Ugrás a fő tartalomra

Adategyeztetés a neptun rendszerben

A beiratkozás feltétele a kötelező adategyeztetés elvégzése, melyre július 28 10:00-tól már lehetőséged nyílik. Mivel a neptun rendszeren keresztül végzed el az adategyeztetést, a személyes beiratkozás is egyszerűbben, gyorsabban történik. 

Amennyiben korábban hallgatónk voltál, és újra felvételt nyertél, az adategyeztetés elvégzése ebben az esetben is kötelező számodra! 

Az adategyeztetés neptun rendszerben az A301-Adategyeztetés központi eljárásban felvetteknek kérvényen keresztül zajlik. 

Az adategyeztetésre a megadott intervallumon belül bármikor van lehetőséged. Azt tanácsoljuk, hogy a kérvényt add le a lehető leghamarabb, ne hagyd az utolsó pillanatra, hiszen lehetséges, hogy javítanod kell. Hagyj erre időt magadnak, mert hiánytalanul és teljeskörűen le kell zárnod a kérvénnyel kapcsolatos részfolyamatot 2025.08.17. (vasárnap) éjfélig!

A kötelező adategyeztetés az alábbi lépésekből áll

Adategyeztető kérvény leadása

A folyamatot a neptun » Ügyintézés » Féléves regisztráció »2025/26/1 félév » Bejelentkezés gomb megnyomásával és az Aktív opciót kiválasztva, majd a Kiválasztás gombra kattintással tudod elkezdeni, ekkor a (A301-Adategyeztetés központi eljárásban felvetteknek) kérvény automatikusan megnyílik. 

A kérvény kitöltése során első lépésként a rendszerből kinyert adataid automatikusan betöltődnek, ezeket kell majd ellenőrizned a kérvény kitöltése során. Amennyiben valamilyen adatod hibás vagy eltér az okmányokhoz képest, a legördülő menüből az „Igen” lehetőséget válaszd. Ekkor megnyílik az adatbevitelre alkalmas mező. 

Az adategyeztetéshez (amennyiben a kérvényben megjelenik) szükséges alátámasztó dokumentumot is csatolni, ezek nélkül a kérvény leadása nem lehetséges. Valamennyi esetben részleteztük, hogy az adott kérvényhez milyen dokumentumra van szükség. Kérjük, a Melléklet gombra kattintva PDF formátumban csatold őket, ezeknek a maximális mérete 5 MB lehet. Minden csatolmány külön fájlban legyen, ha esetlegesen meghaladod a 5 MB-ot, akkor bármilyen online megoldással érdemes csökkenteni azt (pl. https://www.ilovepdf.com/) 

A mobiltelefonszámhoz, TAJ számhoz, illetve az adóazonosító jelhez kapcsolódó módosítás esetén figyelj a megfelelő formátumra, erre a kérvényben látsz is példát. Amennyiben külföldi hallgatóként még nem rendelkezel TAJ számmal és/vagy adóazonosító számmal, lehetőséget biztosítunk annak későbbi bemutatására. Ebben az esetben kérlek válaszd a legördülő menüből a „Külföldi hallgató vagyok” opciót, majd az okmány elkészültét követően indíts ügyet az Intézd Online! felületén a „Személyi adatok változása” cikk alatt. 

Az alábbi adatok ellenőrzésére lesz szükség a kérvény kitöltése során

Miután leadtad az adategyeztető kérvényt, az alábbi helyen éred el

neptun » Ügyintézés » Kérvények » Leadott kérvények 

Amennyiben a kérvény feldolgozása során javítási kötelezettséged keletkezik, akkor a kérvény Javításra visszaküldve státuszba kerül és kollégáink megjegyzései alapján szükséges a kérvény javítása. 

Beiratkozási lap  

Miután az adategyeztetési kérvényt leadtad, és az elfogadásra került, a rendszer hamarosan legenerálja számodra a Beiratkozási lap és képzési szerződés dokumentumot, amelyet le kell töltened , majd hitelesítened is szükséges! Ehhez kötelezően a DÁP (Digitális állampolgár applikáció) szükséges, kérjük ennek regisztrációjáról, beállításáról előzetesen gondoskodj! 

A beiratkozási lap DÁP-pal történő hitelesítéséről a részletes tájékoztatót kérjük figyelmesen olvasd el, a tájékoztatót itt éred el. 

Amennyiben a kérvénnyel kapcsolatban valamilyen technikai hibába ütköznél, kérjük, tekintsd át az itt, és a kérvényben található tájékoztatást. Amennyiben ennek ellenére sem tudod megoldani a problémát, kérjük használd a corvinus.beiratkozas@uni-corvinus.hu e-mail címet, amelyet kollégáink figyelnek – minden hétköznap munkaidőben tudnak válaszolni a felmerülő kérdéseidre. 

Köszönjük együttműködésedet!

Vágólapra másolva
×