Ugrás a fő tartalomra
Vissza a főoldalra

QR-kódos azonnali takarítási igény és műszaki hibabejelentés 

2023-05-10 12:48:31

Az Egyetem vizesblokkjaiban kimatricázott QR-kódok irányítanak a Campus Szolgáltatások online helpdesk felületére, ahol műszaki hiba, takarítási igény és egyéb gondnoki segítség szükségessége jelezhető, de egyéb műszaki szolgáltatást (pl. bútorszerelés) is lehet itt kérni.

Kapcsolódó hírek

Kapcsolódó események

A digitális bejelentő felületet az egyetemi O365-be való bejelentkezést követően lehet elérni, így a rendszer automatikusan azonosítja a beküldő e-mail címét és rögzíti a bejelentés időpontját. Az applikációban legördülő ablakban kiválasztható az észlelt probléma vagy szolgáltatási igény (például bútorszerelés, falra rögzítés, kulcsmásolás) helyszíne és típusa, a bejelentéshez a jobb beazonosíthatóság miatt fotó is csatolható. 

Az applikációban leadott igény azonnal bekerül a Campus Szolgáltatások ügykezelő OTRS rendszerébe, az igény rögzítéséről, illetve a feladat teljesítéséről a bejelentő e-mailben kap értesítést. A bejelentéssel kapcsolatos esetleges további kérdés esetén a létesítményüzemeltető kollégák felveszik a bejelentővel a kapcsolatot, és 48 órán belül igyekeznek elhárítani a problémát.  

Az Egyetem oktatási épületeiben kiragasztott QR-kódokat mobiltelefonnal lehet beolvasni, de a hibabejelentő felület asztali gépről/laptopról is elérhető az Intranet főoldalán elhelyezett Campus Helpdesk csempe mögött. 

Kérjük a kollégákat, a bejelentésekhez a jövőben a Campus Helpdesk online felületét használják a QR-kódok vagy az intranetes csempe segítségével! 

Az applikációval kapcsolatos visszajelzéseket a campus@uni-corvinus.hu címen várják. 

Vágólapra másolva
X
×
GEN.:2024.05.03. - 22:53:37