Főoldal Budapesti Corvinus Egyetem - Budapesti Corvinus Egyetem Ugrás a fő tartalomra
Vissza az elérhetőségekhez

Önéletrajz - Dr. Csordás Tamás Viktor

Adatok

Dr. Csordás Tamás Viktor

Egyetemi Adjunktus / Assistant Professor
adjunktus
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2009 - 2016
    Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola (F)
  • 2007 - 2009
    Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodási szak, Marketing főszakirány (B)
  • 2003 - 2007
    Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Főiskolai Kar, Külgazdasági szak, Médiamenedzser szakirány (A)
  • 2003 - 2006
    Université de Picardie Jules Verne, Licence Economie et gestion (C)
  • 2014 - 2016
    Budapesti Corvinus Egyetem, Szakfordító (H)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2016, PhD
    Budapesti Corvinus Egyetem
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2012 - 2016
    Budapesti Corvinus Egyetem, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék, tudományos segédmunkatárs
  • 2009 - 2012
    Budapesti Corvinus Egyetem, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék, Phd-hallgató
  • 2016 -
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék, egyetemi adjunktus
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2017, 1 hét
    Zágrábi Egyetem
  • 2012, 1 hét
    Jönköping International Business School [JIBS] – Media Management and Transformation Centre [MMTC]
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
francia
felső
felső
felső
angol
felső
felső
felső
Nyelvismeret
  • Nyelv: francia
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Online és digitális marketingMarketingkommunikáció alapjaiMédiagazdaságtanMédiaismeretKommunikációs stílusgyakorlatokMarketing

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

a fogyasztók hatalommal való felruház(ód)ásaaz új média térnyerésével kapcsolatos fogyasztói magatartás változásaaz online információterjedés folyamata és sajátosságaia felhasználók által előállított tartalmak marketing(kommunikációs) jelentőségeaz új média kollaboratív üzleti modelljei és marketing(kommunikációs) vonatkozásaikvalitatív kutatási technikák
Fontosabb kutatások
  • 2009 - 2016, A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában
    Részvétel formája:
    Finanszírozó:
    További információk a kutatásról: doktori kutatás
  • 2013 - 2016, CRE8TV.EU–320203
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: Európai Bizottság Kutatási és Technológiafejlesztési HetedikKeretprogram (FP7)
    További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
  • 2017 - 2018, EFOP-3.6.1-16-2016-00013,
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: EFOP (Emberi-erőforrás Fejlesztési Operatív Program)
    További információk a kutatásról:
  • 2018 - , H2020-788047:
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: Európai Bizottság H2020 keretprogram
    További információk a kutatásról: https://cordis.europa.eu/project/rcn/214910_en.html
  • 2017 - 2017, KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15-2016-00001
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: KÖFOP (Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program)
    További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
  • 2017 - , Köztestületi tag, tag
    MTA, országos
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: Főépület
    Szobaszám: E337
    Mellék: 5390
    Fővonal:
    Fax:
    Belső fax:
tamas.csordas@uni-corvinus.hu
marketing.uni-corvinus.hu
Adatok

Dr. Csordás Tamás Viktor

Egyetemi Adjunktus / Assistant Professor
adjunktus
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2009 - 2016
    Corvinus University of Budapest, Graduate School of Management Science (F)
  • 2007 - 2009
    Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration, Business Administration programme, Specialisation in Marketing (B)
  • 2003 - 2007
    Budapest Business School, Faculty of International Management and Business, Foreign Trade programme, Specialisation in Media Management (A)
  • 2003 - 2006
    Université de Picardie Jules Verne, BA in Economics and Management (C)
  • 2014 - 2016
    Corvinus University of Budapest, Translator (H)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2016, PhD
    Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2012 - 2016
    Corvinus University of Budapest, Department of Media, Marketing Communications and Telecommunication, assistant research fellow
  • 2009 - 2012
    Corvinus University of Budapest, Department of Media, Marketing Communications and Telecommunication, Phd-student
  • 2016 -
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing, Media, and Design Communications, assistant professor
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2017, 1 week
    University of Zagreb
  • 2012, 1 week
    Jönköping International Business School [JIBS] – Media Management and Transformation Centre [MMTC]
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
francia
felső
felső
felső
angol
felső
felső
felső
Nyelvismeret
  • Nyelv: francia
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Online and Digital MarketingMarketing CommunicationsMedia EconomicsMedia Vehicles and AdvertisingPractices of Style in CommunicationMarketing

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

consumer empowermentconsumer behavior in new mediaonline information diffusionuser-generated content, and role thereof in marketing & communicationcollaborative business models in new media, and role thereof in marketing & communicationqualitative research tecniques
Fontosabb kutatások
  • 2009 - 2016, User participation as a marketing communications tool in the age of digital media
    Részvétel formája:
    Finanszírozó:
    További információk a kutatásról: doctoral research
  • 2013 - 2016, CRE8TV.EU–320203
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: European Community’s Seventh Framework Programme (FP7)
    További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
  • 2017 - 2018, EFOP-3.6.1-16-2016-00013, Intitutional Developments for Intelligent Specialization at the Székesfehérvár Campus of Corvinus University of Budapest
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: EFOP (Human Resources Operative Programme)
    További információk a kutatásról:
  • 2018 - , H2020-788047:
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: European Commission Horizon 2020 Programme
    További információk a kutatásról: https://cordis.europa.eu/project/rcn/214910_en.html
  • 2017 - 2017, KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15-2016-00001
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: KÖFOP (Public Administration and Public Services Development Operative Programme)
    További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
  • 2017 - , member of the public body, tag
    Hungarian Academy of Sciences (MTA), országos
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: Main Building (Bldg. F)
    Szobaszám: 337
    Mellék: 5390
    Fővonal:
    Fax:
    Belső fax:
tamas.csordas@uni-corvinus.hu
marketing.uni-corvinus.hu

see: http://marketing.uni-corvinus.hu/index.php?id=mmifaculty
Vágólapra másolva
X
×