Új Corvinus imázsfilm: víziónk a nemzetközi színtéren

A megújuló Corvinus Egyetem célja küldetését nemcsak Magyarországon, hanem határainkon túl is egyre szélesebb körben megismertetni. Olyan közösségként láttatni magunkat, amely nemzetközi szinten is formálja a tudást és mindazt, amit a vezetésről gondolunk.
A Corvinus tavasszal megújította arculatát, új küldetését most egy imázsfilmben is megmutatja. A Kommunikációs Igazgatóság marketingcsapata egy magyar produkciós céggel és egy nemzetközi kreatív ügynökséggel dolgozott a feladaton.
„A projektcsapatban különböző nemzetiségű és hátterű emberek ültek össze, hogy megosszák ötleteiket és nézőpontjaikat a Corvinusról. Meglepő volt, mennyire másként látjuk mi belülről az egyetemet, mint mások kívülről. Időbe telt megtalálni azt a megközelítést, amely egyszerre teremt újat, és marad hű az egyetem örökségéhez” – mondja Domján László közösségimédia–szakértő, a projekt felelőse.
Az imázsfilm valóban életre kelti az új víziót. A Corvinust olyan helyként mutatja be, ahol a hagyomány találkozik az innovációval, és ahol a helyi gyökerekből globális kapcsolatok nőnek ki. Lendületes, hallgatókról, kutatókról és a tágabb közösségről készült snittek emelik ki a Corvinus hallgatóit megkülönböztető attitűdöt: a kíváncsiságot, az ambíciót és az együttműködést. Az imázsfilm egyben identitásunk kimondása is, egyszerre ünnepli azt, amik már most vagyunk, és vetíti előre a jövőt, amelyet építünk.
Egyetemünk mindig is büszke volt magyar gyökereire. A film a nemzetközi toborzás céljait szolgálja, így egyszerre meghívás a világnak, hogy ismerjen meg bennünket, és ígéret, hogy közösségként vele együtt szeretnénk növekedni a kiválóság, a nyitottság és az innováció területén.
A filmet itt lehet megnézni
Az imázsfilm létrehozásáért külön köszönet illeti Bublik Zita Krisztina grafikust, Serena Canka hallgatói munkatársat, Valastyán Zsolt marketingkommunikációs vezetőt és Brattengeier Dorkát, korábbi közösségimédia–munkatársunkat.