Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
2008 -
BCE Marketing és Média Intézet, egyetemi docens
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
2006 - 2009
Kari Tanács tag
2016 - 2020
Kutatási Bizottság tagja
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
2000, folyamatos
Hollandia: Groningen - Handelhochgeshool, Nijmegen - Radboud University, USA: Warrensburg - Central Missouri State University, Anglia: Cranfield - Cranfield School of Management, Norvégia: Bergen -Norwegian School of Business, Kanada: Waterloo - Wilfrid Laurier University, Skócia: Edinburgh-Heriott Watt University, Ausztria: Linz - Johannes Kepler Universität, Bécs – Wirtschaftsuniversität Wien, Dánia: Koppenhága - Copenhagen Business School, Olaszország: Milánó - Bocconi University, Velence - Ca’Foscari University of Venice, Róma - Sapienza University of Rome, Finnország: Helsinki - Helsinki School of Economics, Svédország: Stockholm-Stockholm University, India: New Delhi - Delhi University, Horvátország: Split - Split University, Rijeka - University of Rijeka, Románia: Kolozsvár - Babes-Bolyai Egyetem, Franciaország: Dijon - Groupe ESC Dijon Bourgogne, Portugália: Lisszabon - Nova School of Business and Economics, Málta: Msida - University of Malta, Szlovénia: Ljubljana - University of Ljubljana, Csehország, Prága: University of New York in Prague
Díjak, címek, kitüntetések
2025, Spotlight on Teaching
Corvinus Egyetem
2025, Publikációs Nívódíj
Magyar Tudományos Akadémia
2012, Az év oktatója
Corvinus Egyetem
2014, Felsőoktatás nemzetközi fejlesztéséért díj
Tempus Közalapítvány
2011, Bolyai ösztöndíj
Magyar Tudományos Akadémia
2010, Bolyai ösztöndíj
Magyar Tudományos Akadémia
2009, Bolyai ösztöndíj
Magyar Tudományos Akadémia
2010, Kiváló oktató
CEMS, Corvinus Egyetem
2016, Publikációs Nívódíj
Magyar Tudományos Akadémia
interkulturális kommunikáció, nemzetközi marketing, interkulturális marketing, cross-cultural communication and marketing, intercultural and international marketing, kommunikációs- és konfliktuskezelési tréningek, soft skill fejlesztés, interkulturális tréningek
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
soft skill fejlesztés, kultúraszemélyiség, kulturális sokk, akkulturáció, interkulturális kompetenciák, kulturális különbségek, önkéntesség, femvertising, országimázs, nemzetközi marketing, fogyasztói magatartás, élelmiszerfogyasztási szokások, országmárkázás, külföldi hallgatók
sztereotípiák, etnocentrizmus, országeredetimázs
Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
2022 - , Szerkesztő, a szerkesztőbizottság tagja, vezetője magyar nyelvű
Szakértői tanácsadási tevékenységek
2009 -
Kvalitatív és kvantitatív kutatások, tréningek a következő vállalatok, szervezetek számára: Codecool, Trocellen, Fővárosi Önkormányzat, Tempus Közalapítvány, E.on, Fundamenta, Axel-Springel, ELMŰ, SaraLee, Magyar Posta, Menedzser Praxis Kiadó, Szociális és Munkaügyi Minisztérium, Magyar Diáksport Szövetség, Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara, Külgazdasági és Külügyminisztérium, ESSCA Hungary, SEED Kisvállalkozásfejlesztési Alapítvány:, Nagykanizsai Inkubátorház és Innovációs Központ, , Vállalati és szervezeti kutatások
2017 -
Tempus Közalapítvány, Tempus intézményi mobilitás pályázatok, bíráló, külső szakértő
2018 - 2018
Külgazdasági és Külügyminisztérium, külgazdasági attasék nemzetközi marketing és országmárkázás tréningje
2016 -
Tempus Közalapítvány, interkulturális szenzitivitás tréning, Stipendium Hungaricum hallgatók számára
2015 -
Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetközi IrodaTempus Közalapítvány, interkulturális tréning Erasmus koordinátorok számára
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.