Ugrás a fő tartalomra
Vissza a főoldalra

Adategyeztetés a Neptun rendszerben

Kapcsolódó posztok

Kapcsolódó események

A beiratkozás feltétele a bankszámlaszám megadása mellett a kötelező adategyeztetés elvégzése. Amennyiben ezt előzetesen, Neptun rendszeren keresztül elvégzed, a személyes beiratkozás is egyszerűbben, gyorsabban történik, hiszen kevesebb dokumentumot kell magaddal hoznod a beiratkozásra. Egy úgynevezett zöld sávon keresztül lehetőséged nyílik egyszerűbb eljárás keretei között beiratkozni.

Felhívjuk figyelmedet, hogy amennyiben korábban hallgatónk voltál, és újra felvételt nyertél, az adategyeztetés elvégzése ebben az esetben is kötelező számodra!

Az adategyeztetés Neptun kérvényeken keresztül zajlik.

A kérvények mesterszakos hallgatóinknak 2023. augusztus 3. 10.00 órától, alapszakos illetve osztatlan képzésre felvetteknek 2023. augusztus 3. 13.00 órától 2023. augusztus 21. 12:00 óráig elérhetők.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az adategyeztetésre a megadott intervallumon belül bármikor van lehetőséged. Azonban a kitöltést ne hagyd az utolsó pillanatra, hogy az esetleges javításokra, dokumentumok pótlására is maradjon időd!

A kérvényeket a Neptun > Ügyintézés > Kérvények útvonalon éred el.

Az alábbi kérvényeket szükséges kitölteni:

A kérvények kitöltésére csak a fent jelölt sorrendben van lehetőség!

A kérvények első részébe a rendszerből kinyert adataid automatikusan betöltődnek. Amennyiben valamilyen adatod hibás, eltér az okmányokhoz képest vagy megváltozott az elérhetőséged, a legördülő menüből az „Igen” lehetőséget válaszd. Ekkor megjelenik az új adatok megadására kijelölt hely, lásd nyíllal jelölve:

Az adategyeztetéshez (amennyiben a kérvényben megjelenik) szükséges alátámasztó dokumentumot is csatolni, ezek nélkül a kérvény leadása nem lehetséges.  Valamennyi esetben részletezve van, hogy az adott kérvényhez milyen dokumentumra van szükség. Kérjük, a Csatolmány ikonra kattintva megfelelő minőségben töltsd fel őket!

A mobiltelefonszámhoz, TAJ számhoz, illetve az adóazonosító jelhez kapcsolódó kérvény esetén figyelj a megfelelő formátumra, erre a kérvényben látsz példát. Amennyiben külföldi hallgatóként még nem rendelkezel TAJ számmal és/vagy adókártyával, lehetőséget biztosítunk annak későbbi bemutatására. Ebben az esetben kérlek válaszd a legördülő menüből a „Külföldi hallgató vagyok” opciót, majd az okmány elkészültét követően indíts ügyet az Intézd Online! felületén a „Személyi adatok változása” cikk alatt.

A leadás után az adategyeztető kérvények a „Kitölthető kérvények” közül átkerülnek a „Leadott kérvények” közé.

Neptun > Ügyintézés > Kérvények > Leadott kérvények

Amennyiben az ellenőrző kérvények feldolgozása során javítási kötelezettséged keletkezik, akkor a kérvény Javításra visszaküldve státuszba kerül és kollégáink megjegyzései alapján szükséges a kérvény javítása. Javítás esetén elegendő csak a javítandó kérvényt kitölteni, nem szükséges a teljes kérvénysorozat ismételt kitöltése.

További kérdés esetén kérlek fordulj kollégáinkhoz a corvinus.beiratkozas@uni-corvinus.hu e-mail címen keresztül!

Vágólapra másolva
X
×
GEN.:2024.06.21. - 14:07:37