Ugrás a fő tartalomra

Publikációk

A kutatóközpont munkatársai az elmúlt közel másfél évtizedben olyan nemzetközileg is előremutató témakörökben publikáltak hazai szerzőként az elsők között, mint az információrendszerekhez kapcsolódó magatartási kérdések (workaround jelenség, panoptikon-hatás), az IT-ra épülő hálózatos szerveződések (önszerveződő virtuális közösségek, sharing economy), az üzleti modellezés, vagy a robotizálás a folyamatmenedzsmentben (RPA).

2019

Marciniak Róbert, Móricz Péter, Baksa Máté (2019) Intelligent Business Services Operation, In: 10th International Symposium on Intelligent Manufacturing and Service Systems : Proceedings (Full Papers), Sakarya, Törökország : Sakarya University, (2019) pp. 110-120.

Marciniak Róbert, Móricz Péter, Baksa Máté (2019) Digitális transzformáció a magyar üzleti szolgáltató központokban, In: Vágány, Judit Bernadett; Fenyvesi, Éva (szerk.) Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 10. Tudományos Szimpózium, Absztrakt kötet, Budapest, Magyarország : Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék, (2019) p. 20-20

Drótos György (2019) Opportunity or Threat? The Impact of Digitalization on Co-producing and Co-creating Public Services. 23th Annual International Research Society for Public Management (IRSPM) Conference, Victoria University of Wellington, New Zealand, 16 April, 2019

Drótos, György, Katona Márton, Kiss Norbert, Le Marietta, Révész Éva, Rosta Miklós, Takács Petra (2019) The Role of Case Managers in an IT-based Co-production Service for Public Space Improvement (jarokelo.hu) 23th Annual International Research Society for Public Management (IRSPM) Conference, Victoria University of Wellington, New Zealand, 17 April, 2019

Marciniak Róbert, Móricz Péter, Baksa Máté (2019) Digital transformation in the Hungarian Business Services Centers, In: Vágány, Judit Bernadett; Fenyvesi, Éva (szerk.) Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 10. Tudományos Szimpózium, Absztrakt kötet, Budapest, Magyarország : Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék, (2019) pp. 20-20.

Móricz Péter (2019) Mit értünk digitalizáció alatt? A digitalizáció öt pillére a versenyképes vállalatokban: Előadás a Magyar Controlling Egyesület oktatási munkacsoportjának workshopján

Marciniak Róbert (2019) Üzleti folyamat transzfer, In: Kőszegi, Irén Rita (szerk.) III. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia : Versenyképesség és innováció, Kecskemét, Magyarország : Neumann János Egyetem, (2019) pp. 217-221.

Marciniak Róbert (2019) Hogy lesz a kompetenciából kiválóság, In: Kőszegi, Irén Rita (szerk.) III. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia : Versenyképesség és innováció, Kecskemét, Magyarország : Neumann János Egyetem, (2019) pp. 212-216.

2018

Drótos György (2018) Critical Decisions in RPA Projects: from Partner and Tool Selection to Employee Involvement. Intelligent Process Automation Conference. Budapest, 2018. november 7.

Drótos György (2018) Innováció a felsőoktatásban, a vállalkozások és az intézmények szerepe. IVSZ Menta Konferencia. Sárvár, 2018. szeptember 13.

Koval, Oksana; Nabareseh, Stephen; Chromjakova, Felicita; Marciniak, Robert (2018) Can continuous improvement lead to satisfied customers? Evidence from the services industry, TQM JOURNAL 30 : 6 pp. 679-700.

Marciniak Róbert, Móricz Péter, Baksa Máté (2018) A digitális transzformáció új hulláma a hazai szolgáltatóközpontokban, In: Horváth Dóra (szerk.) A stratégiai menedzsment legújabb kihívása: a 4. ipari forradalom c. konferencia kiadvány, Budapest, Budapesti Corvinus Egyetem, pp. 26-33.

Baksa Máté és Drótos, György (2018) , Vezetéstudomány 49 (4), pp. 2-11.

Marciniak Róbert (2018) Reals Solutions for Hungarian Shared Service Companies’ HR Problems, pp. 46-53., In: Blaskova, M. et. al (eds.): Human Potential Development: Proceedings of Scientific Papers at 15th International Scientific Conference Zilina, Slovakia: University of Zilina, p. 12.

Drótos György, Marciniak Róbert, Ránki-Kovács Richárd, Jakab Dávid, Willbrandt Nikoletta, Baksa Máté, Balajti Péter, Mátrai Erika (2018) Business Services Hungary: 360° view about the Hungarian Business Services Market 2018, Hungarian Investment Promotion Agency, Hungarian Service and Outsourcing Association, Budapest, Hungary, 62 p., ISBN: 9786150039473.

Móricz Péter, Drótos György (2018) A digitalizáció és a versenyképesség kapcsolatának vizsgálata a Versenyképesség Kutatás 2018-2021 keretében: Műhelymunka vitaindító, pp. 1-

Révész Éva és Drótos György (2018) Social enterprises in co-operation with public service organizations, XXII IRSPM Annual Conference, 11-13 April, Edinburgh, UK.

Horváth Dóra, Móricz Péter, Szabó Zsolt Roland (2018) , Vezetéstudomány 49 (6), pp. 1-12.

2017

Drótos György (2017): The Role of Digitalization in the Innovations of Public Universities – The Case of Hungary. Public Service Innovation Conference (PUBSIC), 15 – 17 November, Lillehammer. Norway

Marciniak Róbert (2017) In: Veresné, Somosi Mariann; Lipták, Katalin (eds.) „Mérleg és Kihívások” X. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” X. International Scientific Conference, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, pp. 217-223.


Marciniak Róbert (2017) Automation forms the future of business services pp. 198-208., In: Dorisz, Györkő; Vivien, Kleschné Csapi; Zsolt, Bedő (eds.) ICUBERD 2017, University of Pécs.

Marciniak Róbert (2017) , Taylor: Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Folyóirat 9 (2), pp. 31-39.

Drótos György (2017) Paradigmaváltás a vezetés- és szervezés-tudományban: szervezetközi hálózatok mint az elemzés új egységei, „Mérleg és Kihívások” X. Nemzetközi Tudományos Konferencia, október 17-18, Lillafüred.

Drótos György (2017) Self-organized digital services: The FixMyStreet and the Nextdoor models and their international adaptations, XXI IRSPM Annual Conference, Budapest, 19-21 April.

Marciniak Róbert (2017) Piaci-alapú működés a shared service modellben, pp. 459-474., In: Vilmányi, Márton; Kazár, Klára (szerk.) Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban, SZTE Gazdaságtudományi Kar.

Marciniak Róbert (2017) Impacts of Service Automation in the Business Service Centers, pp. 88-98., In: Martina, Blašková; Rudolf, Blaško (szerk.) HUMAN POTENTIAL DEVELOPMENT, 14th International Scientific Conference, University of Zilina.

Marciniak Róbert, Berend Dóra (2017) Disclosing RPA Trend in the Business Services, pp. 119-132., In: Berényi, László (szerk.) Management Challenges in the 21st Century. Volume III : Diversity of Challenges, Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, Germany.

2016

Marciniak Róbert (2016) Role of Human Labor in the Development of Hungarian Shared Service Segment, International Scientific Journal Human Resources Management and Ergonomics 10 (2), pp. 74-86.

Marciniak Róbert (2016) Relocation of service function as a strategic tool of corporate operation pp. 35-46., In: Berényi, László (szerk.) Management Challenges in the 21st Century. Volume II : Further Challenges, Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, Germany.

van der Schaft-Bartis Eszter (2016): Társas befolyásolás folyamata az információs rendszerek használatának kialakulása kapcsán, Vezetéstudomány 47 (12), pp. 16-24.

Móricz Péter (2016): , Menedzsment és Controlling Portál, 2016. dec. 15.

Móricz Péter, Drótos György (2016): , Emerald Emerging Markets Case Studies 6 (2).

Marciniak Róbert (2016): , In: Michelberger Pál (szerk.): (ISBN:), Keleti Károly Faculty of Business and Management, Óbuda University, Budapest, pp. 191-204.

Marciniak Róbert (2016): , In: Michelberger Pál (szerk.): (ISBN:), Keleti Károly Faculty of Business and Management, Óbuda University, Budapest, pp. 191-204.

Vágólapra másolva
X
×
GEN.:2024.04.25. - 19:48:01