Lépj új utakra, tudd meg, mire van szüksége az ügyfelednek!
A képzés vezetője: Dr. Kenesei Zsófia
A képzés oktatói:
A képzés hossza: 24×45 perc
A képzés nyelve: magyar
Normál ár: bruttó 305 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)
Early bird ár: bruttó 260 000 Forint (tartalmaz 27% áfát)
A képzés során elsajátítható:
Hallgatóink megtanulják azonosítani a negatív és pozitív ügyfélélmény közötti különbségeket, képesek lesznek önállóan kutatási briefet összeállítani, megtanulják, hogyan kell perszónákat definiálni és Journey Map-et tervezni, valamint képesek lesznek egyszerűbb képernyők prototípusának megtervezésére is.
A képzés időpontjai:
A képzést a megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.
Az oktatás jelenléti formában történik.
Tudj meg mindent a jelentkezésről! Iratkozz fel hírlevelünkre!
Elsősorban olyan közép- és nagyvállalatokban vagy startupban dolgozó szakértőknek javasoljuk a képzést, akik hatással vannak az ügyfeleik kiszolgálására.
Modul1: Miért fontos az ügyfél-centrikus tervezés a mai világban?
Modul2: Ügyféligények feltárása
Modul3:
Modul4: Digitális felülettervezés alapjai
Modul5: Design agilis szervezetekben
Célunk, hogy hallgatóink egy átfogó képet kapjanak arról, mit is jelent a gyakorlatban a szolgáltatás-tervezés. Éppen ezért az elméleti ismeretek mellett workshop jellegű csoportos feladatok segítségével és valós szakmai példákkal biztosítjuk szakmai tapasztalataink átadását is.
Gyakorlat-orientált képzési programunkban átfogó ismereteket adunk a service design folyamat lépéseiről és annak eszközkészletéről.
Dr. Kenesei Zsófia
Szakfelelős
Szakterülete a szolgáltatásmarketing és menedzsment, amely témában szakkönyveket, hazai és nemzetközi folyóiratokban cikkeket jelentetett meg. Kutatási területe a szolgáltatások digitalizációja, különös tekintettel az AI alapú vevőkiszolgálásra.
Gizella 10 éve segíti a vállalatokat abban, hogy jobban megértsék az ügyfeleiket, és ne csak az üzleti igényeknek, hanem az ügyfeleknek megfelelő folyamatok és digitális felületek támogassák a kiszolgálást. Design módszertani ismeretei és projekt menedzsment tapasztalata teszi lehetővé, hogy a kezéből kikerült eredmények minden stakeholder számára megfelelő értékkel bírjanak. A tapasztalatait évek óta osztja meg nagyvállalati és egyetemi képzéseken, hogy kézzelfogható, gyakorlati tudással segítse a szakma iránt elkötelezett érdeklődőket.
Dóri 10 éves marketing tapasztalat után fordult az ügyfélélmény kutatás felé, B2B tapasztalatának köszönhetően gyorsan átlátja az üzleti igényeket, folyamatokat. Minden esetben a felhasználók érdekeit tartja szem előtt, ebből a nézőpontból segíti az üzleti követelmények kialakítását, illetve a végső design elkészülését is. Experience designerként legnagyobb motivációja, hogy valódi felhasználói igényekre adjon valódi megoldásokat.