Ugrás a fő tartalomra
Vissza2025.09.04.

4. Omnichannel Day: „A mobilképernyőtől a vásárlási döntésig”

2025. okt. 9. 10:00 - 16:00
Az Omnichannel Day célja közös fórumot teremteni az akadémiai és az ipari szféra között, tudományos kutatók és gyakorlati marketing szakemberek részvételével. Idén a központi téma a mobil technológia, mobil alkalmazások és a kiterjesztett valóság (AR) hatása a vásárlók viselkedésére és döntéseire.
2025.10.09. 10:00 – 2025.10.09. 16:00
Budapesti Corvinus Egyetem

Időpont: 2025. október 9. csütörtök 10.00-16.00, 

Helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem, Faculty Club  

 Az esemény nyelve: Angol  

 

A Budapesti Corvinus Egyetem és a Pécsi Tudományegyetem Omnichannel Kutatócsoportja a BCE Marketing- és Kommunikációtudományi Intézettel és a PTE GTK Marketing és Turizmus Intézetével együttműködve megrendezi a 4. Omnichannel Day „FROM MOBILE SCREENS TO IMMERSIVE SCENES” workshopot. 

Az Omnichannel Day célja a meghívott nemzetközi és magyar tudományos kutatók és a gyakorlati szakemberek részvételével betekintést nyújtani az omnichannel kiskereskedelem és a fogyasztók kapcsolatának jelenlegi és várható tendenciáira. Az elméleti részhez a téma elismert nemzetközi kutatóit, az üzleti oldalhoz az omnichannel kereskedelemben jelentős tapasztalatokkal rendelkező vállalatokat sikerült meghívni.  

Részvételi díj nincs, a szervezők előzetes regisztrációt kérnek. 

Az Omnichannel Day programja és a regisztrációs link itt található. 

 

 A szervezők szeretettel várják a Kollegákat és a Hallgatókat a rendezvényre! 

Vágólapra másolva
×