Ugrás a fő tartalomra

Marketing

mesterképzés

A képzésről​

Indítsd be a nemzetközi marketingkarriered!

Sajátítsd el a marketing eszközeit a vevői élmény és az innovatív stratégia kialakításához.A képzés célja olyan jövőbeli marketingvezetők képzése, akik képesek komplex marketingstratégiai döntéseket hozni különböző iparágakban, hazai és nemzetközi vállalatoknál. Hallgatóinkat olyan kompetenciákkal vértezzük fel, amelyek segítségével a digitalizálódó marketingkörnyezet kihívásainak meg tudnak felelni.

Mit nyújtunk?

  • Valós üzleti projektek és szimulációk.
  • Modulok adatvezérelt marketing, csatornamenedzsment és online marketingkommunikáció témakörökben.
  • Kiváló tanulási élmény innovatív oktatási módszerekkel.
  • Egyaránt fókuszálunk a digitális és a soft készségek fejlesztésére.

Ha érdekel a képzés és rendelkezel üzleti alapszakos tanulmányokkal, jelentkezz a képzés egyéves változatára, a Marketingstratégia és innováció szakra is!

Kit várunk a képzésre?

A képzésre várjuk a Marketing szakma iránt érdeklődő, akár más tudományterületen végzett hallgatókat, akik nemzetközi karrierben gondolkodnak. Az első év során megszerzik az alapvető közgazdaságtani, üzleti és marketing ismereteket. A második évben lehetőséget nyújtunk az egyes marketing szakterületekben való elmélyülésre. Ezenkívül a hallgatók egy aktuális marketingterületre (az online marketing-kommunikáció, innovatív értékesítési csatorna menedzsment, adatvezérelt marketing) szakosodhatnak. A második félévtől a hallgatók több nemzetközi kettős diplomaprogramban, illetve a CEMS képzésben vehetnek részt.

Információk

A képzés neve Marketing

Képzési szint mesterképzés (MSc)

Munkarend nappali

A képzés során megszerzendő kreditek 120

A képzés időtartama 2 év (4 félév)

Kötelező szakmai gyakorlat nincs 

Nyelv angol

A képzés kezdete 2025. szeptember

A képzés térítésmentes

a Corvinus Ösztöndíj keretében, vagy

990.000 Ft/félév

önköltségi díj az angol nyelvű képzésre

Vizsgáztatás módja

A Marketing MSc szakon a klasszikus számonkérési módszerek (teszt, zárthelyi dolgozat) mellett számos értékelési módszert alkalmazunk, mint például valós vállalati projektfeladatok, egyéni esettanulmány megoldások, órai vitában való részvétel, szimulációs feladatok értékelése, portfóliómódszer, és önértékelés.

Budapesti Corvinus Egyetem

A képzés felépítése

1. félév

Kötelező tárgyak*

  • Managerial Economics
  • Applied Market Research Methods
  • Marketing Management
  • Decision-Making Skills
  • Information Systems Driving
  • Digital Transformation

2. félév

Kötelező tárgyak*

  • Integrated Marketing Management
  • Consumer Behavior
  • Mastering Organizational
  • Behavior and Leadership
  • Advanced Corporate Finance

3. félév

Kötelező tárgyak*

  • Marketing Innovations and New Product Development
  • Advanced Marketing Research
  • Brand Strategies
  • Services Marketing and Customer Experience

4. félév

Válsztható modulok*

  • Online Marketing Communication
  • Innovative Channel Management
  • Data-driven Marketing

Mindegyik modul egy Business Project kurzussal zárul.

* A fenti lista nem teljes. A Budapesti Corvinus Egyetem fenntartja a jogot a modulok megváltoztatására.

Specializációk





Budapesti Corvinus Egyetem

Térítésmentes képzés - Corvinus Ösztöndíj

Budapesti Corvinus Egyetem

2024 szeptemberében mesterszakos gólyáink 93%-a tanult térítésmentesen.

Budapesti Corvinus Egyetem

A felülvizsgálatok során nem csökken szakonként a Corvinus Ösztöndíjasok aránya.

Budapesti Corvinus Egyetem

Az államinál kedvezőbb feltételekkel tanulhatsz: nálunk nincs röghöz kötés.

Nemzetközi lehetőségek

CEMS

Jelentkezhetsz a CEMS programra is, amely a világ üzleti képzéseinek legjobb 6%-ába tartozik a QS 2024 Masters in Management rangsor szerint (11. helyezés a 199 programból). Sikeres felvétel esetén 33 vezető nemzetközi üzleti iskola és több mint 70 vállalati partner kínál lehetőségeket, valamint tagja leszel egy 20 000 főt számláló globális alumni közösségnek.

Kettősdiploma-programok

Képzésünkön lehetőséged van két diplomát szerezni a KEDGE Business School-lal, a Católica Porto Business School-lal, vagy (a DSG-n keresztül) a Passaui Egyetemmel együttműködésben. Ez azt jelenti, hogy a Corvinusos tanulmányaid mellett elvégezheted ezeknek az intézményeknek az adott képzését is. A két diploma komoly előnyt jelent az álláspiacon.

Csereprogramok

A Corvinusnak világszerte kb. 200 partneregyeteme van, így képzésed során jelentkezhetsz ezekre és akár fél évet is eltölthetsz ezek egyikén.

Budapesti Corvinus Egyetem

Az egyetemek élvonalában

Ranglisták

#3 legjobb üzleti iskola a régióban

EdUniversal rangsor

#351-400 üzleti és menedzsment területen

QS WUR rangsor tárgyak szerint

TOP 70 pénzügyi mesterképzés a világon

Financial Times

Akkreditációk és partnerhálózatok

Budapesti Corvinus Egyetem
Budapesti Corvinus Egyetem
Budapesti Corvinus Egyetem

Karrierlehetőségek

Végzett hallgatóink változatos iparágakban, reklám-és médiaügynökségeknél, piackutató cégeknél, kiskereskedelmi vállalatoknál, szolgáltató vagy FMCG szektor vállalatainál, B2B piacokon, multinacionális cégeknél vagy akár startup vállalkozásoknál a következő szakmákban helyezkedhetnek el:
  • Piackutató/marketing elemző
  • Márka/ termékmenedzser
  • Key account menedzser
  • Digitális marketing szakértő
  • Trade marketing specialista
  • Értékesítési/ key account menedzser
  • E-commerce szakértő
  • Médiatervező, vásárló
  • Belső kommunikáció, PR szakember
  • Sales menedzser
  • Trade marketing menedzser
 
Vágólapra másolva
×