Vendégelőadás: A metafora erejének feltárása a globális borkommunikációban

Időpont: 2025. május 13. 17:20-18:50
Helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem, E épület, I-es előadó
Az esemény nyelve: Angol
Dr. Allison Creed
Csatlakozzunk Dr. Allison Creedhez* a Melbourne-i Egyetemről, aki egy lenyűgöző 90 perces utazást tesz a borkommunikáció világába. Fedezzük fel közösen, hogyan alakítják a metaforák a borral kapcsolatos érzékszervi tapasztalatainkat, hogyan befolyásolják a fogyasztók elkötelezettségét, és hogyan nyújtanak kulcsfontosságú betekintést a kultúrák közötti kommunikáció és oktatás terén a 400 milliárd dolláros globális piacon való eligazodáshoz. Az előadás a kognitív nyelvészet, a kultúratudomány és a kommunikációtudomány ismereteit kombinálva tár fel stratégiákat a lenyűgöző narratívák kialakításához és a különböző piacokon folytatott inkluzív kommunikáció elősegítéséhez.
Diákoknak: Az előadás felfedi, hogy a különböző tudományterületek hogyan kapcsolódnak össze, hogy hatékony eszközöket kínáljanak a marketing és a globális kommunikáció valós alkalmazásához.
Akadémikusoknak: Az előadás értékes interdiszciplináris perspektívákat kínál, amely potenciálisan új kutatási ötleteket és együttműködéseket indíthat el.
*Dr. Allison Creed az alkalmazott kognitív nyelvészet területén kutat, a metaforikus nyelvre összpontosítva a kommunikációban és az oktatásban. A Faculty for Arts oktatási szakértője, és mesterdiplomával rendelkezik az oktatás, valamint a tanulás és fejlesztés területén. Allison tapasztalata kiterjed az alkalmazott nyelvészetre, a bormarketingre és a karrierfejlesztésre, publikációi a British Journal of Guidance and Counselling, az International Journal of Educational and Vocational Guidance, az Edward Elgar Handbook of Research Methods in Careers és a Palgrave Macmillan’s Management and Marketing of Wine Tourism Business című kiadványokban jelentek meg.