika MiskolcziGábriel. The syllabus ofthe Thesis Work Consultation I. course, which includes detailed information onthese sessions will be uploaded in Moodle before the start of the springsemester.

Apart from attending the thesis methodology sessions, your grade for the three-credited 293NTHECONS1 Thesis Work Consultation I. course will be based on your performance during the semester (whether you regularly consulted with your thesis supervisor, how professionally you completed the theoretical part of your thesis work and overall how efficiently you worked during the semester).

IMPORTANT: In keeping with 41.§ (3) of the Study and Exam Regulations, students who start their Thesis Work Consultation I. in the fall semester of the 2019/2020 academic year or subsequently, do not have the option of declaring their Thesis Work to be “Confidential”/”NotPublic”.

During the actual writing process, minor changes in the thesis topic will have to be judged by the actual thesis supervisor. Any major changes require prior written approval from the Program Director.

5. May 15, Friday, 2020, last day of teaching: Deadline to upload the theoretical part of the thesiswork in Moodle

Upload it in Moodle. The theoretical part should make1/3rd of your entire thesis work.

6. June 19, Friday,2020, the last day of the exam period

By this date your grade for the Thesis Work Consultation I. (293NTHECONS1) course must be entered in Neptun. If necessary,make sure to remind you thesis consultant in due time to enter your grade inNeptun!

7. Register for theThesis Work Consultation II. course in Neptun in the course registration period (either in the course preregistration period in April,or in the final registration period in September at the latest).

8. September 18, 2020:The final content (a 90% finished version) of your thesis work must be uploadedin Moodle and must also be sent to your thesis supervisor by email.

Your thesis work must meet the requirements as givenin the Thesis Work Guidance B&M and IB, which is available on the ISPwebsite at http://isp.unicorvinus.hu/index.php?id=55379 (Current students/Thesis Work). Your grade for the7-credited Thesis Work Consultation II.(293NTHECONS2) course will be based on the uploaded 90% version of yourthesis work.

9. Mid-October, 2020,the exact date is yet to be announced: deadline to upload the thesis work on anelectronic platform and submit it in the ISP Office

Students who wish to defend their thesis work inDecember, 2020 must upload the final version of their thesis work and the executive summary of the thesis work on an electronic platform (either Neptunor Moodle – precise information will be given to you in due time) and must also submit a hardbound copy of the thesis work and a hardcopy of the executive summary until this deadline in Room 134. Submission is only possible if the supervisor approves it by signing the thesis approval part of the Statement onthe Originality of the Thesis Work form, available in the Thesis Guidance.

By signing this form the thesis supervisor declares that you have regularly consulted with them and that your thesis work meets the general requirements of the Thesis Guidance. Please make sure to read the Guidance carefully as the evaluators of your thesis work will also work on the basis of this material. Please note that in case you have not met the internal deadlines, have not consulted with your supervisor regularly or have not metthe quality requirements of the Thesis Guidance, the supervisor has every right not to sign your thesis approval form. Furthermore, please note that you cannot withdraw your submitted thesis work.

Your thesis work mustmeet the requirements as given in the Thesis Work Guidance B&M and IB,which is available on the ISP website at http://isp.unicorvinus.hu/index.php?id=55379 (Currentstudents/Thesis Work). The deadline to submit the thesis work will be aroundthe middle of October, 2020; I will inform you about the exact date in duetime.

The graduation requirementsof the BA in International Business program are available on the ISP website athttp://isp.uni-corvinus.hu/index.php?id=55468.

If you have completed all the required courses and the mandatory internship in the program and have two passing grades for the Thesis Work Consultation I. and II. courses, your legal status as a student will end.

Szakdolgozati tájékoztató/szakdolgozat leadáshoz

Teendők a 2020. májusi szakdolgozat-leadáshoz

Kedves Hallgatónk!

Annak céljából, hogy a szakdolgozatának leadása zökkenőmentes legyen,igyekszünk tömören és pontosan tájékoztatni. Ebben a levélben a félévben esedékes feladatait és a határidőket tekintjük át, a szakdolgozat-leadás pontos részleteiről egy későbbi levélben tájékoztatjuk. Kérem, figyelmesen olvassa el az alábbi levelet, és ennek megfelelően járjon el.

1. 2020. március elején: Az „Előzetes felmérés –szakdolgozat leadás 2020 tavasz NG” című kérdőív kitöltése

A kérdőív kitöltésével jelzi felénk, hogy a tavaszi félévben kívánja leadni dolgozatát. A megadott információkra a bírálatok és a záróvizsgák szervezésének megkezdéséhez van szükségünk, ezért kérjük, ne mulassza el a kérdőív kitöltését.

A kérdőív linkjét március folyamán kapja meg e-mailben Fehérpataky Ritától, illetve találja meg honlapunkon.

2. 2020. április 12-éig: a 90%-os készültségű dolgozat feltöltése a Moodle rendszerbe

A 90%-os dolgozat tartalmazza a fő fejezetek (szakirodalmi áttekintés,módszertan, gyakorlati probléma elemzése) lényegi részét. Ezeknek a fejezeteknek nem kell befejezettnek lenniük, továbbá a 90%-os verziónak nem kell még tartalmaznia a Bevezetés, Összefoglalás fejezeteket és a végleges formázást sem. Ellenőrizze viszont, hogy a dolgozat eddigi része teljesíti-e aKar által előírt tartalmi követelményeket és a hivatkozás szabályait (elérhető itt: http://www.uni-corvinus.hu/index.php?id=21373 – 2. sz. melléklet).

A 90%-os dolgozat leadása, mint követelmény a 2017/18 tavaszi félév Szakszeminárium tematikájában szerepelt először, tehát ha korábban teljesítette a Szakszemináriumot, nem kell feltöltenie a 90%-os dolgozatot.

Amennyiben a Szakszemináriumot a 2017/18 tavaszi félévben vagy ezután teljesítette, a 90%-os dolgozat feltöltésének elmulasztása esetén a szakdolgozatot a tavaszi félévben nem adhatja le!

Határidő: 2020. április 12. vasárnap 23:59

A feltöltés helye: Moodle, Szakdolgozat leadás Nemzetközi Gazdálkodás Központ kurzus (a kurzus március végén nyílik meg)

3. 2020. május 4-éig: a kész szakdolgozat leadása

A kész szakdolgozatot nyomtatott és elektronikus formában is le kell adni.

· Nyomtatott szakdolgozat.1 bekötött példány, amely tartalmazza a 2 kötelező mellékletet (Nyilatkozat saját munkáról és témavezetői nyilatkozat. A Nyilatkozat a szakdolgozat nyilvánosságáról, letölthető innen: http://gazdalkodastudomany.uni-corvinus.hu/index.php?id=zrvizsgasszakdolgozat0

· Elektronikus formátumú szakdolgozat.A nyomtatott dolgozattal tökéletesen egyező pdf formátumú szakdolgozat,amelyben a nyomtatott dolgozatba bekötött 2 nyilatkozat szkennelve, valamint az annotáció, amely maximum 2 oldalban röviden összefoglalja a dolgozatcélkitűzését, módszertanát, felépítését, és eredményeit egyaránt megtalálható,pdf formátumban.

Határidő: 2020. május 4. hétfő 16:00

Leadás helye: Nemzetközi Gazdálkodás Központ, E.385

Feltöltés helye: Moodle vagy Neptun (még egyeztetés alatt)

4. 2020. május 4-éig: jelentkezés záróvizsgára

Záróvizsgára a szakdolgozat leadásával egy időben írásban kell jelentkezni a „Jelentkezési lap záróvizsgára” című formanyomtatvány leadásával.A formanyomtatvány letölthető innen.

5. 2020. május 11-éig: szakdolgozat késedelmes leadása és jelentkezés záróvizsgára

Minden nap késés pótdíj fizetéssel jár! A késedelmes leadás menetéről itt olvashatnak bővebben, a dátumok egyelőre az őszi félévre vonatkoznak, de frissülni fognak.

Szakdolgozati munkájukat a dolgozat leadását követően konzulensük és egy bíráló érdemjeggyel látja el. Ezek az érdemjegyek és az értékelés a záróvizsgát megelőzőleg elérhetőek lesznek az Önök számára. A bírálatban összefoglaltak alapján tudnak majd készülni a védésre, ahol egy háromtagú bizottság előtt lesz lehetőségük megvédeni munkájukat. A záróvizsgára június 15-19. között kerül majd sor.

Szakmai gyakorlat

Kedves Hallgatóink!

A szakmai gyakorlat engedélyezésének menetrendje elérhető az alábbi linken.

A szakmai gyakorlati felelős a Nemzetközi Gazdálkodás (BA) és International Business (BA) képzéseken Jenes Barbara, aki a gyakorlat tartalmát és a szak követelményeinek valómegfelelőségét ellenőrzi és engedélyezi.

A szakmai gyakorlat referens a Karrier Irodában Vankó Gábor (gabor.vanko@uni-corvinus.hu) a szakmai gyakorlat adminisztrációját intézi. Számára kell eljuttatniuk a szakmai gyakorlathoz szükséges szerződéseket és mellékleteket.

A Nemzetközi Gazdálkodás Központ adminisztrációját Fehérpataky Rita kolléganőnk vezeti.

A SZAKMAI GYAKORLATI HELY ENGEDÉLYEZTETÉSÉNEK MENETE

1. Az engedély formanyomtatványa elérhető honlapunkon. Kérjük, számítógéppel töltsék ki a file Önökre vonatkozó részeit. (http://uni-corvinus.hu/index.php?id=52883) A dokumentumot PDF-BEN MENTVE az alábbi módon nevezzék el:

NÉV_NEPTUN-KÓD_SzakmaiGyakorlati HelyEngedély
MINTA_MIHÁLY_AAA111_ SzakmaiGyakorlatiHelyEngedély

2. Akitöltött dokumentumot küldjék meg az alábbi email címekre Jenes Barbara tanárnőnek címzett levélben.

barbara.jenes@uni-corvinus.hu
corvinus.ngk.szakmaigyakorlat@gmail.com (cc-zve)

3. Jenes Barbara Tanárnő emailben 3 munkanapon belül választ ad Önöknek,hogy szakmai gyakorlati helyük megfelel-e a képzésüknek. Levelét megküldi Vankó Gábor (gabor.vanko@uni-corvinus.hu) szakmai gyakorlati referens számára is.Amennyiben Tanárnő a levél írásának időpontjában külföldi kiküldöttségben van,automatikus válaszüzenetben értesülnek arról, hogy mikor kapnak visszajelzést engedélyükre.

4. Szakmai gyakorlati engedélyüket és az emailt kinyomtatva és összetűzve, illetve a szerződési papírok birtokában keressék fel szakmai gyakorlati referensüket a Karrier Irodában.

5. A hiányosan, formai követelményeknek nemmegfelelően, illetve kézzel kitöltött és nem PDF-ben mentett dokumentumot nemáll módunkban elfogadni.

6. A szakmai gyakorlat tanszéki felelőse csak a szakmai gyakorlat tartalmát és az NG szakkövetelményeinek való megfelelőségét ellenőrzi, egyéb adminisztratív  kérdésekben nem tud segítségükre lenni.

A SZAKMAI GYAKORLAT VÉGEZTÉVEL LEADANDÓ DOKUMENTUMOK:

I. Munkahelyi vezetői értékelés:

· 1 eredeti példány a szakmai gyakorlatos irodában a szakmai gyakorlat befejezését követően 8 naptári napon belül (E épület I/146),

· 1 példány a Nemzetközi Gazdálkodás Központban 14 naptári napon belül;

II. Szakmai gyakorlati beszámoló: csak a Nemzetközi Gazdálkodási Központban 14 naptári napon belül

· Tartalmi követelmények:

o A szakmai gyakorlat bemutatása

o Motiváció, cégválasztás indoklása

o Az érintett ágazat, versenytársak rövid bemutatása

o A vállalat (gazdálkodó szervezet)bemutatása

o A kapott feladat ismertetése

o A végzett munka és eredményei

o A szerzett tapasztalatok értékelése

o Javaslatok és észrevételek, amely a szakmai gyakorlat hatékonyságát javíthatják

· Formai követelmények:

o Kötelező szerkezeti elemek: Fedőlap,tartalomjegyzék, oldalszámozás, fejezetszámozás, hivatkozásjegyzék

o Terjedelem: 9-10 oldal + mellékletek

o Times New Roman 12 pt, 1,5 sortávolság

KÉRJÜK, HOGY A VÉGSŐ HATÁRIDŐVEL SZAKMAI GYAKORLATOT TELJESÍTŐ HALLGATÓINK A NEPTUN ZÁRÁST IS KÍSÉRJÉK FIGYELEMMEL A FÉLÉV VÉGÉN! A NEPTUN ZÁRÁSÁT KÖVETŐEN NINCS LEHETŐSÉGÜNK A MEGSZERZETT ÉRDEMJEGY RÖGZÍTÉSÉRE A NEPTUNBAN

Minden fontos szakmai gyakorlatos információ és nyomtatvány elérhető az alábbi honlapon: http://gazdalkodastudomany.uni-corvinus.hu/index.php…

Kérjük Önöket, hogy a gördülékeny munkavégzés érdekében mindenképpen kísérjék figyelemmel a határidőket és a fenti információkat!



Kedves Hallgatók!A Vállalkozásfejlesztés mester szakon a komplex vizsga a záróvizsga részét képezi.

A 2020.05.22-én életbe lépő ET határozat alapján a Vállalkozásfejlesztési mesterszak 2019-2020 tanévben tavaszi félévében érvényes záró és komplex vizsgára vonatkozó eljárásrendjében változás történt. A Hallgatók védelme érdekében az ET rendelkezése szerint a záróvizsga héten (2020. június 29 – 2020. július 3) minden hallgató csak egyetlen alkalommal vehet részt személyes jelenlétet igénylő vizsgán. Ezen előírások tiszteletben tartása és a vizsgák zavartalan lebonyolítása érdekében a komplex vizsga számonkérésének módja megváltozott.
Ebben a félévben a korábbi gyakorlattal ellentétben a Komplex vizsga online írásbeli vizsga keretén belül kerül megszervezésre az erre a célra létrehozott hivatalos “VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉS KOMPLEX 2020” c. MOODLE felületen.
  1. A komplex vizsga TESZT formában kerül megírásra, valamennyi Hallgató mind az öt tárgyból (Pénzügyi elemzés és csődelőrejelzés, Stratégiai menedzsment, Szervezeti projektvezetés, Vállalkozás-innováció, Vállalatfinanszírozás és pénzügyi stratégiák) vizsgázik.
  2. A vizsgasor összesen 50 tesztkérdésből áll majd, minden tantárgy esetében 10-10 darab, a MOODLE által véletlenszerűen generált feleletválasztós tesztkérdésre kell választ adni. A tesztkérdések egyenként 2 pontot érnek majd, így összesen maximum 100 pont szerezhető.
  3. A kérdések tartalmilag a kiadott tételek témaköreiből kerülnek összeállításra.
  4. A tesztet csak egyetlen alkalommal lehet kitölteni,egyszerre csak egy kérdés lesz látható (visszatérés korábbi tesztkérdésekhez nem lehetséges).
  5. A vizsga időtartama 50 perc.
  1. A komplex vizsgajegy az öt tantárgyból együttesen elért pont alapján kerül meghatározásra, azzal a kitétellel, hogy a komplex vizsga tárgyát képező tantárgyakból három tárgy esetében 50%-os, két tárgyesetében 40%-os minimumot kell teljesíteni.
  1. A komplex vizsgán elért eredmény a tantárgyi minimumok teljesítésének ellenőrzését követően lesz elérhető.
  2. A komplex vizsga érdemjegyének meghatározása az alábbiak szerint történik:
    0-48 pont: elégtelen
    50-64 pont: elégséges
    66-74 pont:közepes
    76-84 pont: jó
    86-100 pont: jeles
A komplex vizsgát megelőzően PRÓBATESZT kitöltésére is van lehetőség. A PRÓBATESZT a kijelölt MOODLE felületen érhető el. Itt többszöri kitöltés is engedélyezett. A beállítások szerint ebben az esetben is 50 perc áll majd rendelkezésre a kitöltésre. A próbateszt 2020. június 18-tól lesz elérhető, egészen 2020. június 28-ig.
A vizsga időpontja 2020. június 29 (hétfő), 10:00-11:00 óra.

A sikeres komplex vizsgát tett Hallgatók személyes jelenlétet igénylő záróvizsgáinak megtartására 2020. június 30. – 2020. július 3. közötti időszakban kerül sor. A záróvizsga ezen második része a szakdolgozat megvédése.

Szakdolgozat védés: Amennyiben a hallgató elkészítette diplomamunkáját, a vizsga második részében a szakdolgozatát védi meg, melynek menetrendje az alábbi:


  • A szakdolgozat célkitűzéseinek, a téma feldolgozási/kutatási módszereinek és az elért eredményeknek a bemutatása 10 perces prezentáció keretében. A hallgatóknak 10 perces slideshow-t (prezentációt) kell készíteni a záróvizsgára, amit pendrive-on kell behozni a záróvizsga megkezdése előtt fél órával.
  • Az opponensek által felvetett kritikai észrevételekre történő érdemi reagálás.
  • Válasz a ZVB által megfogalmazott kérdésre/kérdésekre, melyet/melyeket a hallgató korábban, közvetlenül a záróvizsga előtt kap meg.



A komplex vizsgára történő felkészülést segítő kérdések/témakörök tárgyanként
A bírálatokat a hallgatói webes Neptun felületen a Tanulmányok/szakdolgozat menüpont alatt találják a Bíráló/Konzulens gombra klikkelve.A KOMPLEX VIZSGA EREDMÉNYHEZ NINCS RÉSZLETES TANTÁRGYI EREDMÉNYHIRDETÉS!

Szakdolgozati témaválasztással, szakdolgozat leadásával kapcsolatban Tóth Évát keressék az eva.toth4@uni-corvinus.hu e-mail címen.

A szakdolgozatokkal szembeni követelmények

Szakszemináriumi jelentkezési lap

A szakdolgozatokkal szembeni követelmények

A szakdolgozatokkal szembeni követelmények

Szakszeminárium témák

Szakszeminárium témák

Kutatási és innovációs menedzser

Kutatási és innovációs menedzser
Vágólapra másolva