Társadalomtudományi szakember, mérnök, közgazdász és tanári diplomával. PhD fokozatát 35 évesen foglalkoztatáspolitika és szakképzés témában szerezte.
1998-tól szervezi, irányítja a szakképzési és oktatási folyamatok elemzésével, értékelésével foglalkozó műhelyt (www.observatory.org.hu). A magyar EU csatlakozás óta ellátja a szakképzési információkat gyűjtő, elemző és terjesztő ReferNet hálózat (www.refernet.hu) nemzeti koordinátori feladatait.
1999 óta foglalkozik az Európai Szociális Alaphoz (ESZA) kapcsolódó szakpolitikai kérdésekkel. Már a magyar EU csatlakozás előtt különböző EU-s és hazai szervezetek megbízásából elemzéseket végzett az ESZA részterületeinek fejlesztési irányai és a csatlakozó országok társadalompolitikai helyzetének összefüggésében. Jelenleg tagja annak a szűk körű EU munkacsoportnak, amely az ESZA megújítására dolgoz ki javaslatot az Európai Bizottság számára.
Több mint tíz éves közintézmény vezetői gyakorlattal rendelkezik, vezette a magyar szak- és felnőttképzés fejlesztésével foglalkozó intézetet (www.nszfi.hu); ellátta oktatási, foglalkoztatási, szociális és egészségügyi komplex fejlesztéssel foglalkozó, az EU jogszabályai szerint működtetett magyar intézmények, szervezetek vezetését. Munkája során a stratégiai tervezés, programalkotás és megvalósítás terén egyaránt szerzett tapasztalatokat, jelenleg a hazai ESZA támogatások úgynevezett Irányító Hatóságának vezetői feladatait látja el. (http://ec.europa.eu/employment_social/esf/members/hu_hu.htm).
Kutatási területe kiterjed az oktatás és képzés, a szak- és felnőttképzés, valamint a foglalkoztatáspolitika szakterületeire, különösen a társadalmi felzárkóztatás és innováció szemszögéből. Jelentős eredményeket ért el a humán szolgáltatások területén dolgozó szakemberekkel szemben elvárt kompetenciák nemzetközi meghatározásában.
2005-2008 között ellátta az OECD által kezdeményezett Adult Literacy and Lifeskills Survey magyar kutatásvezetői feladatait. A felmérés keretében a 16-65 éves korosztály prózaolvasási-, dokumentumolvasási-, számolási készség, valamint problémamegoldó képességének vizsgálatára került sor, a nemzetközi elemző tanulmány 2010 nyarán jelenik meg.
A Budapesti Corvinus Egyetem docenseként különböző nappali és levelező szakokon társadalomtudományi területhez kacsolódóan mintegy 8 tantárgyat oktat.
Társadalomtudományi szakember, mérnök, közgazdász és tanári diplomával. PhD fokozatát 35 évesen foglalkoztatáspolitika és szakképzés témában szerezte.
1998-tól szervezi, irányítja a szakképzési és oktatási folyamatok elemzésével, értékelésével foglalkozó műhelyt (www.observatory.org.hu). A magyar EU csatlakozás óta ellátja a szakképzési információkat gyűjtő, elemző és terjesztő ReferNet hálózat (www.refernet.hu) nemzeti koordinátori feladatait.
1999 óta foglalkozik az Európai Szociális Alaphoz (ESZA) kapcsolódó szakpolitikai kérdésekkel. Már a magyar EU csatlakozás előtt különböző EU-s és hazai szervezetek megbízásából elemzéseket végzett az ESZA részterületeinek fejlesztési irányai és a csatlakozó országok társadalompolitikai helyzetének összefüggésében. Jelenleg tagja annak a szűk körű EU munkacsoportnak, amely az ESZA megújítására dolgoz ki javaslatot az Európai Bizottság számára.
Több mint tíz éves közintézmény vezetői gyakorlattal rendelkezik, vezette a magyar szak- és felnőttképzés fejlesztésével foglalkozó intézetet (www.nszfi.hu); ellátta oktatási, foglalkoztatási, szociális és egészségügyi komplex fejlesztéssel foglalkozó, az EU jogszabályai szerint működtetett magyar intézmények, szervezetek vezetését. Munkája során a stratégiai tervezés, programalkotás és megvalósítás terén egyaránt szerzett tapasztalatokat, jelenleg a hazai ESZA támogatások úgynevezett Irányító Hatóságának vezetői feladatait látja el. (http://ec.europa.eu/employment_social/esf/members/hu_hu.htm).
Kutatási területe kiterjed az oktatás és képzés, a szak- és felnőttképzés, valamint a foglalkoztatáspolitika szakterületeire, különösen a társadalmi felzárkóztatás és innováció szemszögéből. Jelentős eredményeket ért el a humán szolgáltatások területén dolgozó szakemberekkel szemben elvárt kompetenciák nemzetközi meghatározásában.
2005-2008 között ellátta az OECD által kezdeményezett Adult Literacy and Lifeskills Survey magyar kutatásvezetői feladatait. A felmérés keretében a 16-65 éves korosztály prózaolvasási-, dokumentumolvasási-, számolási készség, valamint problémamegoldó képességének vizsgálatára került sor, a nemzetközi elemző tanulmány 2010 nyarán jelenik meg.
A Budapesti Corvinus Egyetem docenseként különböző nappali és levelező szakokon társadalomtudományi területhez kacsolódóan mintegy 8 tantárgyat oktat.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.