Corvinus Career
& Business Festival
A Corvinus Állásbörze egy régóta fennálló hagyomány modern továbbfejlesztése, amelynek középpontjában az előremutató szervezetek és a feltörekvő tehetségek közötti kapcsolatok kiépítése áll. Küldetésünk a kezdetektől fogva az volt, hogy a vállalatok számára olyan platformot biztosítsunk, ahol közvetlenül – akadályok nélkül és hitelesen – léphetnek kapcsolatba a következő generáció szakembereivel.
Ahogy a kommunikáció és a tehetségek toborzásának területe folyamatosan változik, úgy változunk mi is. Vállalati partnereink igényeinek mélyreható megértésével egy teljes egészében integrált megközelítést kínálunk. Ennek köszönhetően vállalata számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy erősítse munkáltatói márkáját, értékes kapcsolatokat építsen ki kiemelkedő jelöltekkel, és versenyelőnyt szerezzen a legkiválóbb tehetségek bevonzásában és megtartásában.
Nyűgözze le a következő generáció vezetőit!
Idén visszatér fesztiválszínpadunk, hogy ismét emlékezetes és vonzó munkáltatói prezentációknak adjon otthont! Az interaktív formátum elősegíti a hallgatók közvetlen elérését, új ötleteket és perspektívákat kínálva. Csatlakozzon, és építsen ki erős kapcsolatokat, amelyek hosszú távon szolgálják vállalati közösségét és a jövő generációját!
Reach csomag
Láthatóságot biztosít több mint 3 000 Corvinusos hallgató körében Facebook-eseményposztok, közvetlen Karrier Hírlevél e-mailek, főbejáratoknál elhelyezett roll-upok, hírlevélben elhelyezett hirdetések és A3-as plakátok révén az egyetem legforgalmasabb helyszínein.
Engage csomag
A Reach csomag szolgáltatásaira építve LED- és színpadi szünetek közötti reklámokat, valamint teljes oldalas megjelenést és munkáltatói profilt kínál az esemény-útlevélben – ezzel növelve a márka hallgatói elérését és növelve annak vonzerejét a jövő szakemberei számára.s.
A kedvezmények nem összevonhatók.
csak a Lite opcióra
a 2025. tavaszi eseményen részt vett partnerek számára
2025. augusztus 10-ig történő regisztráció esetén
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Megváltoztathatom a megrendelésemet?
Ha szeretné módosítani megrendelését, új rendelési kérelmet szükséges leadnia. A korábbi megrendelés az új megrendelés beérkezésével azonnal érvényét veszti. Fontos, hogy az új megrendelés tartalmazzon minden olyan tételt és szolgáltatást, amelyet igénybe kíván venni.
Milyen grafikai/kommunikációs anyagokat kell feltöltenem az esemény előtt?
A grafikai és tartalmi anyagok feltöltési felülete a megrendelőlap feltöltési felülete alatt érhető el. A feltöltési határidő: szeptember 30. A következő rendelési tételekhez várjuk az anyagokat: – Hírlevél-megjelenés – eDM hirdetés (szöveg és kép) – Facebook eseményposzt (szöveg és kép) – A0 plakát (grafika) – Logó (vektoros formátumban)
Mit tartalmaz a hírlevél?
A Corvinus Karrier Hírlevél, amely kéthetente kerül kiküldésre hallgatói és tanulmányaikat már befejezett előfizetők számára, gyakornoki és álláslehetőségeket, valamint egyéb releváns karrier-tartalmakat tartalmaz. A hirdetési csomag egy állásportálhoz tartozó álláshirdetést vagy egy linket tartalmazhat, amely két egymást követő hírlevélben jelenik meg, egy hónapon keresztül.
Mit kell tudnom az eDM hirdetésről?
Az eDM hirdetés lehetőséget ad arra, hogy egyedi hírlevelet küldjön ki, amelyben a feliratkozott hallgatók vagy egy meghatározott célcsoport kizárólag az Ön vállalatának hirdetését kapja meg. Kérjük, hogy az elkészült eDM-et HTML formátumban töltse fel.
Ha Facebook eseményposztot szeretnék, mit kell beküldenem?
Kérjük, töltse fel a poszt grafikáját és szövegét a grafikai feltöltési felületen.
Hozhatok szórólapokat az eseményre?
Igen, de kizárólag a saját standján oszthatja ki őket.
Kihelyezhetek roll-upot az eseményen?
A kiállítók a standjuknál, az alapszolgáltatás részeként elhelyezhetnek roll-upot. Emellett lehetőség van arra is, hogy a főépület bejáratánál helyezze el a roll-upját.
Hol jelezhetem, ha számlakedvezményre vagy PO-számra van szükségem?
A megrendelőlapon van lehetőség ilyen igények jelzésére. Fontos, hogy amennyiben ezek nem szerepelnek a rendelésben, nem tudjuk garantálni a későbbiekben beérkező kérések figyelembevételét!
Milyen állásajánlatok jellemzőek az eseményen?
Az esemény elsődleges célcsoportja a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói. Ennek megfelelően a legjellemzőbb állásajánlatok a gyakornoki helyek, részmunkaidős pozíciók és pályakezdő állások.
Büszkék vagyunk arra, hogy alapszakos hallgatóink több mint 20%-a külföldi hallgató, akik hosszú távon Magyarországon szeretnének elhelyezkedni. Ezért arra biztatjuk a kiállítókat, hogy ne csak magyar hallgatókra szabott, hanem kifejezetten angol nyelvtudást igénylő állásajánlatokat is kínáljanak.
A jelenlegi hallgatók mellett alumni tagjainkat is meghívjuk az eseményre, így ösztönözzük a már tapasztaltabb szakemberek számára szóló pozíciók népszerűsítését is.
Meddig tart a rendezvény?
A rendezvény hivatalosan mindkét napon 11:00 és 16:30 között zajlik, igény esetén azonban egészen 21:00 óráig lehetséges a helyszínen tartózkodni, mivel a hallgatóknak eddig az időpontig tartanak az óráik.
Hogyan zajlik a berendezés?
A kiállítók október 6-án, hétfőn 7:00 és 21:00 között foglalhatják el standjaikat, azonban azt javasoljuk, hogy ezt 9:00 és 17:00 között tegyék meg annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb szintű támogatást kaphassák kollégáinktól. Ezen a napon lehetőség van a standok felépítésére és teljes körű felszerelésére. Ajánlott, hogy a nagyobb standelemeket ezen a napon állítsák fel, míg a kisebb reprezentációs tárgyakat és értékeket (pl. laptopokat) inkább a rendezvény napján helyezzék ki.
Hol lehetséges parkolni a helyszínen?
A kiállítók a főépület déli bejárata előtt (Fővám tér 8.) parkolhatnak a kipakolás idejére. Az épület előtti terület nem az egyetem tulajdona, így a parkolást illetően a kerületi szabályozás érvényes. A rendezvény ideje alatt a közeli utcákban található közterületi parkolás, illetve magánparkolók igénybevétele közül tudnak választani.
Lesz biztonsági szolgálat a rendezvényen? Mire fog kiterjedni a szolgáltatás?
Igen, a rendezvény teljes ideje alatt 24/7 biztonsági szolgálat működik. Ez a szolgáltatás garantálja a leadott értéktárgyak biztonságát az információs pultnál. Emellett a raktárhelyiség is zárva lesz, amelyet a biztonsági szolgálat munkatársai folyamatosan felügyelni fognak.
Lesz ruhatár a helyszínen?
Sajnos a rendezvény ideje alatt nem tudunk ruhatárszolgáltatást biztosítani. Ugyanakkor minden standnál elérhető lesz egy ruhafogas.
Mikor kapom meg a számlát?
Néhány nappal a kitöltött és aláírt Teljesítési Igazolás (TIG) beérkezése után kiállítjuk a számlát és elektronikusan elküldjük az Ön által megadott elérhetőségre.
A rendezvény után kérjük, szánjon egy percet a kérdőív kitöltésére! Ossza meg velünk gondolatait és javaslatait, hogy jövőbeni rendezvényeinket még magasabb színvonalon tudjuk megszervezni!