Ugrás a fő tartalomra

Marketingstratégia
és innováció

mesterképzés

A képzésről​

Légy feketeöves marketingvezető!

Képzésünkön olyan jövőbeli vezetőket képzünk, akik képesek komplex marketingstratégiai döntéseket hozni az üzleti élet különféle szektoraiban és vállalati típusaiban, lokális és nemzetközi piacain egyaránt. Célunk, hogy végzett hallgatóink magas színvonalon legyenek képesek a marketingszakértői és marketingmenedzseri feladatokat ellátni és képviselni tudják a marketingfunkció szempontjait egy vállalaton belül.

Mit nyújtunk

  • Egyéves intenzív program, hogy haladó marketingszakértővé válhass.
  • Kiváló tanulási élmény innovatív oktatási módszerekkel.
  • Modulok adatvezérelt marketing, csatornamenedzsment és online marketingkommunikáció témakörökben.
  • A Corvinus Ösztöndíjat egy tanévre kaphatod, így, ha ebben a formában tanulsz egyéves mesterszakon, a tanterv szerinti teljes képzési időd garantáltan térítésmentes.

Kit várunk a képzésre

A képzés a már jól ismert, kétéves Marketing mesterszak egyévesváltozata, ahol a megfelelő üzleti és marketing alapismeretekkel rendelkező hallgatók intenzív képzés során sajátíthatják el a marketing szakterület haladó ismereteit. A második félévben lehetőséget nyújtunk az egyes marketing szakterületekben való elmélyülésre. Ezenkívül a hallgatók egy aktuális marketingterületre (az online marketing-kommunikáció, innovatív értékesítési csatorna menedzsment, adatvezérelt marketing) szakosodhatnak. Elsősorban üzleti képzésekről várjuk leendő hallgatóinkat.

Ha érdekel a képzés és szeretnél biztosra menni, esetleg CEMS, illetve kettős diplomát szeretnél szerezni, jelentkezz a kétéves Marketing, szakra is!

Információk

A képzés neve Marketingstratégia és innováció

Képzési szint mesterképzés (MSc)

Munkarend nappali

A képzés során megszerzendő kreditek 60

A képzés időtartama 1 év (2 félév)

Kötelező szakmai gyakorlat nincs 

Nyelv angol

A képzés kezdete 2025. szeptember

A képzés térítésmentes

a Corvinus Ösztöndíj keretében, vagy

1.350.000 Ft/félév

önköltségi díj

Vizsgáztatás módja

A Marketing Strategy and Innovation MSc szakon a klasszikus számonkérési módszerek (teszt, zárthelyi dolgozat) mellett számos értékelési módszert alkalmazunk mint például valós vállalati projektfeladatok, egyéni esettanulmány megoldások, órai vitában való részvétel, szimulációs feladatok értékelése, portfóliómódszer, és önértékelés.

Budapesti Corvinus Egyetem

A képzés felépítése

1. félév

Kötelező tárgyak*

  • Marketing Innovations and New Product Development
  • Advanced Marketing Research
  • Brand Strategies
  • Services Marketing and Customer Experience

2. félév

Különböző modulok közül választhatsz:*

  • Online Marketing Communication
  • Innovative Channel Management
  • Data-driven Marketing
Mindegyik modul egy Business Project kurzussal zárul.

* A fenti lista nem teljes. A Budapesti Corvinus Egyetem fenntartja a jogot a modulok megváltoztatására.

Specializációk





Budapesti Corvinus Egyetem

Térítésmentes képzés - Corvinus Ösztöndíj

Budapesti Corvinus Egyetem

2024 szeptemberében mesterszakos gólyáink 93%-a tanult térítésmentesen.

Budapesti Corvinus Egyetem

A felülvizsgálatok során nem csökken szakonként a Corvinus Ösztöndíjasok aránya.

Budapesti Corvinus Egyetem

Az államinál kedvezőbb feltételekkel tanulhatsz: nálunk nincs röghöz kötés.

Nemzetközi lehetőségek

Budapesti Corvinus Egyetem

Csereprogramok

A Corvinusnak világszerte kb. 200 partneregyeteme van, így képzésed során jelentkezhetsz ezekre és akár fél évet is eltölthetsz ezek egyikén.

Budapesti Corvinus Egyetem

Az egyetemek élvonalában

Ranglisták

#3 legjobb üzleti iskola a régióban

EdUniversal rangsor

#351-400 üzleti és menedzsment területen

QS WUR rangsor tárgyak szerint

TOP 70 pénzügyi mesterképzés a világon

Financial Times

Akkreditációk és partnerhálózatok

Budapesti Corvinus Egyetem
Budapesti Corvinus Egyetem
Budapesti Corvinus Egyetem

Karrierlehetőségek

Végzett hallgatóink változatos iparágakban, reklám-és médiaügynökségeknél, piackutató cégeknél, kiskereskedelmi vállalatoknál, szolgáltató vagy FMCG szektor vállalatainál, B2B piacokon, multinacionális cégeknél vagy akár startup vállalkozásoknál a következő szakmákban helyezkedhetnek el:
• Piackutató/marketing elemző
• Márka/ termékmenedzser
• Key account reklámügynökségnél
• Digitális marketing szakértő
• Trade marketing specialista
• Értékesítési/ key account menedzser
• E-commerce szakértő
• Médiatervező, vásárló
• Belső kommunikáció, PR szakember
Vágólapra másolva
×