Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet
Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet alá tartozó tanszékek
A Marketing- és Kommunikácótudományi Intézet – törekvései szerint – saját tudományterületének meghatározó hazai műhelye, amelynek célja, hogy az általa létrehozott értékek, innovációk nemzetközi téren is láthatóak és elismertek legyenek.
A 42 fős oktatói-kutatói állomány (6 egyetemi tanár, 13 docens, 14 adjunktus, 5 tanársegéd, 2-2 mesteroktató, illetve tudományos munkatárs) mellett 6 professor emerita/emeritus, és több mint 60 doktorandusz alkotja ezt a dinamikus, ambiciózus közösséget. Kollégáink közül hárman az MTA doktori címet is elnyerték már. A külföldi oktató-kutatók 10% feletti aránya folyamatosan nő.
Az Intézet elkötelezett a széleskörű kutatás tevékenységi háttérrel rendelkező oktatási programok fejlesztése mellett, amelyek keretében a hallgatók – a modern tananyagon túl – elsőként nyerhetnek betekintést a nemzetközi kutatási projektjeinkbe és azok eredményeibe. Az Egyetem három angol nyelvű oktatási programja is az Intézet oktatási portfóliójára épül, de a hallgatók számos más programok specializációiban is találkozhatnak kollégáinkkal.