Ugrás a fő tartalomra

Online Marketing
Stratégia és Gyakorlat

Ha jól akarod használni a webet és a közösségi médiát a marketinghez!

Hallgatóink a képzés végére megérthetik, hogyan működnek és mitől működnek jól a weboldalak és az e-mail kampányok. Megismerhetik az online jelenlétet a webhelyektől kezdve a hirdetésekig, illetve a SEO főbb elemeit is.
A kurzus során elmélyülhetnek a tartalomalkotás gyakorlatában és lehetőségeiben, valamint praktikus információkat kapnak a jelenleg használt és népszerű közösségi médiás eszközökről is.

A képzésünk tökéletes azoknak, akik...

Képzésünk azon marketing menedzsereknek és középvezetőknek szól, akik meg akarják érteni az internetes marketing környezetet.

Early bird jelentkezés esetén

br. 367 000 Ft

Határidő: 2024.02.23.

Normál jelentkezés
esetén

br. 432 000 Ft

Határidő: 2024.02.23.

Képzés információk

A képzés vezetője: Farkas Tibor

A képzés oktatói: Farkas Tibor, Magyar Balázs 

A képzés hossza: 12×90 perc

A képzés nyelve: magyar

A képzés során elsajátítható: 

A képzés időpontjai:

  • 2024. március 8. – 2024. május 3.

A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.

Az oktatás jelenléti formában történik.

 

Jelentkezz, mielőtt a számláló lejár, és fejlődj velünk!

nap
óra
perc
másodperc

A képzés tanterve

  • Stratégiai alapok: marketing, kommunikáció, digitális marketing. Aktuális trendek.
  • Website – a digitális jelenlét alapja. UX megfontolások: tartalom, struktúra, kreatív megfontolások.
  • SEO: Hogyan és mit keresnek a pontenciális vevőink?
  • Mérés és értékelés. Google Analytics. Beállítások és KPIs
  • E-mail marketing. Adatbázis lehetőségek. GDPR. Spam vagy hírlevél.
  • Hirdetés a weben. Google Ads, Adsense. PPC vs PPI
  • Bannerek és SERP megjelenés. Beállítások, kulcsszavak, Ad Scores és eredmények.
  • Customer Journey. Sales Funnel. Moments of Truth. ZMOT, FMOT
  • Közösségi média
  • LinkedIn, Instagram, Snapchat, B2B vs B2C megfontolások.
  • Tartalom marketing. A sztori ereje és korlátai, valamint a 7 főbűn marketing ereje.

A képzés elvégzése után...

  • A digitális marketing elhelyezése a holisztikus marketing térképén 
  • Az online jelenlét megismerése a webhelyektől a hirdetésekig 
  • A weboldalak és e-mail kampányok megfontolásai 
  • A SEO (Search Engine Optimization) főbb elemeinek azonosítása 
  • A digitális kampányok eredményeinek elemzése 
  • Tartalomalkotás gyakorlata és lehetőségei 
  • Gyakorlati ismereteket szerezhet a közösségi média eszközök használatáról, a LinkedIntől a TikTokig 

Felvételi követelmények

Alapvető marketing ismeretek 

 

Kérdés esetén keresd:

felnottkepzes@uni-corvinus.hu

Budapesti Corvinus Egyetem

Farkas Tibor
Szakfelelős

Üdvözöllek a Online Marketing – Stratégia és Gyakorlat képzésünkön!

Ma már nincs marketing tevékenység digitális kommunikáció nélkül. Ez a kurzus végigvezeti hallgatóinkat a digitális marketing alapjaitól a tényleges online kampánykezelésig. Együtt fedezzük fel az online marketing legújabb trendjeit, eszközeit és technikáit, amelyek segítik a cégeket a márkafejlesztésben és az értékesítésorientált kommunikációban. A résztvevőknek lehetőségük lesz a valós életből származó példákon keresztül végighaladni a digitális marketing tervtől a kampánymenedzsmenten át az eredmények értékeléséig.

Tudj meg mindent a jelentkezésről! Iratkozz fel hírlevelünkre!

Oktatóinkról

Budapesti Corvinus Egyetem

Magyar Balázs 

Kommunikáció- és médiatudomány szakon, kommunikátor szakirányú felsőfokú végzettségét 2020-ban szerezte. Pályája kezdetén több mint másfél évtizeden át dolgozott különböző médiaügynökségeknél, majd 2017-től a repülőtér médiafelületeinek értékesítésével foglalkozó cég magyarországi vezetője volt. A covid érkezésével saját vállalkozásai felé fordult, jelenleg három digitális marketinggel és elektronikus direkt marketinggel foglalkozó cég tulajdonosa és ügyvezetője.

Budapesti Corvinus Egyetem

Farkas Tibor 

Amúlt században diplomázott a Corvinuson (mester és MBA). 8 évig a McCann-Erickson kommunikációs ügynökség BTL leányvállalatának ügyvezetője (Coke, Gillette, Unilever, L’Oreal, Opel). Ez lett a közép-európai régió vezető BTL ügynöksége. Ezután „levadászta” az Ernst&Young, ahol 2 évig üzletfejlesztési igazgatóként dolgozott. A „multivilág” után saját tanácsadócéget alapított (2003), és azt vezeti már több mint 20 éve (SONY, Béres, Nestlé, Skanska stb.) az üzletfejlesztés különböző területein nyújt segítséget. Mesteroktatóként a Corvinuson és a CEU-n tanít digitális és nemzetközi marketing tárgyakat. Nős, 3 felnőtt gyermeke van.

Vágólapra másolva
X
×
GEN.:2024.06.13. - 08:01:15