Három új vezető a hallgatói ügyek területén
_20250507021123.png)
Az egyetemi oktatás jóval többről szól, mint a tanórákon elsajátított tudásról – legalább ennyire fontos, hogy a hallgatók megkapják a szükséges támogatást pályájuk elindításához, tehetségük kibontakoztatásához és fizikai, valamint mentális jóllétük megőrzéséhez. A Corvinus célja, hogy minél hallgatóközpontúbb intézménnyé váljon, és ebben kiemelt szerepet játszanak a hallgatói szolgáltatások újonnan kinevezett vezetői. Ismerjétek meg őket!
Farkas-Hussey Noémi – Karriertámogatási Szolgáltatások
Az új Karriertámogatási Szolgáltatások részleg vezetését Farkas-Hussey Noémi vette át azzal a céllal, hogy kapcsolatokat építsen ki különböző cégekkel és szervezetekkel a diákok sikeres hazai és külföldi tapasztalatszerzése és elhelyezkedése érdekében. Emellett a diákok munkavállalási, karrierépítési törekvéseit támogató konzultáció– és tréningsorozat kialakításáért is felel. Korábbi szakmai tapasztalatait egy írországi egyetem Karrierfejlesztési Központjában, valamint különböző HR-es pozíciókban szerezte a versenyszférában. Az írországi University of Galway-en doktori fokozatot szerzett koraközépkori politikai irodalomból.
Főző Zsolt – Tehetségmenedzsment Központ
Főző Zsolt vette át a Tehetségmenedzsment Központ irányítását, amelynek célja, hogy összefogja azokat a kezdeményezéseket, amelyek az egyetemi oktatás keretein felül hozzájárulnak a hallgatói készségek fejlődéséhez (pl. a TDK, a Navigátor program, vagy a Makerspace műhely). Zsolt Corvinus alumni, tíz év után tért vissza az egyetemre, korábban dolgozott közpolitikai és zeneipari elemzőként, majd a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program zenei fejlesztési alprogramjának vezetőjeként. Hat évig irányította az egyetem Rajk Szakkollégiumát, amelynek igazgatói posztjáról néhány hónapon belül leköszön.
Perényi Andrea – Hallgatói Élmény és Jóllét
A Hallgatói Élmény és Jóllét Központ vezetését Perényi Andrea vette át, akinek célja, hogy segítő szakemberekből álló csapatával támogassa a hallgatók mentális egészségét, személyes fejlődését, beilleszkedését és közösségi kapcsolódását. Mindez széles palettán valósul meg, ami az egyéni pszichológiai tanácsadástól a mentorprogramok támogatásán át egészen a közösségépítő események koordinálásáig terjed. Mindemellett figyelmet fordítanak a speciális igényű hallgatók akadálymentes tanulási lehetőségeinek biztosítására is. Andrea tanácsadó szakpszichológusként öt éve dolgozik az egyetemen, korábban a karrier- és tanulástámogatás csoportot vezette. Több mint húsz éve tevékenykedik a felsőoktatási tanácsadásban, aktív résztvevője volt a tanácsadási protokoll kidolgozásának. Három éve a Felsőoktatási Tanácsadás Egyesület (FETA) elnöke.
Mindhárom vezetőnek sok sikert kívánunk az új feladatkörükben.