Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×
További menük

Digitális Marketing, Média és Design Kutatóközpont

Digitális Marketing, Média és Design Kutatóközpont (DMMD)

  A 2017-ben alapított Digitális Marketing, Média és Design Kutatóközpont (DMMD) a Marketing és Média Intézet projektszervezeteként működik. Tagjait a Marketing Intézet kollégái alkotják és munkáját külső szakértők támogatják.

A DMMD Kutatóközpont a digitalizáció fenti három területre gyakorolt hatását vizsgálja és elemzi különböző elméleti megközelítésekkel. Célja, hogy tudományosan is értékelhető és mérhető összefüggéseket tárjon fel, amelyek relevánsak a gyakorlat számára és egyúttal hozzájárulnak a kutatási területek elméleti fejlődéséhez. Az egyes kutatási területeket többek között gyakorló szakértők segítségével határozza meg és azokat workshopokon, konferenciákon keresztül osztja meg az érdeklődőkkel. A kétévente rendezendő konferenciasorozat első alkalmára 2017. novemberében került sor.

Aközpontban 2017-től kezdődően három projekt működik: a Médiagazdaságtan e-könyv, a Designkommunikáció Lab és a Digitális hálózatok projekt.     
Vágólapra másolva