Az International Corporate and Institutional Council (IC2) az Egyetem üzleti tanácsadói testülete. Működésének célja, hogy egy dinamikus hidat képezzen az akadémia, a társadalom és az üzleti szféra között, lehetővé téve a Corvinus Egyetem számára, hogy élen járjon az oktatás és a munka jövőjének alakításában. A testület nemzetközi munkaerőpiac rálátást, üzleti tapasztalatot és szakértelmet hasznosítva tudja támogatni az Egyetem stratégiai törekvéseinek megvalósulását, valamint tovább növelni nemzetközi beágyazottságát, hogy az intézmény hosszú távon releváns, innovatív és úttörő maradhasson. A testület működésével hozzájárul ahhoz, hogy a Corvinus Egyetem mindig egy lépéssel az előttünk álló kihívások előtt járjon, és új generációs nemzetközi tehetségeket neveljen, akik képesek boldogulni egy dinamikusan változó globális környezetben.
Az International Corporate & Institutional Council szorosan együttműködik az Egyetem akadémiai tanácsadói testületével, az International Advisory Boarddal, amely a nemzetközi akadémiai és kutatói közösség legelismertebb vezető gondolkodóiból áll. Ez a két tanács tagjai számára exkluzív teret biztosít a gondolatcserére és a szoros együttműködésre.
Melanie a BlackRock ügyfélélményért felelős globális vezetője Londonban, és több mint 30 éves pénzügyi és banki tapasztalattal rendelkezik.
Vezető pozíciókat töltött be a technológia, az üzemeltetés és a változásmenedzsment területén, valamint saját vállalkozást is vezetett. 2017-től a BlackRock Budapest vezetője volt, ahol a vállalat magyarországi jelenlétének kialakítását és bővítését irányította.
Melanie tagja a HUN-REN, a Magyar Kutatási Hálózat tanácsadó testületének, amely támogatja a kutatás és az innováció terén történő előrelépéseket. A magyar gazdaság modernizációjához és fejlődéséhez való hozzájárulása elismeréseként 2018-ban megkapta a Magyar Érdemrend Lovagkeresztjét. Vezetése továbbra is előrelépést eredményez mind a pénzügyi szolgáltatási ágazatban, mind a vállalati felelősségvállalási kezdeményezésekben világszerte.
Bertalan Imre az OTP Bank Nyrt. Humánerőforrás Gazdálkodási Igazgatóságának ügyvezető igazgatója.
Magyarország 20 legbefolyásosabb HR-vezetője közé tartozik. Több mint 10 000 magyarországi alkalmazottért felel, döntései pedig 40 000 alkalmazottat érintenek. Egyetemi diplomája megszerzése után különböző pénzügyi intézményeknél dolgozott, többek között külföldön is, és széles körű szakmai ismereteket szerzett. 2017 óta az OTP Bank budapesti központjában dolgozik, előtte hat évig az OTP Bank szerbiai leányvállalatát, az OTP Banka Srbija-t vezette.
Bertalan Imre a Marx Károly Közgazdasági Egyetemen (a Budapesti Corvinus Egyetem elődje) szerzett diplomát. Karrierje során a pénzügyi szektorban, különösen az OTP Banknál a HR-stratégiák és a vezetői fejlesztés előmozdítására összpontosított.
Orbán Gábor a Gedeon Richter Nyrt. vezérigazgatója.
Több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a pénzügyi és gyógyszeripari szektorban, ahol gazdasági, befektetési és stratégiai vezetői pozíciókat töltött be. Karrierje során vállalati stratégiák kidolgozásában és nagyszabású pénzügyi projektek felügyeletében vett részt, különösen a gyógyszeriparban.
Orbán Gábor a Budapesti Közgazdasági Egyetemen szerzett diplomát, majd az Egyesült Államokban folytatta tanulmányait. Gazdasági és pénzügyi stratégia terén szerzett szilárd háttérrel rendelkezik, amely hozzájárult a Richter Gedeon sikeréhez és növekedéséhez. Vezető szerepe mellett Orbán Gábor aktívan részt vesz mentorprogramokban és támogatja az üzleti közösség sokszínűségének és vezetői képzésének fejlesztését célzó kezdeményezéseket.
Evelin ügyvezető igazgató, a Citibank globális készpénzszolgáltatási műveleteinek vezetője, a Citi jogi személyiségeinek műveleti vezetője (COO) az Egyesült Királyságban, valamint a Citigroup Global Markets Limited és a Citibank NA London Branch ügyvezető igazgatója.
Több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a távközlési és banki szektorban, ahol vezető pozíciókat töltött be a technológia, az operatív tevékenységek és a változásmenedzsment területén. Globális pozíciójában világszerte irányítja a csapatokat, és szolgáltatásokat nyújt a Citi minden földrajzi területén.
Evelin 2001-ben szerzett diplomát a Budapesti Corvinus Egyetemen, és több vezetői fejlesztő tanfolyamot végzett a Wharton Executive Education, a Stanford University Graduate School of Business és a UC Berkeley intézményeiben.
Karrierje során elkötelezett volt a vezetői fejlesztés és a nők vezetői pozíciókba kerülésének előmozdítása iránt. Több Citi Women Network csoportot indított, szponzorálta a brit „Disability and Neurodiversity Network” hálózatot, magyar és nemzetközi tehetségeket mentorált, és aktívan támogatja a pénzügyi szektorban a sokszínűséget, az esélyegyenlőséget és a befogadást előmozdító kezdeményezéseket.
Janza Ákos az Amerikai Kereskedelmi Kamara Magyarországi (AmCham Hungary) elnöke, valamint az MSCI AI & HR-transzformációkért, valamint irodai operációkért felelős globális vezetője. Az MSCI-nél július 1-jéig marad, ezt követően a Masterplast Nyrt. közép-európai építőanyag-gyártó vállalat vállalati átalakításért felelős vezetőjeként és volumetrikus moduláris üzletágának vezérigazgatójaként folytatja pályafutását.
Több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a pénzügyi szolgáltatások területén, ahol vállalati átalakítás és operatív menedzsment területén töltött be vezető pozíciókat. Globális szerepkörében kulcsszerepet játszik a szervezeti hatékonyság növelésében és az innováció előmozdításában.
Ákos MBA diplomáját a Purdue Egyetemen és a Közép-európai Egyetemen szerezte. Karrierje során elkötelezetten dolgozott az üzleti átalakítás és a vezetői fejlesztés előmozdításán, hozzájárulva a vállalati legjobb gyakorlatok fejlődéséhez. A mentorálás és a jövőbeli vezetők felkészítése iránti szenvedélye jelentősen formálta a pénzügyi szolgáltatási ágazat következő generációjának szakembereit.
Dr. Jelassi az UNESCO kommunikációs és információs ügyekért felelős főigazgató-helyettese, aki a véleménynyilvánítás szabadságával, a médiafejlesztéssel, a digitális átalakulással és az inkluzív tudásalapú társadalmakkal kapcsolatos programokat felügyeli.
Több mint 35 éves tapasztalattal rendelkezik az akadémiai, kormányzati és vállalati szektorban, ahol vezető pozíciókat töltött be az oktatás, a technológia és a közpolitika területén. Korábban Tunézia felsőoktatási, tudományos kutatási és IKT-minisztere volt, ahol a nemzeti digitális átalakulási kezdeményezéseket irányította. Előtte az Ooredoo Tunisia, az ország vezető mobil távközlési szolgáltatójának igazgatótanácsának elnöke volt. Stratégiai és technológiai menedzsment professzora volt az IMD-n (Lausanne) és az INSEAD-on (Fontainebleau), valamint az Ecole des Ponts Business School (Párizs) dékánja.
Dr. Jelassi a New York-i Egyetemen szerezte doktori címét informatikából. Karrierje során elkötelezett híve volt az innováció, a tudáshoz való hozzáférés és a digitális ökoszisztémák etikus fejlesztésének. A digitális technológiák fenntartható fejlődésben betöltött szerepének fontos szószólója, és világszerte számos kezdeményezésben vett részt az információhoz és az oktatáshoz való hozzáférés javítása érdekében.
Kádár Tamás a SEON társalapítója és vezérigazgatója, egy 2017-ben alapított csalásmegelőző vállalat, amely digitális lábnyomelemzéssel küzd az online csalások ellen. Tamás és Jendruszák Bence eredetileg egy kriptovaluta-startupot alapítottak, ahol folyamatos csalási támadásoknak voltak kitéve, amelyek veszélybe sodorták vállalkozásuk fennmaradását.
Az iparágra nehezedő lassú, költséges és körülményes csalásellenes megoldásokkal szembesülve, amelyek rontották az ügyfelek élményét, megalapították a SEON-t, hogy megoldják ezeket a kihívásokat. Tamás vezetése alatt a SEON globális vállalattá nőtte ki magát, amely olyan ügyfeleket szolgál ki, mint a Revolut, a Patreon és a Mollie. A SEON csapata számos friss diplomás hallgatót foglalkoztat a Budapesti Corvinus Egyetemről, ami megerősíti Tamás szoros kapcsolatát az intézménnyel.
Tamás a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte ICT üzleti elemzői diplomáját. Karrierje során elkötelezett volt a csalásmegelőzés területén történő innováció előmozdítása és a technológiai szektorban dolgozó fiatal tehetségek támogatása mellett.
Nika a TBC csoport Üzbegisztán üzletágának vezérigazgatója és a TBC Bank csoport felsővezetői bizottságának tagja, több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a fintech és a banki szektorban.
2014-ben csatlakozott a TBC Bankhoz, előtte vezető pozíciókat töltött be az UniCredit Csoportnál és a Kaspi Banknál. Azóta számos fontos kezdeményezést vezetett, többek között a „Space” digitális banki platform fejlesztését és a bank nemzetközi terjeszkedését. Az ő vezetése alatt a TBC Csoport belépett az üzbég piacra, ahol kevesebb mint 5 év alatt 18 millió ügyfélre bővült.
Nika öt évig tagja volt a madridi IE Business School tanácsadó testületének, ahol hozzájárult a felsőoktatásról és a karrierfejlesztésről szóló vitákhoz a FÁK-országok piacain. MBA diplomát szerzett az IE Business School-on, nemzetközi közgazdaságtanból mesterdiplomát a Grúz Műszaki Egyetemen, és végzett vezetői programokat a Stanfordon és az IMD-n.
Lana a MOL Csoportszintű HR igazgatója, 2021 óta felelős a vállalat stratégiai humánerőforrás-politikájáért.
Karrierjét 2010-ben kezdte a MOL-nál, a MOL Csoport tagvállalataként működő horvátországi INA-nál, tanulási és fejlesztési szakértőként. Két évvel később a központba került, ahol különböző csoportszintű pozíciókat töltött be, többek között a csoport downstream és upstream HR üzleti partnerkapcsolatok vezetőjeként. Jelenlegi pozíciójában a MOL Csoport „Shape Tomorrow 2030+” stratégiájának humánerőforrás-vonulatának megvalósításáért felelős, különös figyelmet fordítva a munkaerő vonzására, megtartására és fejlesztésére, nagy tekintettel a tehetségekre.
Lana a Zágrábi Egyetemen szerzett pszichológia diplomát, CIPD HR menedzsment szakirányú diplomát, coaching diplomát, valamint NLP Master Practitioner képesítést. Karrierje során elkötelezetten foglalkozott a vezetői fejlesztéssel és a vállalati HR stratégiák fejlesztésével.
Diplomáját a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen, vállalati pénzügy szakon szerezte kiváló minősítéssel.
Karrierjét 2003-ban a Procter & Gamble különböző HR-folyamataiért felelős régiós vezetőként kezdte. Nemzetközi HR-menedzsment területen szerzett tapasztalatait a Genfben és Cincinnatiban folytatott humánerőforrás- és vezetői továbbképzésekkel mélyítette.
2008 és 2010 között a Vodafone nemzetközi operációs központ felépítését irányította, ezt követően HR-folyamatokért felelős vezetőként folytatta munkáját. Az OPP nemzetközi MBTI coach képesítését Oxfordban szerezte meg. Oktatói és HR-menedzsment modulvezetői munkáját az International Business Schoolban folytatta.
2010 és 2014 között a BP globális szolgáltató szervezetének (a British Petrol leányvállalata) európai és afrikai szolgáltató központjainak HR-igazgatójaként a vállalat nemzetközi HR-szolgáltató egységeinek felépítését vezette Európában és Ázsiában.
2014 és 2016 között az Alexander Mann Solutions kelet-európai vezetőjeként HR-szolgáltatásmenedzsment, account menedzsment és ügyfélkezelés területeken dolgozott.
2016-tól az MKB Bank Nyrt. és MKB Pénzügyi Csoport humán erőforrásért felelős ügyvezető igazgatója, 2021-től pedig a Magyar Bankholding Zrt. humán erőforrásért felelős vezérigazgató-helyettese.
Ez idő alatt pályázta meg és végezte el a Harvard Business School Senior HR Executive képzését, majd a Michigan Ross School of Business HR Executive Education programján szerzett képesítést.
2023 májusától az MBH Bank humán erőforrásért felelős vezérigazgató-helyettese.
Mohamed a 4iG csoport üzletfejlesztési és innovációs vezetője, egy vezető magyar telekommunikációs és informatikai vállalatnál.
2023 áprilisában csatlakozott a 4iG-hez, ahol a telekommunikációs szektorban szerzett széles körű tapasztalatát kamatoztatja. Ezt megelőzően 2018 és 2023 között a Yettel Magyarország (korábban Telenor Magyarország) kereskedelmi igazgatójaként dolgozott, ahol kulcsszerepet játszott a vállalat márkanevének átalakításában és kereskedelmi átalakulásában. Ezt megelőzően 2015 és 2018 között a Magyar Telekom marketing igazgatójaként felügyelte a stratégiai termékfejlesztést és az ügyfélélményt javító kezdeményezéseket.
Jelenlegi pozíciójában Mohamed a 4iG kereskedelmi stratégiájának kialakításáért és a Vodafone Hungary One márkanévre történő átállásának vezetéséért felelős. Karrierje során elkötelezetten dolgozott az innováció előmozdításán, az ügyfél-elkötelezettség növelésén és a közép- és kelet-európai távközlési piac átalakításán.
Melinda a T-Mobile Czech Republic (TMCZ) és a Slovak Telekom (ST) vezérigazgatója, aki a régió stratégiai növekedését és digitális átalakulását irányítja.
Több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a távközlési iparban, vezető pozíciókat töltött be a Deutsche Telekom és a Magyar Telekom vállalatoknál, ahol a kereskedelmi kiválóságra és az ügyfélélményre összpontosított. Jelenlegi pozíciója előtt a Deutsche Telekom Csoport európai központjában a B2C Europe (10 országot magában foglaló) kereskedelmi növekedésért felelős alelnökeként dolgozott, ahol a növekedés, az átalakulás, a digitalizálás és az ügyfélélmény fejlesztéséért volt felelős.
Első diplomáját a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karán szerezte 1994-ben, majd az egyetem Külkereskedelmi Karán marketing szakközgazdász végzettséget szerzett 1997-ben. 2007-ben végezte el a Webster University és a Szent István Egyetem MBA képzését. Karrierje során elkötelezett volt a telekommunikációs innováció előmozdítása, a digitális ügyfélélmény javítása és a vezetői fejlesztés elősegítése iránt.
MET Csoport vezérigazgatója és igazgatótanácsának elnöke
Benjamin Lakatos a svájci székhelyű MET Csoport integrált európai energetikai vállalat elnöke, vezérigazgatója és többségi tulajdonosa.
2001-ben kezdte energetikai karrierjét a MOL Csoportnál, ahol vállalati egyesüléseket és felvásárlásokat irányított Budapesten. Felismerve az európai földgázpiac liberalizációjában rejlő lehetőségeket, új üzleti stratégiát dolgozott ki, és 2007-ben egy kis szakértői csapattal elindította a MET-et.
Az ő irányítása alatt a csoport független, menedzsment tulajdonú vállalattá nőtte ki magát, amely ma 17 európai és ázsiai leányvállalatán keresztül 31 nemzeti földgázpiacon és 44 nemzetközi kereskedelmi központban folytatja tevékenységét. Ma a MET Csoport Európa egyik leggyorsabban növekvő energetikai vállalata.