Főoldal Budapesti Corvinus Egyetem - Budapesti Corvinus Egyetem Ugrás a fő tartalomra
Vissza az elérhetőségekhez

Önéletrajz - Dr. Deák-Zsótér Boglárka

Adatok

Dr. Deák-Zsótér Boglárka

marketing menedzser
adjunktus
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2001 - 2007
    Budapesti Corvinus Egyetem, Közgazdász, Marketing szakirány (B)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2017, PhD
    Budapesti Corvinus Egyetem
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2009 - 2014
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Tanszék, PhD-hallgató
  • 2006 - 2007
    Unilever Magyarország Kft., Trade Marketing Asszisztens
  • 2004 - 2006
    Összhang Kulturális Egyesület, Rendezvényszervező
  • 2002 - 2004
    Motorola Magyarország Kommunikációs Kft., Ügyfélkapcsolati munkatárs
  • 2001 - 2002
    Erkel Ferenc Általános Művelődési és Közösségi Ház, Gyula, Rendezvényszervező
  • 1999 - 2000
    Fittich Svájci-Magyar Biztonságtechnikai Kft., Külkereskedelmi ügyintéző
  • 2014 - 2017
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Tanszék, Tanársegéd
  • 2015 - 2018
    Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Marketing menedzser
  • 2017 -
    Budepesti Corvinus Egyetem, Marketing Tanszék, Adjunktus
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2012, 1 hét
    Bécsi Egyetem
Díjak, címek, kitüntetések
  • 2012, II. helyezés a Pénzügyi Szemle PhD Pályázatán
    Állami Számvevőszék
  • 2016, Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíj
    Emberi Erőforrások Minisztériuma
  • 2017, Leginnovatívabb Marketing Kurzus
    Most Innovative Marketing Course
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
közép
közép
felső
német
közép
közép
közép
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
  • Nyelv: német
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: közép
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Marketing, BsC
Szakszeminárium
Marketingkutatás
Marketingtervezés
Tanulás- és kutatásmódszertan

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Pénzügyi szocializáció
Intergenerációs hatások a fiatalok fogyasztói szocializációjában
Otthon élő fiatal felnőttek fogyasztói magatartása
Családi kommunikáció
Pénzügyi edukáció
Pénzügyi kultúra

Eladásösztönzés
Gyermekek mint célcsoport
Gyermekeket célzó élelmiszermarketing
Tudománymetria
Fontosabb kutatások
  • 2016 - 2017, A fiatal felnőttek pénzügyi kultúrájának vizsgálata – különös tekintettel az időorientációra és a szükségletkielégítés késleltetésének képességére
    Részvétel formája: kutatásvezető
    Finanszírozó: Emberi Erőforrások Minisztériuma
    További információk a kutatásról:
  • 2017 - 2018, A (köz) pénzügyi kultúra nemzeti stratégiát megalapozó kutatások
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: Nemzeti Közszolgálati Egyetem
    További információk a kutatásról:
Szakértői tanácsadási tevékenységek
  • 2011 - 2014
    OTP Fáy András Alapítvány, Fiatalok pénzügyi magatartása, a pénzügyi edukáció szerepe
  • 2011 - 2012
    HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Marketingaudit és marketingkoncepció
  • 2012 - 2014
    HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Marketingstratégia kialakítása a HungaroControl és a CRDS számára
  • 2014 - 2015
    HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Tudásközpont koncepció előkészítése a HungaroControl számára
  • 2015 - 2016
    HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., CSR stratégiát megalapozó tanácsadás a HungaroControl számára
  • 2018 -
    Egyedülálló Szülők Klubja Alapítvány, Üzleti koncepció játszóház kialakítására és működtetésére az Egyszülős Központban
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: Főépület
    Szobaszám: 355
    Mellék: 5068
    Fővonal:
    Fax:
    Belső fax:
boglarka.zsoter@uni-corvinus.hu
Adatok

Dr. Deák-Zsótér Boglárka

marketing menedzser
adjunktus
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2001 - 2007
    Corvinus University of Budapest, Economist, Marketing specialization (B)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2017, PhD
    Corvinus University of Budapest
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2009 - 2014
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing, PhD Student
  • 2006 - 2007
    Unilever Hungary Ltd., Trade marketing assistant
  • 2004 - 2006
    Összhang Cultural Association, Cultural event/festival organizer
  • 2002 - 2004
    Motorola Hungary Ltd., Partner relationship administrator
  • 2001 - 2002
    Ferenc Erkel Cultural Center of Gyula, Cultural event/festival organizer
  • 1999 - 2000
    Fittich Ltd., Commercial sales administrator
  • 2014 - 2017
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing, Assistant Lecturer
  • 2015 - 2018
    Corvinus University of Budapest, Corvinus Business School, Marketing manager
  • 2017 -
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing, Lecturer
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2012, 1 week
    University of Vienna
Díjak, címek, kitüntetések
  • 2012, 2nd place at the PhD Competition of Public Finance Quarterly
    State Audit Office of Hungary
  • 2016, New National Excellence Program
    Ministry of Human Capacities
  • 2017, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
    EMOK Association for Teaching and Research in Marketing
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
közép
közép
felső
német
közép
közép
közép
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
  • Nyelv: német
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: közép
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Marketing, BsC
Marketing research
Marketing planning
Learning and research methods

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Financial socialization
Intergenerational influences in youth' financial socialization
Consumer behaviour of young adults living with their parents
Family communication
Financial education
Financial literacy

Sales promotions
Children as target group
Food marketing to children
Scientometrics
Fontosabb kutatások
  • 2016 - 2017, Investigation of young adults' financial culture - considering their time perception and ability for delayed gratification
    Részvétel formája: kutatásvezető
    Finanszírozó: Ministry of Human Capacities
    További információk a kutatásról:
  • 2017 - 2018, Researches for Establisment of national strategy for financial culture
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: National University of Public Services
    További információk a kutatásról:
Szakértői tanácsadási tevékenységek
  • 2011 - 2014
    OTP Fáy András Foundation, Youth's financial behaviour and the role of financial education
  • 2011 - 2012
    HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Marketing audit and conception of marketing
  • 2012 - 2014
    HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Marketing strategy for HungaroControl and CRDS
  • 2014 - 2015
    HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Concept for Knowledge Center of HungaroControl
  • 2015 - 2016
    HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Counselling for establishment of CSR Strategy of HungaroControl
  • 2018 -
    Single Parent Families' Foundation, Business plan for development and maintenance of indoor play ground in Single Parent Centre
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: Main Building
    Szobaszám: 355
    Mellék: 5068
    Fővonal:
    Fax:
    Belső fax:
boglarka.zsoter@uni-corvinus.hu
Vágólapra másolva
X
×