Ugrás a fő tartalomra

Krízismenedzsment és reputációs kockázatok

Tanulj a válságokból! Ismerd meg, milyen a hatékony krízismenedzsment!

Budapesti Corvinus Egyetem

Early bird jelentkezési határidő: 2024.05.02.
Normál jelentkezési határidő: 2024.05.15.

A képzés vezetője: Tamásné Vőneki Zsuzsanna

A képzés oktatói: Tamásné Vőneki Zsuzsanna

A képzés hossza: 2×4 óra

A képzés nyelve: magyar

Early bird ár: bruttó 87 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)
Normál ár:
bruttó 102 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)

A képzés során elsajátítható:
Képzésünk segít megérteni a reputációs kockázatok működését, és olyan krízishelyzetekre készít fel, melyekkel a vállalkozás a mindennapi életben, élethelyzetben találkozhat, és amelyek a pénzügyi pozícióját, reputációját veszélyeztetik. 

A képzés időpontjai:

  • Május 29 szerda: 09:00-16:00 

A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.

Szerezz 15% kedvezményt Early Bird kedvezményünkkel 2024. április 15-ig!

nap
óra
perc
másodperc

Tudj meg mindent a jelentkezésről! Iratkozz fel hírlevelünkre!

A képzésünk tökéletes azoknak, akik...

  • elsősorban nagy- és középvállalatok középvezetői, kommunikációs szakemberei

A képzés tanterve

  • Kríziskommunikációs szimulációs játék, amelynek keretében a résztvevők megtanulják, milyen módon és milyen kommunikációs eszközökkel csökkenthető a reputációs veszteség krízishelyzet esetében, mire kell figyelni a kríziskommunikáció megtervezése és a krízismenedzsment folyamat kialakítása kapcsán
  • Krízismenedzsment külső és belső megközelítése, a krízismenedzsment fázisai, krízismenedzsment válaszok és a kríziskezelési folyamat kialakítása
  • Reputációs kockázatok fogalmának, mérésének és kezelésének módszerei
  • Krízismenedzsment esettanulmányok (megtörtént esetek) feldolgozása

Felvételi követelmények

Felvételi elbeszélgetés, vezetői, tervezői, vállalkozói vízió és szándék

Üdvözöllek a Krízismenedzsment és reputációs kockázatok képzésünkön!

Kurzusunk olyan mély és alapos betekintést nyújt a válságkezelés és reputációépítés területére, amelyekkel hatékonyan kezelhetik hallgatóink a jövőbeni váratlan helyzeteket.

Megtanulhatnak gyakorlatban is használt és bevált stratégiákat, kommunikációs eszközöket, amelyekkel hozzájárulhatnak vállalatuk hosszú távú sikeréhez és ügyfeleik bizalmának megtartásához.

Budapesti Corvinus Egyetem

Tamásné Vőneki Zsuzsanna
Program director & instructor

A képzés elvégzése után...

Hallgatóink

  • megismerhetik a reputációs kockázatok természetét, a krízismenedzsment keretrendszerének elemeit,
  • felismerik a kríziskezelési fázisokat, illetve meg tudják fogalmazni az ezzel kapcsolatos releváns kérdéseket
  • képesek lesznek krízishelyzetben megadni a megfelelő külső és belső kommunikációs válaszokat
Vágólapra másolva
X
×
GEN.:2024.04.13. - 07:28:06