Ugrás a fő tartalomra

Omnichannel kereskedelmi menedzsment

Válj a digitális és fizikai értékesítési csatornák integrációjának szakértőjévé!

Hazánkban elsőként – az OANDER Technologies Kft. partnerségével – indul képzési program omnichannel témakörben, amely valódi, „boardroom-ready” tudást ad a résztvevőknek. A képzés során az omnichannel kereskedelmi megoldásokban élen járó, gyakorlati tapasztalattal rendelkező szakemberek osztják meg tudásukat és bevált módszereiket. A résztvevők megtanulják, hogyan alakítsanak ki egységes omnichannel stratégiát, és hogyan kezeljék hatékonyan a különböző értékesítési és kommunikációs csatornákat. A képzés fókuszában a rendszerintegráció, a csatornaspecifikus termék- és árstratégia, valamint az egységesített ügyfélélmény áll. Kiemelt szerepet kap a digitális transzformáció, az adatvezérelt döntéshozatal és a mesterséges intelligencia, valós üzleti példákon keresztül.

A képzésünk tökéletes azoknak, akik...

  • nemcsak elméleti tudást, hanem gyakorlati tapasztalatot is szeretnének szerezni a digitális és omnichannel kereskedelem területén
  • szeretnék megtanulni és kipróbálni az omnichannel kereskedelmet támogató vezető szoftvereket, mint a Magento, Shopify, Daktela, Hubspot vagy Salesforce
  • kíváncsiak arra, hogyan működnek a legmodernebb megoldások a valóságban, és ezt helyszíni látogatások során is megtapasztalnák, többek között a Városligeti Smart City ökoszisztémában, egy logisztikai központban és a Corvinus szemkamera laborjában
  • értékelik, ha a tanulás inspiráló példákon, esettanulmányokon és szakértői bemutatókon keresztül történik

Kinek szól a képzés:

  • Webshop-, e-commerce menedzserek
  • Kereskedelmi és marketing menedzserek
  • Logisztikai vezetők
  • IT vezetők
  • Digitális transzformációs vezetők, projektmenedzserek
  • Franchise vagy bolthálózattal rendelkező cégek képviselői
  • B2B és B2C kereskedelmi döntéshozók

Kérdés esetén keresd:

Kérdés esetén írj a felnottkepzes@uni-corvinus.hu e-mail-címre, vagy hívd Petheő Attilát a +36 70 380 7129-es telefonszámon.

Képzésinformációk

A képzés vezetője: Cserdi Zsófia Hajnalka, PhD 

Tervezett képzési idő:  60 tanóra (60×45 perc=12 alkalom)

A képzés nyelve: magyar 

Az oktatás jelenléti formában történik.  

Jelentkezési határidő: 2026. február 1.

A képzés időpontja: 2026. február 6-tól (nagyságrendileg 2 hetente pénteki napok délutánjaira szervezett oktatási alkalmak 13:00-tól, kiegészülve 3 szombat délelőtti, kihelyezett gyakorlati alkalommal)

A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.

Budapesti Corvinus Egyetem

Early bird jelentkezés esetén (2026. január 25-éig)

620 000 Ft

Budapesti Corvinus Egyetem

Vállalati kedvezmény (3 főtől) a teljes árból

20%-os kedvezmény vehető igénybe

Budapesti Corvinus Egyetem

Normál jelentkezés esetén

730 000 Ft

A szak tanterve

  1. alkalom: 2026. február 6. 13.00-tól (5×45 perc szünettel)
  2. Az omnichannel korszak kihívásai és lehetőségei (Scalable Commerce Framework, Omnichannel Scale)

  3. alkalom: 2026. február 20. 13.00-tól (5×45 perc szünettel)
  4. Technológiai alapok: e-commerce platformok és marketplace modellek (Saas / open-source / headless, Magento & Shopify)

  5. alkalom: 2026. március 6. 13.00-tól (6×45 perc szünettel)
  6. Digitális rendszerek integrált működése (composable commerce, ERP, PIM)

  7. alkalom: 2026. március 7. 9.00-tól (3×45 perc szünettel)
  8. Városliget – Smart City a gyakorlatban (kihelyezett órák)

  9. alkalom: 2026. március 20. 13.00-tól (5×45 perc szünettel)
  10. Ügyfélmegtartás, hűségprogramok (CRM, adatalapú döntéshozatal, ügyfélszolgálati rendszerek)

  11. alkalom: 2026. április 24. 13.00-tól (6×45 perc szünettel)
  12. Vásárlói élmény tervezés (customer journey mapping, design szerepe a kereskedelemben, UX/UI)

  13. alkalom: 2026. április 25. 9.00-tól (4×45 perc szünettel)
  14. Gellért Campus szemkamera labor látogatás

  15. alkalom: 2026. május 8. 13.00-tól (6×45 perc szünettel)
  16. Készletkezelés, kasszarendszer & Fizetési megoldások (többcsatornás árak összehangolása, security)

  17. alkalom: 2026. május 9. 9.00-tól (5×45 perc szünettel)
  18. Logisztikai központ látogatás – omnichannel kiszolgálás a gyakorlatban (kihelyezett órák)

  19. alkalom: 2026. május 22. 13.00-tól (6×45 perc szünettel)
  20. Digitális marketing és content design (platformspecifikus tartalomstratégia, marketingautomatizáció)

  21. alkalom: 2026. június 5. 13.00-tól (5×45 perc szünettel)
  22. HR és szervezeti működés az omnichannelben (digitális transzformációs kihívások és változásmenedzsment, jövőkutatás)

  23. alkalom: 2026. június 12. 13.00-tól (4×45 perc szünettel)
  24. Záró hallgatói prezentációk
Budapesti Corvinus Egyetem

A képzéssel megszerezhető kompetenciák:

  • Omnichannel-stratégia kialakítása: egységes cél- és roadmap-meghatározás több értékesítési és kommunikációs csatornára.
  • Rendszerintegrációs szemlélet: ERP, PIM és e-kereskedelmi platformok közötti, valós idejű adatáramlás tervezése és megvalósítása.
  • Omnichannel értékesítési csatornák menedzselése: marketplace, saját webshop, fizikai bolt és social commerce csatornák stratégiai szerepének meghatározása és működtetése egységes rendszerben.
  • Termék- és árstratégia kialakítása több csatornára: ár-, készlet- és promóciós szabályok kialakítása, amelyek figyelembe veszik a csatornaspecifikus logikát és a központi irányítást.
  • Kereskedelmi és logisztikai folyamatok összehangolása: BOPIS/BORIS/BOSS modellek, készlet- és fulfilment-kezelés összehangolt tervezése.
  • Egységesített marketing- és ügyfélélmény-tervezés: vevői úttérképezés, személyre szabott kommunikáció és konzisztens márkaélmény minden csatornán.
  • Projektszemlélet és adatvezérelt döntéshozatal: komplett omnichannel-projektek ütemezése, KPI-rendszerek kialakítása és valós idejű dashboardok építése.
    Digitális transzformációs készségek és változásmenedzsment: omnichannel működésre való szervezeti átállás támogatása: stakeholder management, belső edukáció és digitális érettség fejlesztése.

Szakfelelősi köszöntő

Üdvözöllek az Omnichannel kereskedelmi menedzsment képzésünkön!

Egy gyakorlatias, az elméletet case study-kkal, szoftveres demokkal, gyakorlati alkalmakkal megtámogatott tananyagot állítottunk össze, amely megpróbál választ adni arra, hogy hogyan épül fel és működik hatékonyan az omnichannel modell, ami egységes ügyfélélményt és összehangolt értékesítést hoz digitális és fizikai csatornákon.

Bízom benne, hogy a képzés inspirálni fog arra, hogy te is aktív formálója legyél a digitális kereskedelem jövőjének!

Dr. Cserdi Zsófia Hajnalka
Szakfelelős – Egyetemi Adjunktus

Oktatók

Budapesti Corvinus Egyetem

Bátki Sándor

Trans-Sped, Operatív ügyvezető helyettes
2015 óta támogatja munkájával a Trans-Sped-et. Munkája során az operatív üzleti igazgatóságok – köztük a szállítmányozás, fuvarozás, vám, raktárlogisztika, logisztikai technológia és a disztribúciós üzletág – munkáját koordinálja, emellett pedig az üzletfejlesztési tevékenység irányításában vállal jelentős szerepet.
Budapesti Corvinus Egyetem

Benes Attila

Base, Country Sales Manager

Benes Attila több, mint nyolc éve dolgozik az e-kereskedelemben. Korábban a piacvezető eMAG-nál töltött be különféle üzleti szerepköröket, majd az OTP Bank piacterének, a fizz.hu-nak a kereskedelmi csapatát építette fel a kezdetektől. Jelenleg a Base.com magyarországi piacra lépését vezeti. Tapasztalata a marketplace-ek üzleti és technológiai működésének metszetében van: pontosan ismeri, hogyan lehet ezeken a csatornákon valódi növekedést elérni.

Budapesti Corvinus Egyetem

Bessenyei Attila

Laurel, Ügyvezető

Bessenyei Attila a Laurel Kft. ügyvezetője, több mint 16 éve dolgozik a retail IT területén. Második generációs cégvezetőként célja, hogy irányt mutasson a hazai bolthálózatok digitalizációjában, valamint a nemzetközi retail technológiák hazai adaptálásában. Irányítása alatt a Laurel nyolc ország több ezer üzletében segíti a digitális átállást, és úttörő szereplője a hazai retail innovációknak.

Budapesti Corvinus Egyetem

Budaházy Péter

Helia-D, Tulajdonos-ügyvezető igazgató

Budaházy Péter több mint három évtizede dolgozik kezdetben a pénzügy, majd az utóbbi évtizedekben a szépségipar világában. 2004-ben megvásárolta a Helia-D márkát, amelyet azóta is ügyvezetőként irányít, miközben több sikeres kozmetikai vállalkozás – köztük a Geek & Gorgeous és a Nora Beauty – alapítója és társtulajdonosa. Szakmai fókusza a márkaépítésen és innovatív kozmetikai vállalkozások fejlesztésén van. Szenvedélye, hogy hagyományos brandekből modern, globálisan versenyképes márkákat építsen, üzleti racionalitással és fogyasztói szemlélettel egyensúlyban.

Budapesti Corvinus Egyetem

Damjanovich Nebojsa

Resend Agency alapító-ügyvezető (HubSpot partner), marketingstratéga, egyetemi oktató

Damjanovich Nebojsa több mint 20 éve dolgozik a marketing és értékesítés területén. A Resend Agency vezetőjeként a B2B vállalatok számára fejleszt AI-alapú leadgenerálási és CRM-automatizálási rendszereket, különös tekintettel a LinkedIn és HubSpot integrációra. Oktatóként az Edutus Egyetem marketingautomatizálás szakirányú továbbképzésének vezetője, rendszeresen tart előadásokat a digitalizáció, a sales automatizálás és az AI üzleti alkalmazásának témáiban. Szakmai munkáját a gyakorlati megközelítés és az oktatási elhivatottság jellemzi – célja, hogy a kis- és középvállalatok is olyan ügyfélszerző rendszereket építhessenek, amelyek korábban csak a nagyvállalatok számára voltak elérhetők.

Budapesti Corvinus Egyetem

Hartl Katalin

VOIS, Budapesti Corvinus Egyetem, Digital Chapter Lead

 

Hartl Kata jelenleg a Budapesti Corvinus Egyetem PhD-jelöltje valamint aktív tagja az oktatói közösségnek. Kutatásai a személyes pszichográfiai jellemzők, például az információfeldolgozási stílus vevőélményre gyakorolt hatását vizsgálják kiterjesztett valóságalapú kereskedelmi alkalmazásokban. Akadémiai tevékenysége mellett több mint húsz év szakmai tapasztalattal rendelkezik marketing és PR területen. Dolgozott kulturális intézményeknél és startupnál is, jelenleg pedig a VOIS marketingcsapatában Digital Chapter Lead és szenior marketingautomatizációs szakértő.

Budapesti Corvinus Egyetem

Madar Norbert

PwC, Senior Manager

 

Madar Norbert a PwC Magyarország a Digital Commerce üzletágának vezetője. 2024-ben csatlakozott a PwC-hez. Több mint 15 éves tanácsadói, stratégiai és piackutatási tapasztalattal rendelkezik az e-kereskedelem, logisztika, média, digitális tranzakciós piacok területén. Főként szolgáltató vállalatokkal dolgozik együtt a közép-kelet-európai régióban, olyan témákban, mint piacra lépési stratégia, üzleti modell kialakítás, termék- és szolgáltatásfejlesztés. A PwC előtt 11 éven át – harmad magával – vezette saját tanácsadó cégét, a GKID-t, amelyet 2024-ben vásárolt fel a PwC.

Budapesti Corvinus Egyetem

Mag István

MOL-Csoport, Head of Digital Factory

 

Stratégiai tanácsadó és digitális transzformációs vezető, fókuszterületei az adatelemzés, mesterséges intelligencia, hűségprogramok, perszonalizáció és digitális ökoszisztémák. 2017-ben csatlakozott a MOL-csoporthoz, ahol a Fogyasztói Szolgáltatások üzletág stratégiájának kialakítását követően elindította és vezeti a vállalat digitális transzformációját. A vezetése alatt működő Digital Factory egy 8 országot lefedő adatplatformot fejlesztett – ami nemcsak a vállalat menedzsment riporting rendszereként szolgál, hanem alapját adja olyan fejlett analitikát és mesterséges intelligenciát használó eszközöknek, amelyek napi szinten támogatják a kiskereskedelmi üzleti folyamatokat és adatalapú döntéshozatalt. Továbbá csapata hozta létre a MOL Move digitális hűségprogramot, amely több mint 5 millió felhasználót szolgál ki és számos nemzetközi díjat nyert. Jelenleg a perszonalizáció fejlesztésén és a MOL Move digitális ökoszisztémává bővítésén dolgozik.

Budapesti Corvinus Egyetem

Máté Balázs

Tetra Business Solutions Kft., Partner & Lead Architect

Több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik az ERP iparágban, ahol a Dynamics 365 Business Central-ra és a Microsoft ökoszisztéma termékeire specializálódott. Az ERP tanácsadás mellett 15 éven keresztül, saját vállalkozásként aktívan foglalkozott e-kereskedelemmel is. Márkaképviseletként napi szinten dolgozott B2B és B2C vásárlókkal, szállítmányozókkal és gyártókkal.

Budapesti Corvinus Egyetem

Mondovics Péter

Mastercard, Marketing menedzser

Mondovics Péter 2000 óta dolgozik a digitális marketingben. A Mastercardnál a kiberbiztonsági és kereskedői kapcsolatokért felelős marketingterületekért felel. Korábban piactér-, lojalitásprogram-, zenei platform- és eSport-rendezvények fejlesztésén dolgozott, amelyekben a fizetési megoldások központi szerepet játszottak. Oktató a UI Academy-n, ahol a jövő UI/UX szakembereit támogatja. Három gyermek édesapja, hobbija a zenélés és a fotózás.

Budapesti Corvinus Egyetem

Ocskay László

OANDER Technologies Kft., CEO

A Budapesti Corvinus Egyetemen végzett Vezetés és szervezés, Vállalati stratégia szakirányon. 2008-ban alapította Radó Mátyással az OANDER Technologies Kft.-t. Az OANDER Magyarország egyik vezető digitális ügynöksége és technológiai integrátora, amely komplex e-kereskedelmi és vállalati megoldások fejlesztésére specializálódott. László az “Egységesített Kereskedelem” című könyv társszerzője, számos szakmai rendezvény előadója és e-kereskedelmi képzés oktatója. Véleménye szerint az utóbbi évek legfontosabb kihívása az eddigi kereskedelmi gyakorlatok digitalizációja, illetve az egységesített kereskedelmi rendszerek kidolgozása.

Budapesti Corvinus Egyetem

Pallagi Janka

Fizz (OTP-Csoport), Chief Customer Officer

Pallagi Janka több mint 10 éves tapasztalattal rendelkező CRM- és CX-szakember, aki számos hazai és nemzetközi vállalatot támogatott digitális ügyfélfolyamatok fejlesztésében és optimalizálásában. A fizz.hu-nál csapatával a vásárlói élmény javításán és a partnerek üzleti növekedésének támogatásán dolgozik, miközben a Salesforce ökoszisztéma eszközeit stratégiai szinten alkalmazza a marketing, az ügyfélkapcsolati rendszerek és automatizációs megoldások hatékonyabbá tételére.

Budapesti Corvinus Egyetem

Rédey László

OANDER Technologies Kft., Lead Solution Specialist

László 17 éve dolgozik az e-kereskedelem világában, ebből 10 évig kereskedői oldalon, omnichannel értékesítési környezetben szerzett gyakorlatot, illetve 7 éve az ügynökségi és szolgáltatói oldalon tevékenykedik. Szenvedélye, hogy üzleti kihívásokra találjon hatékony, skálázható technológiai megoldásokat, adatvezérelt szemlélettel és mérhető eredményekre fókuszálva.

Budapesti Corvinus Egyetem

Román Gergely

Decathlon, Chief Digital Officer

Három gyermek édesapja és szenvedélyes sportoló. Immár 20 éve erősíti a Decathlon csapatát, jelenleg mint Chief Digital Officer. Fő feladata a digitális ökoszisztéma kialakítása a maximális vásárlói elégedettségért. Felelősségi köreihez tartoznak az E-kereskedelmi & Marketplace, Szállítmányozás, Applikáció, Ügyfélszolgálat és IT csapatok. Céljuk, hogy piacvezetőként mindig a többi szereplő előtt járjanak pár lépéssel, folyamatosan keresve az innovatív megoldásokat.

Budapesti Corvinus Egyetem

Roskó Dávid

Kotta Commerce Kft., Product Owner

Integrációs szakértő, automatizációs specialista. 2008 óta dolgozik informatikai rendszerek adatszinkron megoldásain. A kotta e-kereskedelmi automatizációs és rendszerintegrátor köztes-réteg termékének felelőse 2016 óta. Célja, hogy széles körben elérhetővé tegye az online kereskedelem szereplői számára a többrendszeres ökoszisztémák automatizált működésének előnyeit.

Budapesti Corvinus Egyetem

Rudolf Alexa

Budapesti Corvinus Egyetem, PhD-hallgató, kutatási asszisztens

Rudolf Alexa a Budapesti Corvinus Egyetem PhD-hallgatója, jelenleg kutatási asszisztensként dolgozik az egyetem szemkamera laborjában. Kutatási tevékenysége elsősorban a neuromarketing területére összpontosít, beleértve a digitális marketinget és a felhasználói élményt, de projektjei más kulturális és kiskereskedelmi témákat is érintenek. Emellett több hazai és nemzetközi kutatóközponttal is kapcsolatban áll, ezzel elősegítve az egyetemi kutatási együttműködések bővítését.

Budapesti Corvinus Egyetem

Szabó László

Growww Digital, Ügyvezető partner, társalapító

A Growww Digital CEE régiós digitálismarketing-ügynökség ügyvezető partnere, társalapítója. 20 éve foglalkozik digitális marketinggel a Budapest-Pozsony-Prága tengelyen, regionális e-kereskedőket segít az intenzív növekedésben, terjeszkedésben. A ROIshopper CSS eszköz alapítója, a CEEDA regionális digitális ügynökségi szövetség, valamint a DKSZ társalapítója és vezetőségi tagja. Három gyermek boldog édesapja, basszusgitáros egy funk zenekarban.

Budapesti Corvinus Egyetem

Petheő Gergely

IKEA, Market Manager

Gergely az IKEA magyarországi Market managereként dolgozik, fókuszában a csapatok együttműködésének erősítése, az omnichannel vásárlói élmény fejlesztése és a digitális innováció áll. Több mint 20 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik, pályafutása során mindig közel állt az üzletfejlesztéshez és a stratégiai átalakulásokhoz. Hisz abban, hogy a siker a csapat elkötelezettségén, a vásárlók aktív bevonásán, valamint a kíváncsiságot és fejlődést ösztönző szemléleten múlik. Az elmúlt években az IKEA működési modelljét fejlesztő global pilotot vezette a magyar piacon.

Budapesti Corvinus Egyetem

Petrik Máté

Városliget Zrt., IT Igazgató

Az ELTE egyiptológia és régészet szakán diplomázott. Az egyetemet követően a Szépművészeti Múzeumban dolgozott tudományos munkatársként, részt vett kiállítások tervezésében és a múzeum egyiptomi ásatási missziójában is. 2011-ben váltott az IT területére és kezdett el dolgozni Nyírő András mellett projektvezetőjeként. Kezdetben elsősorban mobilalkalmazás és weboldal fejlesztési projekteket koordinált, majd olyan országos komplex projektekben vett részt projektvezetőként, mint a magyarországi e-útdíj rendszer vagy a Nemzeti Mobilfizetési rendszer kialakítása. 2015-től saját céget alapított, amely az agrárinformatika területén fejlesztett B2C és B2B megoldásokat, valamint társszerzőként a nevéhez fűződik a Digitális Agrárstratégia elkészítése is. Máté 2017 óta dolgozik a Liget Budapest Projekten, kezdetben tanácsadóként, majd a Smart fejlesztések koordinátoraként, 2018. vége óta pedig teljes informatikai terület vezetője. Rendszertervezőként az elmúlt években múzeumi digitalizációs területen dolgozott a Magyar Zene Háza állandó kiállításán és a Pénzmúzeum tervezésén, piaci környezetben pedig a Bortársaság B2B online rendelési rendszerén.

Budapesti Corvinus Egyetem

Radvánszky Zoltán

Praktiker, E-commerce vezető

Korábban eMAG beszerzési üzletágvezető, jelenleg a Praktiker e-commerce vezetője. Digitális értékesítés és omnichannel szakemberként a vásárlói élmény és a többcsatornás növekedés optimalizálására koncentrál. Stratégiai tervezéssel, adatvezérelt marketingmegoldásokkal és csatorna-integrációval segíti a vállalatokat abban, hogy erős versenyelőnyre tegyenek szert és hűséges ügyfélkört építsenek.

Budapesti Corvinus Egyetem

Radó Mátyás

E-business architect & omnichannel evangelista

Mátyás több mint húsz éve dolgozik vezetőként és tanácsadóként a digitális gazdaság és kereskedelem, szolgáltatásfejlesztés és az innovációt segítő szervezeti tanulás területein. Az “Egységesített Kereskedelem” című könyv társszerzője és számos tanulmány, iparági elemzés írója. Az OANDER kereskedelem digitalizációs ügynökség és a Kotta integrációs platform egykori társalapítója és ügyvezetője, számos e-kereskedelmi sikersztori formálója. Ma e-business üzletágak fejlesztését segíti elemző, tervező és gondolkodó partnerként, elsődleges szakterülete az omnichannel fejlesztési programok kidolgozása.

Budapesti Corvinus Egyetem

Szabó László

Growww Digital, Ügyvezető partner, társalapító

A Growww Digital CEE régiós digitálismarketing-ügynökség ügyvezető partnere, társalapítója. 20 éve foglalkozik digitális marketinggel a Budapest-Pozsony-Prága tengelyen, regionális e-kereskedőket segít az intenzív növekedésben, terjeszkedésben. A ROIshopper CSS eszköz alapítója, a CEEDA regionális digitális ügynökségi szövetség, valamint a DKSZ társalapítója és vezetőségi tagja. Három gyermek boldog édesapja, basszusgitáros egy funk zenekarban.

Budapesti Corvinus Egyetem

Szeszlér Vera

contentdesign.hu, tartalomdesigner

Tartalommarketinges, tanácsadó, a content design módszertan fejlesztője. Jellemzően SaaS-cégekkel dolgozik, és meggyőződése, hogy az értékes tartalom az üzleti célok, a közönségünk, és az inspiráció hármas metszetében keletkezik. Egy igazán jó digitális vagy tartalmi ökoszisztéma, ahogy a természet, fejlődik, burjánzik, de a növekedést irányító stratégia egy magasabb intelligenciát képvisel…

Budapesti Corvinus Egyetem

Szilágyi Márk

Daktela, Country Manager

Márk több mint egy évtizedes tapasztalattal bír az IT üzletágban, különösen a telekommunikáció, omnichannel SaaS és AI automatizáció területein. A Daktela “all-in-one contact center” omnichannel megoldásokat kínáló cég ügyvezetőjeként dolgozik; a cég irányításáért és hazai terjeszkedésének vezetéséért felelős. Világszerte több mint 1600 ügyféllel – köztük a  Árukereső.hu, Leziter, Dressa.hu, T-Mobile, Packeta, Metlife, Notino, valamint a GLS, OBI, Rohlik Group. Korábban a kínai székhelyű, a világ 4. legnagyobb antenna gyártója, a MOBI Antenna Technologies európai terjeszkedéséért felelt.

Budapesti Corvinus Egyetem

Tar András

iSTYLE, Regional Manager, Country Manager

2007-ben kezdte Apple-központú pályafutását az iCentre-nél (korábban StarKing) értékesítőként, majd a következő tíz évben több vezetői szerepkört töltött be, többek között Store Manager, Retail Manager és Product & Development Manager pozíciókban. 2018 végén csatlakozott az iSTYLE-hoz eCommerce Operations Managerként, kezdetben öt ország online operációjáért felelve. Fél év után átvette a teljes régiós működés irányítását, 2021-től pedig a CEE eCommerce üzletág vezetését és P&L felelősségét. Feladatai az üzleti irányítás és a technológiai stratégia összehangolását is magukban foglalják: fejlesztések és funkciók tervezése, bevezetése, ügyfélélmény és customer journey optimalizálása, a különböző belső üzletágak összehangolása és egy irányba terelése.

Vágólapra másolva
×