Ugrás a fő tartalomra
Vissza2025.05.06.

Vendégelőadás: A metafora erejének feltárása a globális borkommunikációban

2025. máj. 13. 17:20
A Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék örömmel jelenti be „A metafora erejének feltárása a globális borkommunikációban” című nyilvános előadást, amelyet Allison Creed, a Melbourne-i Egyetem professzora tart.
2025.05.13. 17:20
Budapesti Corvinus Egyetem

Időpont: 2025. május 13. 17:20-18:50 

HelyszínBudapesti Corvinus Egyetem, E épület, I-es előadó 

Az esemény nyelve: Angol  

 

Dr. Allison Creed

Csatlakozzunk Dr. Allison Creedhez* a Melbourne-i Egyetemről, aki egy lenyűgöző 90 perces utazást tesz a borkommunikáció világába. Fedezzük fel közösen, hogyan alakítják a metaforák a borral kapcsolatos érzékszervi tapasztalatainkat, hogyan befolyásolják a fogyasztók elkötelezettségét, és hogyan nyújtanak kulcsfontosságú betekintést a kultúrák közötti kommunikáció és oktatás terén a 400 milliárd dolláros globális piacon való eligazodáshoz. Az előadás a kognitív nyelvészet, a kultúratudomány és a kommunikációtudomány ismereteit kombinálva tár fel stratégiákat a lenyűgöző narratívák kialakításához és a különböző piacokon folytatott inkluzív kommunikáció elősegítéséhez. 

Diákoknak: Az előadás felfedi, hogy a különböző tudományterületek hogyan kapcsolódnak össze, hogy hatékony eszközöket kínáljanak a marketing és a globális kommunikáció valós alkalmazásához. 

Akadémikusoknak: Az előadás értékes interdiszciplináris perspektívákat kínál, amely potenciálisan új kutatási ötleteket és együttműködéseket indíthat el. 

*Dr. Allison Creed az alkalmazott kognitív nyelvészet területén kutat, a metaforikus nyelvre összpontosítva a kommunikációban és az oktatásban. A Faculty for Arts oktatási szakértője, és mesterdiplomával rendelkezik az oktatás, valamint a tanulás és fejlesztés területén. Allison tapasztalata kiterjed az alkalmazott nyelvészetre, a bormarketingre és a karrierfejlesztésre, publikációi a British Journal of Guidance and Counselling, az International Journal of Educational and Vocational Guidance, az Edward Elgar Handbook of Research Methods in Careers és a Palgrave Macmillan’s Management and Marketing of Wine Tourism Business című kiadványokban jelentek meg. 

Vágólapra másolva
×