A képzésünket azon hazai kis- és középvállalatok szakemberei számára kínáljuk, akik iparágukon belül sikeresek, de keresik a további növekedés forrásait. A márkaépítés egy olyan stratégiai gondolkodásmódot és eszköztárat kínál cégvezetőknek, és más -üzletfejlesztésért- felelős vezetőknek, amelyek révén sikeresen meg tudják különböztetni magukat versenytársaiktól. A kurzus alapvető megközelítése, hogy a résztvevők a tanultakat alkalmazzák a saját cégükre, és megoldási javaslataikról visszajelzést kapjanak.
Az elmélet és a gyakorlat összhangját az oktatók személye garantálja; az egyetemi oktatói gyakorlat és a multinacionális márkák menedzselésében szerzett többévtizedes tapasztalat összekapcsolódásával a résztvevők olyan ismereteket szerezhetnek, amelyek valóban beválnak és hosszútávon alakítják egy vállalat vagy vállalkozás versenyképességét.
A képzés vezetője:
Dr. Kolos Krisztina
A képzés oktatói:
A képzés hossza:
20 tanóra (5 alkalom)
Képzés nyelve: magyar
Az oktatás jelenléti formában történik.
Felvételi követelmények: cégvezetői, menedzseri tapasztalat (marketing szaktudás és végzettség nem elvárás).
A résztvevők a kurzus elvégzését követően képesek lesznek
Kedves leendő Hallgatónk!
Üdvözöllek a Márkaépítés képzésünkön! Egy izgalmas és gyakorlati kurzust szeretnék a figyelmébe ajánlani. Amennyiben az Ön vállalata keresi a sikeres növekedés lehetőségeit, a márkaépítés egy olyan stratégiai gondolkodásmódot és eszköztárat kínál Önnek, amely segítségével új lendületet kaphat cége, vállalkozása. A kurzus alapvető megközelítése, hogy a résztvevők a tanultakat alkalmazzák a saját cégükre, és megoldási javaslataikról visszajelzést kapjanak.
Az elmélet és a gyakorlat összhangját az oktatók személye garantálja; az egyetemi oktatói gyakorlat és a multinacionális márkák menedzselésében szerzett többévtizedes tapasztalat összekapcsolódásával a résztvevők olyan ismereteket szerezhetnek, amelyek valóban beválnak és hosszútávon alakítják egy vállalat vagy vállalkozás versenyképességét.
A képzés során a hallgatói bevonódás és az interaktív oktatási módszerek kerülnek előtérbe. Célunk, hogy az ismeretszerzés mellett élményalapú oktatást valósítsunk meg. Várjuk jelentkezését képzésünkre!
Egyetemi tanár, a képzés vezetője
Kolos Krisztina a Budapesti Corvinus Egyetem egyetemi tanára. Több, mint 600 tudományos közleménnyel rendelkezik. Társszerzője és szerkesztője a Márkamenedzsment című szakkönyvnek (Akadémiai Kiadó, 2016). Közel 10 éves gyakorlata van a Márkamenedzsment, márkastratégiák témakör oktatásában az egyetemi képzési portfólió valamennyi szintjén.
Marketingtanácsadó
Pribula László több mint 20 éves szakmai és felsővezetői tapasztalattal rendelkezik marketing, kereskedelem és operatív üzletvezetés terén. Vezetői gyakorlatát a Nestlé csoportnál szerezte, ahol márkaépítésért, kommunikációért, illetve üzletág vezetésért felelt különböző pozíciókban, valamint a vállalat svájci központjának helyettes alelnökeként alakította a globális márka-, kommunikációs, innovációs, illetve fenntarthatósági stratégiát.