Hogyan születnek a csillagrombolók? FinTech Capstone a gyakorlatban
FinTech menedzser képzésünkön félidőhöz érkeztünk!A FinTech menedzser képzésünk meghatározó eleme, hogy hallgatóinkkal feltérképezünk számos problémát, melynek pénzügyi vonzata is van, és a Design Thinking módszer alapján szisztematikus lépések segítségével feltárjuk a valós társadalmi, egyéni, vállalati nehézségeket, hogy ezek azonosítása után megoldásokat fejlesszünk ki, modellezzünk és lehetőleg meg is valósítsuk ezeket a társadalmilag, gazdaságilag hatékony megoldási javaslatokat.
A FinTech menedzser képzésünk meghatározó eleme, hogy hallgatóinkkal feltérképezünk számos problémát, melynek pénzügyi vonzata is van, és a Design Thinking módszer alapján szisztematikus lépések segítségével feltárjuk a valós társadalmi, egyéni, vállalati nehézségeket, hogy ezek azonosítása után megoldásokat fejlesszünk ki, modellezzünk és lehetőleg meg is valósítsuk ezeket a társadalmilag, gazdaságilag hatékony megoldási javaslatokat. A hallgatóink mentorkollégák támogatása mellett jutnak el a problémafeltárástól annak gyakorlati megvalósítási lehetőségéig. Ez a folyamat idő- és kapacitásigényes, mégis megéri a fáradságot, hiszen valós problémákon és valós megoldásokon dolgozunk, #együtt! Távoktatásban is csoportmunkában, szoros együttműködésben. A „házi feladathoz” óráikon és munkaidőjükön – és persze egyéb családi elfoglaltságaikon – kívül együttműködő hallgatóink kitartása példaértékű!
A problémák modellezésének kezdeti fázisa még olyan szerteágazó és bonyolult, mint egy #csillagromboló. A prezentációk során ez már szinte szállóigévé vált nálunk. Épp ezért akkora sikerélmény eljutni a folyamat – és a félév végére – egy megoldási prototípusig.
Mentoraink, akik e komoly munkát fáradhatatlanul, minden szakmai támogatást megadva segítik: Racskó Péter, Bagó Péter, Varga Krisztián és Pintér Éva, valamint Fehér Péter.
A bejegyzést írta: Dr. Pintér Éva, szakfelelős, Fintech menedzser képzés