A fenntarthatóság jelentőségének növekedésével a vállalati kommunikációs szakemberek szerepe is felértékelődik: a vállalaton belül a fenntarthatósági célok kitűzése, elfogadtatása és megvalósítása nagyrészt az ő vállukon nyugszik, a vállalaton kívülre pedig el kell juttatniuk a fenntarthatóságról szóló kommunikációs üzeneteket, ezzel növelve a szervezet elismertségét.
A közeljövőben azok a vállalatok tudnak profitábilisan működni, amelyek odafigyelnek működésük káros környezeti (environmental), társadalmi (social) és irányítási (governance) hatásainak csökkentésére, és az ESG keretrendszer jegyében fenntarthatósági célokat fogalmaznak meg. A befektetők már most minden harmadik dollár befektetésénél e szempontok szerint döntenek.
A fenntarthatósági követelményekkel, jogi szabályozással, kerülendő és követendő fenntarthatósági gyakorlatokkal tisztában lévő szakember a vállalat üzleti eredményességének kulcsa.
Programunk olyan szakembereknek szól, akik kiegészítő feladatként vagy épp fő munkakörként foglalkoznak fenntarthatósági stratégiai kérdésekkel. Képzésünket olyan cégvezetőknek is ajánljuk, akik fontosnak tartják a fenntarthatóság gyakorlati alkalmazását saját vállalkozásukban.
Olyan szakembereket képzünk, akik képesek megtervezni és megvalósítani a szervezetekre vonatkozó fenntarthatósági célokat. Ezen célokat releváns szakmai tanácsokkal, kommunikációs eszközökkel segítik a cégen belül, valamint hozzájárulnak a szervezet reputációjának növeléséhez.
A képzés vezetője: Dr. Bokor Tamás
A képzés oktatói:
A képzés hossza: Hét alkalom (7×5 tanóra = 35 tanóra + a képzés végén egy óra online konzultációs alkalom).
Egy tanóra 45 perc, a képzést 90 perces idősávokban tartjuk, köztük szünetekkel.
A képzés nyelve: magyar
A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.
Bízom benne, hogy a kurzuson új szemlélettel, számos hasznosítható ismerettel, tapasztalattal válnak gazdagabbá a résztvevők. Olyan tapasztalatokkal, melyek egyszerűsítik, megkönnyítik a mindennapok munkáját, miközben növelik a fejlesztések eredményességét.
Tulajdonos és vezérigazgató, vezető PR és PA tanácsadó Üzleti kommunikációs szakértő és a kommunikáció egyetemi oktatója
Ágnes az Open Communications alapítója, tulajdonosa és ügyvezetője. A PA és a stratégiai PR szakértője, jelenleg is aktívan részt vesz ügynöksége munkájában. Több mint 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a stratégiai kommunikáció, a reputációépítés és üzenettervezés területén. Öt évvel ezelőtt a Smartfluencer.hu, mint első magyar speakers bureau ötlet elindításával egyidőben kezdett mélyebben foglalkozni a purpose alapú kommunikációval, majd a fenntarthatóság, CSR és a szervezeti működés, a reputációépítés összefüggéseivel. Több iparág elismert magyar és nemzetközi vállalatának kommunikációs stratégiája alakításában vett részt az elmúlt évtizedekben. Tagja a Magyar Public Relations Szövetség Impact Tagozatának, ezen fenntarthatósági kommunikációs képzés elindításának kezdeményezője, szellemi ötletgazdája.
Angol nyelv és irodalom szakos bölcsészdiplomával (M.A.), valamint kommunikációs diplomával rendelkezik. A Budapesti Corvinus Egyetem egyetemi oktatója, vállalati kommunikációt tanít.
Természetvédelmi mérnök, közgazdász; a Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetségének ügyvezető igazgatója; a PET Kupa projektvezetője, Smartfluencer.
Hankó Gergely 17 éve dolgozik a környezetvédelem és a fenntarthatóság területén, Országos szemléletformáló projektek megálmodója és megvalósítója, mindemellett az ISWA Nemzetközi Hulladékgazdálkodási Szövetség nemzeti tagozatának alelnöke, különböző nemzetközi projektekben (pl. Interreg TidyUp) környezetvédelmi szakértő, legfontosabb szakterülete a tiszai hulladékszennyezés felszámolása. Hankó Gergely a Tiszai Kerekasztalok alapítója, a PET Kupa projektvezetője. Fenntarthatósági önkéntes projektjéért, a Gömörszőlősi Paraszt-wellnessért 2015-ben a Vidékfejlesztési Minisztérium Herman Ottó Innovátor Díjjal tüntette ki, a Smartfluencer Speakers Bureau előadója.
Tanszékvezető, Egyetemi docens - Marketing Intézet
Szücs Réka a Deloitte Magyarország Fenntarthatósági és Klímaváltozási tanácsadó csapatának vezetője. Környezetmérnöki diplomája mellett nemzetközi jog és fenntartható fejlődés területén LLM, jogi mesterfokozattal rendelkezik. A környezetvédelem és fenntarthatósági tanácsadás széles területein szerzett számos iparágon átívelő tapasztalatot, a környezeti hatásvizsgálatoktól kezdve a fenntarthatóság finanszírozásán át. Szakterülete a vállalati ESG transzformáció, aminek nélkülözhetetlen eleme az edukáció és a kommunikáció.
Környezeti, fenntarthatósági szakértő; szemléletformálás és szervezeti tanulás stratégiai tanácsadó; az UNESCO Magyar Nemzeti Bizottság tagja, Smartfluencer.
Czippán Katalin évtizedek óta vezető stratégiai tanácsadóként tevékenykedik a kommunikáció, oktatás, képzés-fejlesztés, szervezeti tanulás, környezetvédelem, fenntartható fejlődés szakterületén.
Nemzetközi szintű elméleti ismereteit kiegészítik a szemléletformálási, oktatási projektek tervezésében és megvalósításában szerzett tapasztalatai, a Smartfluencer Speakers Bureau tudomány edukációs és motivációs előadója.
Kommunikációs tréner
A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing- és Kommunikációtudományi Intézetének docense. Kutatási területe a kommunikációs- és médiakompetenciák, valamint azok szervezetekre gyakorolt hatásai és fejlesztési lehetőségei. Az egyetemi tevékenység mellett a közigazgatás illetve a banki, biztosítási és pénzügyi szektor cégeinél szerzett tréneri és tanácsadói tapasztalatot. Az oktatás- és képzésfejlesztés keretében gyakorlatot szerzett a service design módszertan alkalmazásában; e szemléletmód mobilizálásával igyekszik segíteni a szervezeti tanulás folyamatait. A Corvinuson az Open Communications Kft.-vel karöltve működött közre a Fenntarthatósági Kommunikációs Stratégiák képzés beindításában.