Vállalatgazdaságtan; Üzleti Gazdaságtan; Busines Economics; Cases of Busines Economics; Vállalatelméletek
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Sportmarketing; Fogyasztói márkaérték a sportpiacon; Fogyasztói magatartás a sport területén; Sport és motiváció
Technológia és marketing; Kiterjesztett valóság marketing célú felhasználása
Fontosabb kutatások
-
2017 - , Sportolók fogyasztói márkaértéke
Részvétel formája:
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
-
2012 - , tag, tag
Pécsi Akadémiai Bizottság (PAB) Sporttudományi munkabizottság , regionális/helyi
-
2013 - , tag, tag
Magyar Sporttudományi Társaság (MSTT)- Sportmenedzsment szakbizottság tag, országos
-
2014 - , tag, tag
European Association for Sport Management (EASM), nemzetközi
-
2014 - , tag, tag
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK), országos
-
2015 - , tag, tag
European College of Sport Science (ECSS), nemzetközi
Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
-
2016 - 2018, START (Sport Társadalom Aktivitás Rekreáció és Turizmus) folyóirat szerkesztőségi tagja, a szerkesztőség tagja, vezetője
magyar nyelvű