Search
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Akadálymentesített nézet

Digitális Service Design alapok

Lépj új utakra, tudd meg, mire van szüksége az ügyfelednek!

Budapesti Corvinus Egyetem

Early bird jelentkezési határidő: 2024.01.19

Normál jelentkezési határidő: 2024.02.02

A képzés vezetője: Dr. Kenesei Zsófia 

A képzés oktatói:

A képzés hossza: 24×45 perc

A képzés nyelve: magyar

Normál ár: bruttó 305 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)

Early bird ár: bruttó 260 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)

A képzés során elsajátítható: 

  • Hallgatóink megtanulják azonosítani a negatív és pozitív ügyfélélmény közötti különbségeket, képesek lesznek önállóan kutatási briefet összeállítani, megtanulják, hogyan kell perszónákat definiálni és Journey Map-et tervezni, valamint képesek lesznek egyszerűbb képernyők prototípusának megtervezésére is.

A képzés időpontjai:

  • febr.  9.,10.

A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.

Az oktatás jelenléti formában történik.

Szerezz 15% kedvezményt Early Bird kedvezményünkkel 2023. január 19-ig!

nap
óra
perc
másodperc

Tudj meg mindent a jelentkezésről! Iratkozz fel hírlevelünkre!

A képzésünk tökéletes azoknak, akik...

Elsősorban olyan közép- és nagyvállalatokban vagy startupban dolgozó szakértőknek javasoljuk a képzést, akik hatással vannak az ügyfeleik kiszolgálására.

A képzés tanterve

Modul1: Miért fontos az ügyfél-centrikus tervezés a mai világban? 

  • Élményteremtés a mindennapokban
  • A design szerepe és helye a tervezésben

Modul2: Ügyféligények feltárása 

  • Milyen szervezeten belüli és azon kívüli információkat szükséges összegyűjteni, ha reális képet akarunk kapni a kiszolgálási színvonalról
  • Milyen kutatási módszertanokkal lehet összegyűjteni az ügyféligényeket

Modul3:  

  • Hogyan alakítsunk ki Perszónákat, hogy minél jobban megértsük ügyfeleink viselkedését, elvárásait
  • Tervezzük meg a teljes kiszolgálási folyamatot, avagy bevezetés a Customer Journey Map világába
  • Alapozzuk meg a digitális felület tervezést Információs Architektúra kialakításával

Modul4: Digitális felülettervezés alapjai 

  • Alapelvek és törvények
  • Prototipizálás

Modul5: Design agilis szervezetekben 

  • Design sprint
  • Design evangelizáció vállalaton belül

Felvételi követelmények

nincs előfeltétel

Kérdés esetén keresd:

felnottkepzes@uni-corvinus.hu

• zsofia.kenesei@uni-corvinus.hu

Üdvözöllek a Digitális Service Design alapok képzésünkön!

Célunk, hogy hallgatóink egy átfogó képet kapjanak arról, mit is jelent a gyakorlatban a szolgáltatás-tervezés. Éppen ezért az elméleti ismeretek mellett workshop jellegű csoportos feladatok segítségével és valós szakmai példákkal biztosítjuk szakmai tapasztalataink átadását is.

Gyakorlat-orientált képzési programunkban átfogó ismereteket adunk a service design folyamat lépéseiről és annak eszközkészletéről. 

Budapesti Corvinus Egyetem

Dr. Kenesei Zsófia
Szakfelelős

Oktatóinkról

Budapesti Corvinus Egyetem

Dr. Kenesei Zsófia - Budapest Corvinus Egyetem Marketing és Kommunikációtudományi Intézet egyetemi tanár

Szakterülete a szolgáltatásmarketing és menedzsment, amely témában szakkönyveket, hazai és nemzetközi folyóiratokban cikkeket jelentetett meg. Kutatási területe a szolgáltatások digitalizációja, különös tekintettel az AI alapú vevőkiszolgálásra.

Budapesti Corvinus Egyetem

Bartha Gizella – Works. Senior Experience Designer

Gizella 10 éve segíti a vállalatokat abban, hogy jobban megértsék az ügyfeleiket, és ne csak az üzleti igényeknek, hanem az ügyfeleknek megfelelő folyamatok és digitális felületek támogassák a kiszolgálást. Design módszertani ismeretei és projekt menedzsment tapasztalata teszi lehetővé, hogy a kezéből kikerült eredmények minden stakeholder számára megfelelő értékkel bírjanak. A tapasztalatait évek óta osztja meg nagyvállalati és egyetemi képzéseken, hogy kézzelfogható, gyakorlati tudással segítse a szakma iránt elkötelezett érdeklődőket.

Budapesti Corvinus Egyetem

Wéber Dóra – Works. Experience Designer

Dóri 10 éves marketing tapasztalat után fordult az ügyfélélmény kutatás felé, B2B tapasztalatának köszönhetően gyorsan átlátja az üzleti igényeket, folyamatokat. Minden esetben a felhasználók érdekeit tartja szem előtt, ebből a nézőpontból segíti az üzleti követelmények kialakítását, illetve a végső design elkészülését is. Experience designerként legnagyobb motivációja, hogy valódi felhasználói igényekre adjon valódi megoldásokat.

A képzés elvégzése után megszerzett kompetenciák...

  • Azonosítani tudjuk a negatív és pozitív ügyfélélmény közötti különbségeket 
  • Képesek leszünk önállóan kutatási briefet összeállítani 
  • Megtanulunk Perszónákat definiálni 
  • Journey Map-et tervezni 
  • Egyszerűbb képernyők prototípusát megtervezni 
Vágólapra másolva
X
×
GEN.:2023.12.10. - 09:55:43