Marketingelmélet, marketingstratégia, feltörekvő országok, stratégiai marketingmenedzsment. Piacorientáció a felsőoktatásban és a nemzetközi versenyképesség. Országimázs és termékeredet hatása.
Készletgazdálkodás, logisztika, disztribúciós rendszerek. Marketingszervezet és információs rendszer.
Fontosabb kutatások
1984 - 1986, Marketing Információs Rendszer
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar kereskedelmi Kamara
További információk a kutatásról: Témavezető: Molnár László
1992 - 1993, A marketing helyzete a kelet-közép európai régióban
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: ACE, EU
További információk a kutatásról: Közreműködő: Kolos Krisztina. A nemzetközi konzorcium vezetője, Graham Hooley, Aston University
1995 - 1997, A privatizáció és a külföldi tőkebefektetés hatása a marketingtevékenységre
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: ACE, EU
További információk a kutatásról: Közreműködő: Agárdi Irma, Kolos Krisztina. Nemzetközi konzorcium vezetője Graham Hooley
1999 - 2001, A marketing orientáció elméleti megalapozása a magyarországi marketinghelyzet alapján
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról: Közreműködő: Keszey Tamara, Sajtos László
2002 - 2003, Országimázs, - a sztereotípiák, a fogyasztói etnocentrizmus és az országeredet imázs
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról: Közreműködő: Malota Erzsébet
2009 - 2010, A magyar felsőoktatás nemzetköziesedésének a folyamata
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Tempus Közalapítvány
További információk a kutatásról: Közreműködők:Hubert József, Malota Erzsébet, Nagy Gábor, Zsótér Boglárka
2010 - 2012, Nemzetközi piacorientáció a magyar felsőoktatásban
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KMR-2010-0005
További információk a kutatásról: Közreműködő: Nagy Gábor
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
Marketingelmélet, marketingstratégia, feltörekvő országok, stratégiai marketingmenedzsment. Piacorientáció a felsőoktatásban és a nemzetközi versenyképesség. Országimázs és termékeredet hatása.
Készletgazdálkodás, logisztika, disztribúciós rendszerek. Marketingszervezet és információs rendszer.
Fontosabb kutatások
1984 - 1986,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
1992 - 1993,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
1995 - 1997,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
1999 - 2001,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2002 - 2003,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2009 - 2010,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2010 - 2012,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
Ez a weboldal sütiket használ annak érdekében, hogy javítsa az Ön böngészési élményét, miközben az oldalon navigál. Ezek közül a sütik, amelyeket nélkülözhetetlennek kategorizáltunk, az Ön böngészőjében tárolódnak, mivel ezek elengedhetetlenek a weboldal alapvető funkcionalitásainak működése szempontjából. Emellett harmadik féltől származó sütiket is használunk, amelyek segítenek nekünk elemezni és megérteni, hogyan használja ezt a weboldalt. Ezek a sütik csak az Ön hozzájárulásával kerülnek tárolásra a böngészőjében. Lehetősége van ezekről a sütikről leiratkozni. Azonban néhány süti elutasítása befolyásolhatja a böngészési élményét.
Az Ön által használt szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és személyre szabása érdekében weboldalunk látogatóinak tevékenységét elemzés céljából rögzítjük. Ezek az adatok segítenek nekünk megérteni, hogyan használják látogatóink az oldalunkat, mely funkciók a legnépszerűbbek, és hogyan javíthatjuk felhasználói élményüket. Az adatgyűjtés továbbá lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyabban célzott marketingtevékenységet folytathassunk, így az Ön érdeklődési körének megfelelő tartalmakat és ajánlatokat kínálhassunk.
Az adatkezelés jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet a weboldal használatával ad meg. További információkat az adatkezelési szabályzatunk részletez, ahol tájékozódhat az adatkezelési gyakorlatokról, az adatok tárolásának idejéről, valamint az Ön jogairól és azok gyakorlásának módjáról.