Ha jól akarod használni a webet és a közösségi médiát a marketinghez!
A képzés vezetője: Farkas Tibor
A képzés oktatói: Farkas Tibor, Magyar Balázs
A képzés hossza: 12×90 perc
A képzés nyelve: magyar
Normál ár: bruttó 432 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)
Early bird ár: bruttó 367 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)
A képzés során elsajátítható:
Hallgatóink a képzés végére megérthetik, hogyan működnek és mitől működnek jól a weboldalak és az e-mail kampányok. Megismerhetik az online jelenlétet a webhelyektől kezdve a hirdetésekig, illetve a SEO főbb elemeit is.
A kurzus során elmélyülhetnek a tartalomalkotás gyakorlatában és lehetőségeiben, valamint praktikus információkat kapnak a jelenleg használt és népszerű közösségi médiás eszközökről is.
A képzés időpontjai:
A képzés órarendje:
A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.
Az oktatás jelenléti formában történik.
Tudj meg mindent a jelentkezésről! Iratkozz fel hírlevelünkre!
Képzésünk azon marketing menedzsereknek és középvezetőknek szól, akik meg akarják érteni az internetes marketing környezetet.
Ma már nincs marketing tevékenység digitális kommunikáció nélkül. Ez a kurzus végigvezeti hallgatóinkat a digitális marketing alapjaitól a tényleges online kampánykezelésig. Együtt fedezzük fel az online marketing legújabb trendjeit, eszközeit és technikáit, amelyek segítik a cégeket a márkafejlesztésben és az értékesítésorientált kommunikációban. A résztvevőknek lehetőségük lesz a valós életből származó példákon keresztül végighaladni a digitális marketing tervtől a kampánymenedzsmenten át az eredmények értékeléséig.
Farkas Tibor
Szakfelelős
Kommunikáció- és médiatudomány szakon, kommunikátor szakirányú felsőfokú végzettségét 2020-ban szerezte. Pályája kezdetén több mint másfél évtizeden át dolgozott különböző médiaügynökségeknél, majd 2017-től a repülőtér médiafelületeinek értékesítésével foglalkozó cég magyarországi vezetője volt. A covid érkezésével saját vállalkozásai felé fordult, jelenleg három digitális marketinggel és elektronikus direkt marketinggel foglalkozó cég tulajdonosa és ügyvezetője.
Amúlt században diplomázott a Corvinuson (mester és MBA). 8 évig a McCann-Erickson kommunikációs ügynökség BTL leányvállalatának ügyvezetője (Coke, Gillette, Unilever, L’Oreal, Opel). Ez lett a közép-európai régió vezető BTL ügynöksége. Ezután „levadászta” az Ernst&Young, ahol 2 évig üzletfejlesztési igazgatóként dolgozott. A „multivilág” után saját tanácsadócéget alapított (2003), és azt vezeti már több mint 20 éve (SONY, Béres, Nestlé, Skanska stb.) az üzletfejlesztés különböző területein nyújt segítséget. Mesteroktatóként a Corvinuson és a CEU-n tanít digitális és nemzetközi marketing tárgyakat. Nős, 3 felnőtt gyermeke van.