Online és digitális marketingMarketingkommunikáció alapjaiMédiagazdaságtanMédiaismeretKommunikációs stílusgyakorlatokMarketing
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
a fogyasztók hatalommal való felruház(ód)ásaaz új média térnyerésével kapcsolatos fogyasztói magatartás változásaaz online információterjedés folyamata és sajátosságaia felhasználók által előállított tartalmak marketing(kommunikációs) jelentőségeaz új média kollaboratív üzleti modelljei és marketing(kommunikációs) vonatkozásaikvalitatív kutatási technikák
Fontosabb kutatások
2009 - 2016, A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról: doktori kutatás
2013 - 2016, CRE8TV.EU–320203
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Európai Bizottság Kutatási és Technológiafejlesztési HetedikKeretprogram (FP7)
További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
2017 - 2018, EFOP-3.6.1-16-2016-00013,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: EFOP (Emberi-erőforrás Fejlesztési Operatív Program)
További információk a kutatásról:
2018 - , H2020-788047:
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Európai Bizottság H2020 keretprogram
További információk a kutatásról: https://cordis.europa.eu/project/rcn/214910_en.html
2017 - 2017, KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15-2016-00001
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: KÖFOP (Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program)
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2009 - 2016
Corvinus University of Budapest, Graduate School of Management Science (F)
2007 - 2009
Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration, Business Administration programme, Specialisation in Marketing (B)
2003 - 2007
Budapest Business School, Faculty of International Management and Business, Foreign Trade programme, Specialisation in Media Management (A)
2003 - 2006
Université de Picardie Jules Verne, BA in Economics and Management (C)
2014 - 2016
Corvinus University of Budapest, Translator (H)
Tudományos fokozatok, címek
2016, PhD
Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration
Online and Digital MarketingMarketing CommunicationsMedia EconomicsMedia Vehicles and AdvertisingPractices of Style in CommunicationMarketing
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
consumer empowermentconsumer behavior in new mediaonline information diffusionuser-generated content, and role thereof in marketing & communicationcollaborative business models in new media, and role thereof in marketing & communicationqualitative research tecniques
Fontosabb kutatások
2009 - 2016, User participation as a marketing communications tool in the age of digital media
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról: doctoral research
2013 - 2016, CRE8TV.EU–320203
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: European Community’s Seventh Framework Programme (FP7)
További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
2017 - 2018, EFOP-3.6.1-16-2016-00013, Intitutional Developments for Intelligent Specialization at the Székesfehérvár Campus of Corvinus University of Budapest
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: EFOP (Human Resources Operative Programme)
További információk a kutatásról:
2018 - , H2020-788047:
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: European Commission Horizon 2020 Programme
További információk a kutatásról: https://cordis.europa.eu/project/rcn/214910_en.html
2017 - 2017, KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15-2016-00001
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: KÖFOP (Public Administration and Public Services Development Operative Programme)
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2017 - , member of the public body, tag
Hungarian Academy of Sciences (MTA), országos
Ez a weboldal sütiket használ annak érdekében, hogy javítsa az Ön böngészési élményét, miközben az oldalon navigál. Ezek közül a sütik, amelyeket nélkülözhetetlennek kategorizáltunk, az Ön böngészőjében tárolódnak, mivel ezek elengedhetetlenek a weboldal alapvető funkcionalitásainak működése szempontjából. Emellett harmadik féltől származó sütiket is használunk, amelyek segítenek nekünk elemezni és megérteni, hogyan használja ezt a weboldalt. Ezek a sütik csak az Ön hozzájárulásával kerülnek tárolásra a böngészőjében. Lehetősége van ezekről a sütikről leiratkozni. Azonban néhány süti elutasítása befolyásolhatja a böngészési élményét.
Az Ön által használt szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és személyre szabása érdekében weboldalunk látogatóinak tevékenységét elemzés céljából rögzítjük. Ezek az adatok segítenek nekünk megérteni, hogyan használják látogatóink az oldalunkat, mely funkciók a legnépszerűbbek, és hogyan javíthatjuk felhasználói élményüket. Az adatgyűjtés továbbá lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyabban célzott marketingtevékenységet folytathassunk, így az Ön érdeklődési körének megfelelő tartalmakat és ajánlatokat kínálhassunk.
Az adatkezelés jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet a weboldal használatával ad meg. További információkat az adatkezelési szabályzatunk részletez, ahol tájékozódhat az adatkezelési gyakorlatokról, az adatok tárolásának idejéről, valamint az Ön jogairól és azok gyakorlásának módjáról.