4. Omnichannel Day: „A mobilképernyőtől a vásárlási döntésig”

Időpont: 2025. október 9. csütörtök 10.00-16.00,
Helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem, Faculty Club
Az esemény nyelve: Angol
A Budapesti Corvinus Egyetem és a Pécsi Tudományegyetem Omnichannel Kutatócsoportja a BCE Marketing- és Kommunikációtudományi Intézettel és a PTE GTK Marketing és Turizmus Intézetével együttműködve megrendezi a 4. Omnichannel Day „FROM MOBILE SCREENS TO IMMERSIVE SCENES” workshopot.
Az Omnichannel Day célja a meghívott nemzetközi és magyar tudományos kutatók és a gyakorlati szakemberek részvételével betekintést nyújtani az omnichannel kiskereskedelem és a fogyasztók kapcsolatának jelenlegi és várható tendenciáira. Az elméleti részhez a téma elismert nemzetközi kutatóit, az üzleti oldalhoz az omnichannel kereskedelemben jelentős tapasztalatokkal rendelkező vállalatokat sikerült meghívni.
Részvételi díj nincs, a szervezők előzetes regisztrációt kérnek.
A szervezők szeretettel várják a Kollegákat és a Hallgatókat a rendezvényre!