Főoldal Budapesti Corvinus Egyetem - Budapesti Corvinus Egyetem Ugrás a fő tartalomra
Vissza az elérhetőségekhez

Önéletrajz - Dr. Kajos Attila

Adatok

Dr. Kajos Attila

Vállalatgazdaságtan Intézet / Üzleti Gazdaságtan Tanszék
1982
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2003 - 2008
    Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Gazdálkodási szak Marketing szakirány (főiskolai)
  • 2006 - 2008
    Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Angol nyelvű szakfordító (főiskolai)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2020, PhD
    Pécsi Tudományegyetem Gazdálkodástani Doktori Iskola
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2021 -
    Üzleti Gazdaságtan Tanszék, Egyetemi Adjunktus
  • 2016 - 2020
    Üzleti Gazdaságtan Tanszék, egyetemi tanársegéd
  • 2012 - 2019
    Pécsi Tudományegyetem, Természettudományi Kar, Sporttudományi és Testnevelési Intézet, egyetemi tanársegéd
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
  • 2021 -
    Gazdálkodáselmélet szakirányfelelős
  • 2019 -
    ETDT titkár
  • 2017 - 2021
    Gazdálkodselmélet szakirány koordinátor
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
felső
felső
felső
Igen
német
közép
közép
közép
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?: Igen
  • Nyelv: német
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: közép
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Business Essentials, Applied Business Economics, Cases of Busines Economics; Vállalatelméletek, Stratégiai és Üzleti tervezés, Alkalmazott sportgazdaságtan, Sportüzleti esettanulményok, Business Economics, Vállalatgazdaságtan; Üzleti Gazdaságtan

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Sportmarketing; Fogyasztói magatartás a sport területén; Sport és motiváció; Fogyasztói márkaérték a sportpiacon

Technológia és marketing; Kiterjesztett valóság marketing célú felhasználása
Fontosabb kutatások
  • 2017 - 2020, Sportolók fogyasztói márkaértéke
    Részvétel formája:
    Finanszírozó:
    További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
  • 2016 - 2018, START (Sport Társadalom Aktivitás Rekreáció és Turizmus) folyóirat szerkesztőségi tagja, a szerkesztőség tagja, vezetője
    magyar nyelvű
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: E
    Szobaszám: 145
    Mellék: 5422
    Fővonal:
    Fax:
    Belső fax:
attila.kajos@uni-corvinus.hu

Szerda 11:40-13:10
Adatok

Dr. Kajos Attila

Assistant Professor
Institute of Business Economics / Department of Business Studies
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 2003 - 2008
    University of Pécs, Faculty of Business Economics, Economist (Majoring in Marketing) (főiskolai)
  • 2006 - 2008
    University of Pécs, Faculty of Business Economics, Specialized Translator in English (főiskolai)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2020, PhD
    University of Pécs Doctoral School of Business Administration
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2021 -
    , Assistant Professor
  • 2016 - 2021
    Department of Busines Economics, Assistant Lecturer
  • 2012 - 2019
    University of Pécs, Faculty of Sciences, Institute of Sport Science and Physical Education, Assistant lecturer
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Médiaszereplést vállal-e rajta?
angol
felső
felső
felső
Igen
német
közép
közép
közép
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Médiaszereplést vállal-e rajta?: Igen
  • Nyelv: német
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: közép
    Médiaszereplést vállal-e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Business Essentials, Applied Business Economics, Busines Economics, Cases of Busines Economics, Applied Sport Business Economics, Sport Business Case Studies

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Sports Marketing; Consumer Based Brand Equity in the Sport Market; Consumer Behaviour in Sport; Sport and Motivation

Technology and Marketing; The marketing use of Augmented Reality
Fontosabb kutatások
  • 2021 - , Consumer Behaviour of Satellite Sport Fans
    Részvétel formája:
    Finanszírozó:
    További információk a kutatásról:
  • 2017 - 2021, Consumer Based Athlete Brand Equity
    Részvétel formája:
    Finanszírozó:
    További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: E
    Szobaszám: 145
    Mellék:
    Fővonal:
    Fax:
    Belső fax:
attila.kajos@uni-corvinus.hu

Wednesday 15:30-17:00
Vágólapra másolva
X
×