Ugrás a fő tartalomra

Márkaépítés

avagy hogyan lépjünk szintet a cégünkkel 

Építsd a márkád, építsd a karriered!

A képzésünket azon hazai kis- és középvállalatok szakemberei számára kínáljuk, akik iparágukon belül sikeresek, de keresik a további növekedés forrásait. A márkaépítés egy olyan stratégiai gondolkodásmódot és eszköztárat kínál cégvezetőknek, és más -üzletfejlesztésért- felelős vezetőknek, amelyek révén sikeresen meg tudják különböztetni magukat versenytársaiktól. A kurzus alapvető megközelítése, hogy a résztvevők a tanultakat alkalmazzák a saját cégükre, és megoldási javaslataikról visszajelzést kapjanak. 

Az elmélet és a gyakorlat összhangját az oktatók személye garantálja; az egyetemi oktatói gyakorlat és a multinacionális márkák menedzselésében szerzett többévtizedes tapasztalat összekapcsolódásával a résztvevők olyan ismereteket szerezhetnek, amelyek valóban beválnak és hosszútávon alakítják egy vállalat vagy vállalkozás versenyképességét.  

A képzésünk tökéletes azoknak, akik...

  • hazai kis- és középvállalatok szakemberei, vezetői. 

Kérdés esetén keresd:

felnottkepzes@uni-corvinus.hu 

Képzésinformációk

A képzés vezetője:
Dr. Kolos Krisztina  

A képzés oktatói: 

  • Dr. Kolos Krisztina  
  • Pribula László  

A képzés hossza: 
20 tanóra (5 alkalom)  

Képzés nyelve: magyar  

Az oktatás jelenléti formában történik. 

Felvételi követelmények: cégvezetői, menedzseri tapasztalat (marketing szaktudás és végzettség nem elvárás). 

Budapesti Corvinus Egyetem

Early bird jelentkezés esetén

159 000 Ft / félév

Budapesti Corvinus Egyetem

Normál jelentkezés esetén

212 000 Ft / félév

A szak tanterve

  • Mi az a márka és hogyan segíthet az üzletfejlesztésben? 
  • Honnan ered a márkázás és mi a márka funkciója? 
  • Hogyan befolyásolja a márka a fogyasztói döntéseket és az üzletmenetet? 
  • Melyek a márka és fogyasztó kapcsolatok pszichológiai és szociológia vonatkozásai? 
  • Mi a márkakötődés, milyen formái vannak és milyen eszközökkel alakítható?  
  • Hogyan használható a storytelling a márkák kulturális jelentésének alakításában? 
  • Ki és miért fogja megvenni a termékemet/szolgáltatásomat? 
  • Milyen fogyasztói igényt elégitek ki vagy problémát oldok meg? 
  • Hogyan találom meg a fogyasztói consumer insightokat? 
  • Hogyan definiálható a releváns piaca márka számára és kik (lesznek) a potenciális fogyasztóim? 
  • Hogyan kell a szegmentációt végrehajtani a célcsoportot definiálni, illetve milyen lehetőséget adnak ebben a kvalitatív és kvantitatív kutatások? 
  • Hogyan alakítsam ki a márkám arculatát? Mi az a pozicionálás? 
  • Van-e vízióm?  
  • Mik a márkám fő attribútumai? 
  • Mik a racionális és emocionális előnyök? 
  • Hogyan definiáljam a márkám személyiségét? Mi a szerepe az archetípusoknak? 
  • Mi legyen a USP vagy a márkapozícionálási állítás (brand positioning statement)? 
  • Hogyan vezessem be a márkát a piacra? 
  • Mi az a marketing mix és miért fontos, hogy minden eleme összhangban legyen a pozicionálással? 
  • Hogyan készítsek márkakampányt?  
  • Hogyan határozzam meg a márkakommunikációs célokat és a kommunikációs platformokat? 
  • Mikor szükséges kommunikációs és média ügynökségeket igénybe venni? 
  • Márkák növekedése 
  • Milyen szempontokat kell figyelembe venni a márka portfólió menedzsmentnél? 
  • Mi az a márkahierarchia és hogyan kezelhető? (corporate vs brand-range brand) 
  • Hogyan alkalmazható a márkakiterjesztés, a co-branding, a márkalicensz és alkotóelem márkázás a márka növekedési céljainak eléréséhez? 
  • Hogyan mérhető a márkateljesítménye, üzleti teljesítmény (forgalom) és piaci teljesítmény (piacrész) jelentősége? 
  • Mi az a márkaegészség (Brand health), milyen elemei vannak és hogyan használható a márkateljesítmény nyomonkövetése során? 
Budapesti Corvinus Egyetem

A képzés elvégzése után...

A résztvevők a kurzus elvégzését követően képesek lesznek 

  • cégük márkáinak releváns piacát körülhatárolni 
  • fogyasztói insightokat azonosítani és meghatározni a márka potenciális fogyasztóit  
  • szegmentáció végezni a szükséges fontosabb kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerek ismeretében 
  • kialakítani a márkaarculatot, a főbb attribútumainak, emocionális és funkcionális előnyeinek meghatározásával 
  • márkakampányt kidolgozni 
  • javaslatokat tenni cégük márkáinak további növekedésére

Szakfelelősi köszöntő

Kedves leendő Hallgatónk! 

Üdvözöllek a Márkaépítés képzésünkön! Egy izgalmas és gyakorlati kurzust szeretnék a figyelmébe ajánlani. Amennyiben az Ön vállalata keresi a sikeres növekedés lehetőségeit, a márkaépítés egy olyan stratégiai gondolkodásmódot és eszköztárat kínál Önnek, amely segítségével új lendületet kaphat cége, vállalkozása. A kurzus alapvető megközelítése, hogy a résztvevők a tanultakat alkalmazzák a saját cégükre, és megoldási javaslataikról visszajelzést kapjanak. 

Az elmélet és a gyakorlat összhangját az oktatók személye garantálja; az egyetemi oktatói gyakorlat és a multinacionális márkák menedzselésében szerzett többévtizedes tapasztalat összekapcsolódásával a résztvevők olyan ismereteket szerezhetnek, amelyek valóban beválnak és hosszútávon alakítják egy vállalat vagy vállalkozás versenyképességét. 

A képzés során a hallgatói bevonódás és az interaktív oktatási módszerek kerülnek előtérbe. Célunk, hogy az ismeretszerzés mellett élményalapú oktatást valósítsunk meg. Várjuk jelentkezését képzésünkre! 

Oktatóinkról

Budapesti Corvinus Egyetem

Dr. Kolos Krisztina

Egyetemi tanár, a képzés vezetője 

Kolos Krisztina a Budapesti Corvinus Egyetem egyetemi tanára. Több, mint 600 tudományos közleménnyel rendelkezik. Társszerzője és szerkesztője a Márkamenedzsment című szakkönyvnek (Akadémiai Kiadó, 2016). Közel 10 éves gyakorlata van a Márkamenedzsment, márkastratégiák témakör oktatásában az egyetemi képzési portfólió valamennyi szintjén. 

Budapesti Corvinus Egyetem

Pribula László 

Marketingtanácsadó

Pribula László több mint 20 éves szakmai és felsővezetői tapasztalattal rendelkezik marketing, kereskedelem és operatív üzletvezetés terén. Vezetői gyakorlatát a Nestlé csoportnál szerezte, ahol márkaépítésért, kommunikációért, illetve üzletág vezetésért felelt különböző pozíciókban, valamint a vállalat svájci központjának helyettes alelnökeként alakította a globális márka-, kommunikációs, innovációs, illetve fenntarthatósági stratégiát.  

Vágólapra másolva
×