Főoldal Budapesti Corvinus Egyetem
Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Vissza az elérhetőségekhez

Önéletrajz - Dr. Neulinger Ágnes

Adatok

Dr. Neulinger Ágnes

Tanszékvezető egyetemi docens / Head of Department, Associate Professor
Marketing Intézet / Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
egyetemi docens
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 1995 - 2000
    Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Marketing szakirány ()
Tudományos fokozatok, címek
  • 2008, PhD
    Budapesti Corvinus Egyetem
  • 2018, Dr.Habil
    Budapesti Corvinus Egyetem
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2003 - 2004
    Budapesti Corvinus Egyetem, egyetemi tanársegéd
  • 2004 - 2006
    British American Tobacco Hungary, Consumer Research Executive
  • 2006 - 2007
    Ringier Lapkiadó Kft., Senior Piackutató
  • 2008 - 2011
    Budapesti Corvinus Egyetem, egyetemi adjunktus
  • 2012 -
    Budapesti Corvinus Egyetem, egyetemi docens
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
  • 2013 -
    tanszékvezető, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
  • 2014 - 2015
    programigazgató, International Study Programs
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2011, Febr, Jun
    Research and Publishing, Bled
  • 2009, Jun
    IMTA, Bled
  • 2003, Aug-Szept
    Tilburg University, NL
Díjak, címek, kitüntetések
  • 2011, Az év oktatója
    BCE
  • 2010, Rektori Kitüntető Oklevél
    BCE
  • 2007, Az év kutatója
    Ringier Kiadó
  • 2018, Egyetemért Emlékérem
    Budapesti Corvinus Egyetem
  • 2018, Corvinus Kiváló Mentor Díj
    Budapesti Corvinus Egyetem
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Média szereplést vállal e rajta?
angol
felső
felső
felső
német
alap
közép
közép
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Média szereplést vállal e rajta?:
  • Nyelv: német
    Beszéd: alap
    Írás: közép
    Olvasás: közép
    Média szereplést vállal e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Fogyasztói Magatartás
Fogyasztáselmélet és Vásárlói Magatartás
Marketingkutatás


Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Fogyasztói magatartás kérdései, a család- és háztartás fogyasztási jellemzői (benne a családi életcilus), továbbá a csoport befolyása a fogyasztásra.
Marketingkutatás kérdései
Családi rítusok
Fogyasztói jól-lét
Fogyasztási szokások alternatív élelmiszerellátási hálózatokban

Sportfogyasztás
A lakosság anyagiasságának vizsgálata
Fontosabb kutatások
  • 2011 - 2015, A családi életciklus szakaszok és hatásuk a fogyasztói viselkedésre a családforma változásának tükrében
    Részvétel formája: kutatásvezető
    Finanszírozó: OTKA
    További információk a kutatásról: A családforma változása a fogyasztói viselkedés kutatását, mérését is kihívások elé állítja, hiszen a hagyományos családtípusok mellett az egyéb családformák is fontossá válnak. Jelen kutatás célja, hogy megértse a családformák változása és a család fogyasztása közötti összefüggéseket.
  • 2009 - 2012, COBEREN - Erasmus kutatási hálózat
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: EU
    További információk a kutatásról: A COBEREN (COnsumer BEhaviouR Erasmus Network) együttműködés fogyasztói magatartással foglalkozó kutatók hálózatát jelenti Európában. A csoport célja a fogyasztói magatartás, benne a fogyasztási szokások, a különbségek és hasonlóságok tanulmányozása és az eredmények megosztása Európa-szerte.
  • 2017 - , EFOP 3.6.2 Social Innovation Research, Alternative Food Networks
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: EFOP
    További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
  • 2015 - , JEL-KÉP folyóirat, szerkesztőbizottság tagja, a szerkesztőbizottság tagja, vezetője
    magyar nyelvű
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: Főépület
    Szobaszám: 316
    Mellék: 5610
    Fővonal: 482 5610
    Fax: 482 5236
    Belső fax:
agnes.neulinger@uni-corvinus.hu

http://marketing.uni-corvinus.hu/index.php?id=mmifaculty
Personal data

Dr. Neulinger Ágnes

Tanszékvezető egyetemi docens / Head of Department, Associate Professor
Institute of Marketing / Department of Marketing Research and Consumer Behaviour
Associate professor
Qualifications, scientific degrees
Higher education qualifications
  • 1995 - 2000
    Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration, Marketing Specialisation ()
Scientific degrees and awards
  • 2008, PhD
    Corvinus University of Budapest
  • 2018, Dr.Habil
    Corvinus University of Budapest
Career
Workplaces
  • 2003 - 2004
    Corvinus University of Budapest, Assistant Professor
  • 2004 - 2006
    British American Tobacco Hungary, Consumer Research Executive
  • 2006 - 2007
    Ringier Publishing House, Hungary, Senior Researcher
  • 2008 - 2011
    Corvinus University of Budapest, Senior Assistant Professor
  • 2012 -
    Corvinus University of Budapest, Associate Professor
Public activities in the university (memberships in university bodies)
  • 2013 -
    Head of Department, Department of Marketing Research and Consumer Behaviour
  • 2014 - 2015
    Program Director, ISP
Important study tours, delegacies
  • 2011, Feb, Jun
    Research and Publishing, Bled
  • 2009, Jun
    IMTA, Bled
  • 2003, Aug-Sep
    Tilburg University, NL
Díjak, címek, kitüntetések
  • 2011, Teacher of the Year
  • 2010, Rector's Award
  • 2007, Researcher of the Year Award
    Ringier Publishing House, Hungary
  • 2018,
    Corvinus University of Budapest
  • 2018,
    Corvinus University of Budapest
Language skills
Language
Speaking
Writing
Reading
Media appearance
English
Advanced
Advanced
Advanced
German
Basic
Intermediate
Intermediate
Language skills
  • Language: English
    Speaking: Advanced
    Writing: Advanced
    Reading: Advanced
    Media appearance:
  • Language: German
    Speaking: Basic
    Writing: Intermediate
    Reading: Intermediate
    Media appearance:
Research, professional activity

Consumer Behaviour
Theory of Consumption and Consumer Behaviour
Marketing Research

organization science

Consumer behaviour, family and household consumption, family life-cycle
Family rituals
Research Methodology
Consumer well-being
Consumer behaviour in alternative food networks

Sport consumption
Materialism
Major research projects
  • 2011 - 2015, Family life cycles and their impact on consumer behaviour in light of changes in family-form
    Form of participation: leader of the research team
    Moneylender: OTKA
    Further info about research: Current research aims to understand the relationship between changes of family-form and the expenditures and habits of the family. The main objectives of this study are to identify the changes in family form and they impact on family consumption.
  • 2009 - 2012, COBEREN - Erasmus Network
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: EU
    Further info about research: The CONsumer Behaviour Erasmus Network (COBEREN) is an Erasmus Academic Network (Lifelong Learning Programme) developed to analyze consumption culture, consumer behaviour and the linkage among them in 30 countries in Europe.
  • 2017 - , EFOP 3.6.2 Social Innovation Research, Alternative Food Networks
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: EFOP
    Further info about research:
Membership in scientific or professional bodies/organizations Board memberships and positions
  • 2015 - , JEL-KEP academic journal, editorial board member, president or member of the editorial board
    Hungarian language
Contacts
Location at the university
  • Building: Main Building (E)
    Room number: 316
    Extension: 5610
    Main line: 482 5610
    Fax: 482 5236
    Internal fax:
agnes.neulinger@uni-corvinus.hu

http://marketing.uni-corvinus.hu/index.php?id=mmifaculty
Vágólapra másolva