Főoldal Budapesti Corvinus Egyetem - Budapesti Corvinus Egyetem
Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Vissza az elérhetőségekhez

Önéletrajz - Kasza-Kelemen Kata

Adatok

Kasza-Kelemen Kata

Egyetemi Adjunktus / Assistant Professor
Marketing Intézet / Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 1997 - 2002
    Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Tanár szak, Német szaknyelv szakirány (D)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2017, PhD
    Budapesti Corvinus Egyetem
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2017 -
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék, Adjunktus
  • 2010 - 2017
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék, Tudományos segédmunkatárs
  • 2007 - 2010
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék, Ph.D. hallgató
  • 2004 - 2007
    TravelToHungary, Gazdasági vezető
  • 2002 - 2003
    E.ON, Menedzser asszisztens
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
  • 2010 - 2019
    Felelős Üzleti Oktatás Bizottság, tag
  • 2015 -
    TDK szekciótitkár - Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció
  • 2017 - 2019
    Marketing és Média Intézet Alumni Mentorprogram, koordinátor
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2008, 2 hónap
    Technische Universität Berlin
  • 2009, 4 hónap
    Helsinki School of Economic
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Média szereplést vállal e rajta?
angol
felső
felső
felső
német
felső
felső
felső
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Média szereplést vállal e rajta?:
  • Nyelv: német
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Média szereplést vállal e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Fogyasztói magatartásNemzetközi marketingMarketingMarketingkutatás

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Fenntartható fogyasztásFenntartható turizmusHelykötődésDigitalizáció a felsőoktatásban
Fontosabb kutatások
  • 2008 - 2010, Fenntartható fogyasztás, termelés és kommunikáció
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: EEA és Norvég Alap
    További információk a kutatásról: A projekt célja egy olyan hatékony és méltányos gazdaság-, társadalom- és településpolitika megalapozása, amely úgy szolgálja az életmód tartós javítását, hogy maximálisan figyelembe veszi az ökológiai fenntarthatóság feltételeit. A fejlesztési irány középpontjában a fogyasztás áll, amely egyrészt elsődleges színtere - az ipari szennyezések arányának csökkenésével - a környezetre kifejtett emberi tevékenységeknek, másrészt központi eleme a termelési folyamatoknak megágyazó társadalomszervezési technikáknak. További részletek: http://www.sustainable.consumption.uni-corvinus.hu/
  • 2010 - 2012, Fenntartható fogyasztás
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: TÁMOP 4.2.1/B-09/1/KMR/-2010-0005
    További információk a kutatásról: A BCE jövőképében egymással egyenértékű feladat a jövő nemzedékének magas szintű képzése, valamint a tudományos és kutatói tevékenység végzése. Ehhez adott ösztönzést a TÁMOP felsőoktatási minőségi fejlesztését szolgáló pályázata. A BCE vezetése öt kiemelt fontosságú, az egyetem integrációját demonstráló, interdiszciplináris szakmai témára építette kutatási programját, melyek között a fenntartható fejlődés feltételeinek biztosítása is megjelent. Az alprojekt feladatának tekinti a Közép-Magyarországi Régióban, mint modellterületen a fenntartható fejlődés műszaki, ökológiai, természeti-táji, valamint társadalmi-gazdasági kereteinek feltárását. Utóbbi terület vizsgálati fókusza kiterjed a fenntartható fogyasztás kérdéseire is, így a fogyasztási szokások alakulására nemzetközi és hazai szinten, befolyásolásának lehetőségeire, valamint a fogyasztást meghatározó tényezőkre. További részletek: http://www.uni-corvinus.hu/index.php?id=30141&no_cache=1
  • 2018 - 2019, DTP2-055-2.2 EcoVeloTour azonosítószámú
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: Európai Unió - Széchenyi 2020 OP - Zugló Önkormányzata
    További információk a kutatásról:
Elérhetőségek
Egyetemi tartózkodási hely
  • Épület: Központi épület - Fővám tér 8.
    Szobaszám: 357
    Mellék: 5091
    Fővonal: 482-5091
    Fax: 482-5236
    Belső fax:
kata.kelemen@uni-corvinus.hu

Hétfő 9.30-11.00 // Teams Call vagy előzetes egyeztetés alapján
Adatok

Kasza-Kelemen Kata

Egyetemi Adjunktus / Assistant Professor
Institute of Marketing / Department of Marketing Research and Consumer Behaviour
Végzettségek, tudományos fokozatok
Felsőfokú végzettségek
  • 1997 - 2002
    Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration, Marketing and Business German Teacher Specialisation (D)
Tudományos fokozatok, címek
  • 2017, PhD
    Corvinus University of Budapest
Szakmai életút
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
  • 2017 -
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing Research and Consumer Behaviour, Assistant Professor
  • 2010 - 2017
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing Research and Consumer Behaviour, Research Fellow
  • 2007 - 2010
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing Research and Consumer Behaviour, Ph. D. Student
  • 2004 - 2007
    TravelToHungary, CFO
  • 2002 - 2003
    E.ON , Manager assistant
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
  • 2010 -
    Committee for Responsible Management Education, Member
  • 2015 -
    TDK (Scientific Student Conference), Section Secretary
  • 2017 -
    Institute of Marketing and Media, Alumni Mentoring Program, Coordinator
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
  • 2008, 2 months
    Technische Universität Berlin
  • 2009, 4 months
    Helsinki School of Economic
Nyelvismeret
Nyelv
Beszéd
Írás
Olvasás
Média szereplést vállal e rajta?
angol
közép
közép
felső
német
felső
felső
felső
Nyelvismeret
  • Nyelv: angol
    Beszéd: közép
    Írás: közép
    Olvasás: felső
    Média szereplést vállal e rajta?:
  • Nyelv: német
    Beszéd: felső
    Írás: felső
    Olvasás: felső
    Média szereplést vállal e rajta?:
Kutatás, szakértői tevékenység

Consumer behaviourInternational marketingMarketingMarketing research

Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Sustainable consumptionSustainable tourismPlace attachmentDigitalisation in the higher education sector
Fontosabb kutatások
  • 2008 - 2010, Sustainable consumption, production and communication project
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: EEA and Norway Grants
    További információk a kutatásról: Further information on research: http://www.sustainable.consumption.uni-corvinus.hu/
  • 2010 - 2012, Increasing research, development and innovation efficiency at Corvinus University of Budapest, Member of the Sustainable Development Research Group
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: TÁMOP 4.2.1/B-09/1/KMR/-2010-0005
    További információk a kutatásról: Further information on research:http://www.uni-corvinus.hu/index.php?id=30141&no_cache=1
  • 2018 - 2019, DTP2-055-2.2 EcoVeloTour Sustainable planning of ecotourism in the EUROVELO cycle path network in the Danube region
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó: European Union - Széchenyi 2020 OP - Municipality of Zugló
    További információk a kutatásról:
Elérhetőségek
kata.kelemen@uni-corvinus.hu
Vágólapra másolva