Ugrás a fő tartalomra
Vissza a főoldalra

Okos szállodák, desztinációk márkázása, vár- és kastélyturizmus: megjelent a Turizmus Bulletin 24/3. száma

2024-09-17 15:33:00

A folyóirat legújabb számában a nemzetköziesítés jegyében angol nyelvű cikkeket is publikáltak.
Budapesti Corvinus Egyetem

Rövid betekintés a lap tartalmába: 

Előszó: 

  • Jászberényi Melinda – Munkácsy András: Vendégszerkesztői előszó a Turizmus Bulletin „Utazás a tudományban – 2024” tematikus számhoz  

Az aktuális számban megjelent folyóiratcikkek: 

  • Kökény Levente: Az intelligens szálloda: Az MI és a szállodaipar közötti együttműködés kihívásai és lehetőségei [The smart hotel: Challenges and opportunities for collaboration relating to AI and the hotel industry] 
  • Balázs Fekete – Kitti Boros: Travel through dynamic landscapes: Exploring key factors in developing visual identities for destination brands [Utazás dinamikus tájakon: Kulcstényezők a desztinációs márkák vizuális identitásának fejlesztésében] 

Az aktuális számban megjelent műhelytanulmányok: 

  • Natália Oszkó-Jakab: Online solutions and sustainability in festival tourism [Online megoldások és fenntarthatóság a fesztiválturizmusban] 
  • Wirth Gábor – Köbli Ádám: A Balaton vár- és kastélyturizmusának helyzete és fejlesztési lehetőségei [The current situation and development opportunities of castle and palace tourism around Lake Balaton] 
  • Raffai Eliza – Happ Éva: A telepített idegenvezetők marketingtevékenysége [The marketing activity of tour representatives] 
  • Tőzsér Anett: A budapesti világörökségi helyszínek fenntartható turisztikai hasznosítása [Utilizing Budapest’s World Heritage Sites as sustainable tourism locations] 

A teljes szám elérhető a Corvinus Mobilitás és Turizmus Központ weboldalára kattintva. 

Vágólapra másolva
X
×