Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Vissza a főoldalra

Tanulmányi ügyintézés a járványhelyzet alatt

Kedves Hallgató!


A 2021. április 19-től újra foglalhatsz személyes tanulmányi ügyintézésre időpontot a Hallgatói Szolgáltatásoknál, az online foglalási rendszerben már az új időpontok szerint foglalási lehetőséget találod: magyar nyelvű képzések esetén, magyar nyelvű képzések diákigazolvány ügyintézés esetén, illetve angol nyelvű képzések esetén.

Tanulmányi ügyintézés a veszélyhelyzet alatt

Elsődlegesen továbbra is online biztosítjuk Számodra a tanulmányi ügyintézést. A zavartalan lebonyolításához az alábbi lehetőségeket veheted igénybe:

1. Az “Intézd online”/”Self Care” nevű digitális platformunkon keresztül “Intézd online”/”Self Care” tájékozódj a kérdéses témáról:

Magyar nyelvű, nappali munkarendű alap-, mester- és osztatlan mesterképzésre járó hallgatók.
Magyar nyelvű, levelező és esti munkarendű alap-, mester és szakirányú továbbképzésekre járó hallgatók.
Angol nyelvű, nappali munkarendű alap- és mesterképzésre járó hallgatók.

2. Amennyiben valamely, a digitális platformon nem található ügykörben van szükséged segítségre, írj tematikus email címeinkre, ahol kollégáink várják kérdéseidet.

• Tanulmányi ügyekben, magyar nyelvű nappali képzés esetén a hallgatoi.iroda@uni-corvinus.hu, részidős képzések esetén part.time@uni-corvinus.hu, illetve angol nyelvű képzés esetén a student.office@uni-corvinus.hu címen.
• Ösztöndíj ügyekben az osztondij@uni-corvinus.hu címen.
• Részképzés (Erasmus, egyéb) kapcsán (pályázat, kiutazás, dokumentumok), a corvinus.erasmus@uni-corvinus.hu címen.
• A tanulmányi- és vizsgaszabályzat szerinti valamennyi kérelmedet zavartalanul benyújthatod továbbra is a NEPTUN rendszeren keresztül.
• Amennyiben jogviszony igazolásra, vagy kreditigazolásra van szükséged, amelyet elektronikus formában fogsz felhasználni, úgy azt továbbra is letöltheted NEPTUN fiókodból akadálytalanul.
• Ha hiteles, eredeti pecséttel és aláírással ellátott igazolásra van szükséged, akkor azt írd meg nekünk az első pontban szereplő e-mail címeinkre „eredeti igazolás kérése” – tárggyal és postai úton, kizárólag a NEPTUN-ban szereplő állandó lakcímedre kerül kiküldésre. Felhívjuk figyelmed, hogy a kérés benyújtása és a kézhezvétele közötti idő függ a postai szolgáltató működésétől.

3. Választhatod az online konzultáció lehetőségét is tanulmányi ügyeiddel kapcsolatban.

2021. 03. 31-től szerdánként időpontot tudsz foglalni online konzultációra. A konzultáció célja, hogy olyan esetekben, ahol a felmerülő probléma összetettebb, vagy hosszabb megbeszélést, tájékoztatást igényel, egy 15 perces Teams beszélgetés során megoldást találjatok. Az online konzultációkra az alábbi 3 nagyobb témakörben foglalhatsz időpontot a képzés nyelve, munkarendje szerint.

Tanulmányi konzultációk/ Study consultation

Külföldi részképzés (kiutazók) konzultáció

Nagyon pozitív visszajelzéseket kaptunk Hallgatóinktól és kollégáinktól ezzel a szolgáltatással kapcsolatban, ha úgy érzed erre lenne szükséged a tanulmányi problémád kapcsán, fordulj hozzánk bátran.


4. Személyes konzultációt igénylő esetekben 2021. április 19-ét követően képzésed szerint az alábbi linkeken elérhető időpontfoglaló rendszerünkön keresztül van lehetőséged személyes ügyintézést kezdeményezni:


Figyelj arra, hogy minden elektronikus ügyintézést, levelezést kizárólag a keresztnev.vezeteknev@stud.uni-corvinus.hu email címről kezdeményezhetsz, más magán email címekről küldött levelek automatikusan visszautasításra kerülnek.

Kérjük, folyamatosan kövesd figyelemmel az egyetemi kommunikációt, ahol naprakész tájékoztatásokat nyújtunk számodra.

A Budapesti Corvinus Egyetem intézkedéseit a koronavírus-járványt illetően itt találod, ahol a témában megjelenő hírek és egyéb tartalmak folyamatosan frissülnek az egyetem által közölt rendelkezések és hírek függvényében.

Hallgatói Szolgáltatások  
Vágólapra másolva
GEN.:2021.04.15. - 15:43:43