Ugrás a fő tartalomra

Kutatások, projektek

Közös kutatómunkánk három fő fókuszpontja 

  • Marketingkommunikáció részvételi aspektusai (co-creation, privacy, reklám-retorika) – Csordás Tamás, Horváth Dóra, Markos-Kujbus Éva, Komár Zita, Simay Attila 
  • Designkommunikáció: a tervezői szemlélet lehetőségei a pedagógiában, vezetőképzésben, tudományos gondolkodásban és vezetői döntéshozatalban – Cosovan Attila, Galla Daniella, Faludi Julianna, Horváth Dóra, Komár Zita 
  • A felsőoktatás részvételi kérdései (transzformatív pedagógia, reflexivitás, kollektív autoetnográfia) – Cosovan Attila, Csordás Tamás, Galla Daniella, Faludi Julianna, Horváth Dóra, Komár Zita, Markos-Kujbus Éva, Simay Attila 

A Marketing- és Designkommunikáció Tanszékhez köthető doktori műhely és kutatási témái: 

  • Bavlsík Richard: fogyasztói részvétel, co-creation 
  • Bencze Máté: tér, mint az emberi együttműködés katalizátora, videográfia  
  • Bollók Máté: M.I. & mi – a mesterséges intelligencia és az emberi kreativitás  
  • Dinnyés Attila: network science & designkommunikáció 
  • Fekete Balázs: dinamikus identitás 
  • Kökény Levente: digitalizáció & gamification a fogyasztói szolgáltatáselfogadásban  
  • Megyeri Gábor: digitális múlt – analóg jövő & termékdesign  
  • Merkl Márta: élmény & gasztronómia & designkommunikáció  
  • Molnár Zsófia: designkommunikáció, beszéd és tervezhetőség  
  • Namaz, Lachin: city brand engagement & expats 
  • Szabó Áron: sales orientált üzleti kommunikáció 
  • Szász Veronika Sára: fenntartható self-branding 
  • Szerényi Szabolcs: művészet & reklám 
Vágólapra másolva
X
×
GEN.:2024.04.24. - 04:55:07