Sajátítsd el a marketing eszközeit a vevői élmény és az innovatív stratégia kialakításához.A képzés célja olyan jövőbeli marketingvezetők képzése, akik képesek komplex marketingstratégiai döntéseket hozni különböző iparágakban, hazai és nemzetközi vállalatoknál. Hallgatóinkat olyan kompetenciákkal vértezzük fel, amelyek segítségével a digitalizálódó marketingkörnyezet kihívásainak meg tudnak felelni.
Ha érdekel a képzés és rendelkezel üzleti alapszakos tanulmányokkal, jelentkezz a képzés egyéves változatára, a Marketingstratégia és innováció szakra is!
A képzésre várjuk a Marketing szakma iránt érdeklődő, akár más tudományterületen végzett hallgatókat, akik nemzetközi karrierben gondolkodnak. Az első év során megszerzik az alapvető közgazdaságtani, üzleti és marketing ismereteket. A második évben lehetőséget nyújtunk az egyes marketing szakterületekben való elmélyülésre. Ezenkívül a hallgatók egy aktuális marketingterületre (az online marketing-kommunikáció, innovatív értékesítési csatorna menedzsment, adatvezérelt marketing) szakosodhatnak. A második félévtől a hallgatók több nemzetközi kettős diplomaprogramban, illetve a CEMS képzésben vehetnek részt.
A képzés neve Marketing
Képzési szint mesterképzés (MSc)
Munkarend nappali
A képzés során megszerzendő kreditek 120
A képzés időtartama 2 év (4 félév)
Kötelező szakmai gyakorlat nincs
Nyelv angol
A képzés kezdete 2025. szeptember
a Corvinus Ösztöndíj keretében, vagy
önköltségi díj az angol nyelvű képzésre
A Marketing MSc szakon a klasszikus számonkérési módszerek (teszt, zárthelyi dolgozat) mellett számos értékelési módszert alkalmazunk, mint például valós vállalati projektfeladatok, egyéni esettanulmány megoldások, órai vitában való részvétel, szimulációs feladatok értékelése, portfóliómódszer, és önértékelés.
Kötelező tárgyak*
Kötelező tárgyak*
Kötelező tárgyak*
Válsztható modulok*
Mindegyik modul egy Business Project kurzussal zárul.
* A fenti lista nem teljes. A Budapesti Corvinus Egyetem fenntartja a jogot a modulok megváltoztatására.
Az adatvezérelt marketing modul elvégzésével megismerheted az alapvető adattudományi fogalmakat és haladó elemzési módszereket, big data marketingalkalmazásait. A modul során elsajátíthatod, hogyan lehet a vásárlói magatartást modellezni a tranzakciós és kérdőíves adatokat kombinálásával. Képes leszel vevőadatbázisokat felhasználni marketing- és értékesítési stratégiák kidolgozásához, amelyek hozzájárulnak a vállalat számára generált vevőértékének maximalizálásához. A modul elvégzésével marketingelemző, piackutató, és CRM specialista munkakörökben dolgozhatsz.
Az innovatív disztribúciómenedzsment modul átfogó ismereteket nyújt a kiskereskedelmi fogyasztói élménnyel, valamint a disztribúciós rendszerek tervezésével és menedzselésével kapcsolatban. A modul célja, hogy a megismerd az omnichannel vásárlás, értékesítési rendszerek elméleti alapjait és gyakorlati vonatkozásait, a kiskereskedelmi fogyasztói élmény egyes területeit, valamint képes legyél innovatív disztribúciós rendszereket tervezni, menedzselni és a teljesítményértékelés kapcsolatos feladatokat ellátni. A modul elvégzésével termék- és márkamenedzsment, értékesítés, Key Account Management, trade marketing, és e-commerce munkakörökben tudsz elhelyezkedni.
Az online marketingkommunikációs modul az online és digitális marketingkommunikációs tevékenység tervezéséről és megvalósításáról nyújt átfogó ismereteket. A modul során képessé válsz szöveges, vizuális, audio, és audiovizuális marketingkommunikációs tartalmak tervezésére, elkészítésére és menedzselésére, amelyek a célközönség számára vonzó, releváns, értékes és koherens tartalmakat közvetítenek különböző kommunikációs csatornákon keresztül a kitűzött célok elérése érdekében. A modul elvégzésével digitális marketing szakértői, média vásárló és tervező, belső kommunikációs szakértő, PR menedzser pozíciókat tudsz betölteni.
Jelentkezhetsz a CEMS programra is, amely a világ üzleti képzéseinek legjobb 6%-ába tartozik a QS 2024 Masters in Management rangsor szerint (11. helyezés a 199 programból). Sikeres felvétel esetén 33 vezető nemzetközi üzleti iskola és több mint 70 vállalati partner kínál lehetőségeket, valamint tagja leszel egy 20 000 főt számláló globális alumni közösségnek.
Képzésünkön lehetőséged van két diplomát szerezni a KEDGE Business School-lal, a Católica Porto Business School-lal, vagy (a DSG-n keresztül) a Passaui Egyetemmel együttműködésben. Ez azt jelenti, hogy a Corvinusos tanulmányaid mellett elvégezheted ezeknek az intézményeknek az adott képzését is. A két diploma komoly előnyt jelent az álláspiacon.
A Corvinusnak világszerte kb. 200 partneregyeteme van, így képzésed során jelentkezhetsz ezekre és akár fél évet is eltölthetsz ezek egyikén.
szakfelelős
Hallgató - Marketing
A Marketing mesterképzés sokkal több, mint egy program, amely egyszerre nyújt értékes ismereteket és gyakorlati tapasztalatokat. Hihetetlen lehetőséget nyújtott arra, hogy különböző kulturális hátterrel rendelkező emberekkel kerüljünk kapcsolatba, és feltárjuk, hogyan érzékelik és közelítik meg a marketing gyakorlatokat az ő egyedi nézőpontjukból. Ez a nemzetközi környezet kulcsfontosságú volt az alapvető csapatmunka készségek fejlesztéséhez, az együttműködés elősegítéséhez, valamint a különböző nézőpontok hatékony értékelésének és integrálásának megtanulásához.