Tíz oktatónk vett részt a CEEMAN nemzetközi képzésén Bledben

Az egyhetes, intenzív program célja, hogy a felsőoktatásban dolgozó oktatók módszertani (esettanulmány módszer) és pedagógiai készségeit fejlessze, különös tekintettel az üzleti és menedzsment tantárgyak gyakorlatorientált és hallgatóközpontú oktatására.
A Corvinus delegációját alkotó oktatók különböző tudományterületeket és intézeteket képviseltek:
-
Bollók Máté Bence (Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet)
-
Cserdi Zsófia Hajnalka (Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet)
-
Fábics István (Számviteli és Jogi Intézet)
-
Freund Anna (Operáció és Döntés Intézet)
-
Ginovszky-Bodnár Dorottya Szilvia (Vezetéstudományi Intézet)
-
Jámbor Zsófia (Operáció és Döntés Intézet)
-
Kozma Miklós (Vállalkozás és Innováció Intézet)
-
Kozma Norbert (Számviteli és Jogi Intézet)
-
Papp-Horváth Viktória (Vezetéstudományi Intézet)
-
Varga Ákos (Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet)
A program során a résztvevők nemcsak interaktív workshopokon és szemináriumokon vettek részt, hanem minden oktatónak lehetősége nyílt arra is, hogy megtartson egy tanórát egy előre kijelölt esettanulmány alapján. Ez a gyakorlat lehetőséget adott az elméleti ismeretek azonnali alkalmazására, miközben a résztvevők részletes visszajelzést kaptak nemzetközi mentoroktól és társaiktól tanítási módszereikről, kommunikációjukról és alkalmazott pedagógiai eszköztárukról.
A Corvinus oktatói kiemelkedően hasznosnak és inspirálónak értékelték a képzést, amely hozzájárult oktatói identitásuk megerősítéséhez, valamint ahhoz, hogy modern, élményalapú és hallgatóközpontú tanítási módszereket építsenek be saját gyakorlatukba. A program sikeres teljesítése után minden résztvevő nemzetközileg elismert tanúsítványt kapott, amely megerősíti szakmai felkészültségüket és elkötelezettségüket az oktatás fejlesztése iránt.
Az IMTA programon való részvétel fontos lépést jelent az Egyetem nemzetköziesítési és oktatásfejlesztési stratégiájában, megerősítve a Corvinus pozícióját a régió innovatív és kiválóságra törekvő üzleti felsőoktatási intézményei között.